BMW a dezvăluit astăzi primele imagini şi informaţii ale noii generaţii Seria 6 Cabrio. Modelul bavarez a crescut în dimensiuni, vine tot cu un acoperiş textil şi promite performanţe demne de invidiat.
Deşi toată atenţia presei de specialitate este aţintită asupra Salonului Auto de la Los Angeles, unde s-au consemnat premiere importante pentru piaţa europeană (Volkswagen Eos şi noul Mercedes CLS63 AMG), BMW publică astăzi primele informaţii şi imagini ale mult aşteptatului Seria 6.
Coupe-ul, care a inaugurat practic un nou segment auto, a ajuns deja la a treia generaţie şi se prezintă acum în varianta cu acoperiş textil rabatabil. Anticipat de liniile prototipului Seria 6 Concept, dezvăluit toamna aceasta în cadrul Salonului Auto de la Paris, noul Gran Turismo conceput în Munchen creşte în dimensiuni.
Dimensiuni mai mari
Comparativ cu vechiul model, lungimea a crescut cu 7.4 centimetri, până la 4.89 metri, lăţimea cu 3.9 centimetri până la 1.89 metri, iar înălţimea cu 0.9 centimetri, până la 1.36 metri. Ampatamentul s-a mărit şi el cu 7.5 centimetri, ajungând să însumeze 2.85 metri. În ciuda dimensiunilor mai generoase, inginerii bavarezi promit o rigiditate structurală superioară, cu 50% mai mare decât cea a generaţiei anterioare.
Generaţia nouă a modelului german, identificată cu codul F13, este caracterizată tot de un acoperiş textil, cu o structură uşoară şi compactă, acţionată de un mecanism care permite descoperirea maşinii în 19 secunde şi acoperirea ei în 24 de secunde.
Toate aceste cifre sunt valabile până la o viteză maximă de 40 de km/h. În funcţie de poziţia capotei din textil, portbagajul noului Seria 6 Cabrio poate înghiţi între 300 şi 350 de litri.
Motorizări de top
Primele imagini trădează look-ul versiunii de top, 650i, propulsată de un motor V8 biturbo, de 4.4 litri, capabil să livreze 407 cai putere şi 600 de Nm, pe o plajă de turaţii generoasă, cuprinsă între 1750 şi 4500 de rotaţii. Resursele sunt capabile să genereze performanţe demne de apreciat: acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se face în 4.9 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 de km/h. Chiar şi aşa, consumul mediu va fi de numai 9 litri la 100 de km, iar emisiile de 249 g/km.
Gama coupe-ului de mari dimensiuni va mai include o motorizare pe benzină, considerată entry-level-ul modelului. Este vorba despre 640i, care vine cu un propulsor de 320 de cai putere şi 450 de Nm, resurse suficiente pentru a oferi o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în doar 5.7 secunde şi o viteză maximă de 250 km/h.
Consumul anunţat pentru această verisune este de 6.7 litri, în timp ce emisiile se opresc la 185 g/km.
Treptat, BMW va introduce în gama coupe-ului şi o alternativă diesel, asigurată de propulsorul bi-turbo de 286 de cai putere. Nu va lipsi nici propunerea de performanţă a diviziei M, un viitor M6 urmând să fie propulsat de motorul V8, de 4.4 litri, aşteptat să livreze 555 de cai putere, asemeni fraţilor mai mari BMW X5 M şi BMW X6 M.
Mai multe informaţii despre noul Seria 6 Cabrio vor fi făcute publice odată cu lansarea europeană a modelului, pregătită în cadrul Salonului Auto de la Geneva, de la începutul anului viitor. Primul contact live va avea însă loc mai devreme, în cadrul Salonului de la Detroit.
Filme de prezentare
... mda.. ma gandeam io ca nu prea poti sa schimbi dacia cu un bmw...
nici un diesel de 4000 cmc nu scote 6,7 mediu...
@insul ala ... adevarul supara uneori, chiar daca este exprimat printr-o stereotipie ;)
Dar sa vedeti ce succes o sa aiba acest BMW pe piata , numai asteptati sa apara pe SOSEA .u
Pararea mea e ca arata nu bine dar FOARTE BINE.
Pentru fanii Audi nici Z4 actual care are un DESIGN PERFECT nu arata bine.
Pentru ei arata bine numai A4, A5 si A8 in rest ei nu vad masini cel putin la fel de frumoase sau chiar mai COOL mai agresive ca E60 , F10 , Z4, E92, si actualul seria 6.
mda .
app arata super bine;), oftticati-va OOOO.
Pfai n-am cuvinte cat de penala poate sa fie oratania asta, designul e penibil seamana cu cel al Audi A4;
Masina asta nu stiu de ce vor ei s-o lanseze ca e atat de nasoala ca s-ar potrivi perfect in gama Audi, sincer nu pot sa ma gandesc la o masina mai nasoala ca asta, imi tot vine in gand, gama de automobile Audi!
Din lateral acest model seamana cu A1, aici e clar plagiatura!
Din spate seamana cu vechiul A2, iar din fata, aici nimeni nu are cum sa conteste ca e clar... Audi TT, Rusine BMW!
„emisiile se opresc la 185g/km” --- emisii de ce?
Dacă e vorba de dioxid de carbon, atunci pentru fiecare litru de BENZINĂ arsă pe parcursul a 100km, se degajă 23,3 g CO2. Asta înseamnă că dacă luăm 185/23,3 (gCO2/km)/(100km/L) = 7,98 L/100km.
Adică, un consum de 8 L/100km, pare mai plauzibil.
p.s. bai nebunilor cum dreaq va uitati ca bezmetici ( va luati ) de consum...la o masina de genu, nu te uiti la consum, plus asta este ca si a-2-a masina ( adica o situatie financiara de nu stai sa casti ochii la consum ).
( si vezi ca te-ai incurcat in unuitatile de masura ;) )
Am vrut să arăt clar de unde am scos valorile, nu din burtă. Se pare că nu m-am înșelat: http://tinyurl.com/278apub , eu am zis 8, ei zic 7,9 L/100km combinat.
640i este de fapt echipat cu motor de 3,0L turbo și mai are EfficientDynamics. Ba chiar zic ei că ar consuma 6,2 L/100km în afară. Cine nu-i crede, să îl cumpere și să-l testeze