Esential
5.2 | litri la 100 de kilometri consum[ cel mai economic Q5. |
6.9 | secunde ]i sunt necesare celui mai puternic Q3 pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h. |
5.2 | litri la 100 de kilometri consum[ cel mai economic Q5. |
6.9 | secunde ]i sunt necesare celui mai puternic Q3 pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h. |
După săptămâni întregi în care nerăbdarea fanilor a fost temperată doar de imagini spion şi teasere, Audi a decis să facă publice astăzi primele imagini oficiale ale noului Q3, fratele mai mic al actualului Q5 şi mezinul gamei de SUV-uri a germanilor.
Dezvoltat pe platforma PQ35 a actualului Volkswagen Tiguan, noul Q3 măsoara 4.39 metri lungime, 1.83 metri lăţime şi 1.60 metri înălţime. Comparativ cu fratele său mai mare Q5, mezinul este mai scurt cu 24 de cm, mai strâmt cu 5.3 cm şi mai scund cu 5 cm. Dimensiunile generale îi vor permite modelului să transporte cinci pasageri şi să ofere un portbagaj de 460 de litri în condiţii normale şi 1365 de litri cu bancheta rabatată.
Cum era de aşteptat, liniile de design se înscriu în filosofia de brand Audi, preluând o serie de elemente ale conceptului Cross Coupe Quattro, dezvăluit în 2007 în cadrul Salonului Auto de la Shanghai. Partea frontală este dominată de grila trapezoidală cromată, de luminile LED, de blocurile optice ascuţite şi discrete, în timp ce posteriorul adoptă un look similar celui regăsit pe Q5, cu un design diferit al stopurilor. Pachetul estetic poate fi completat cu jante din aliaj, ale căror dimensiuni sunt cuprinse între 16 şi 19 inch.
Noul Audi Q3 va fi oferit publicului european cu două motoare, un "benzinar" 2.0 TFSI şi un diesel 2.0 TDI. Ambele unităţi vor fi disponibile în mai multe variante de putere. Versiunea de bază a propulsorului TFSI va oferi 170 de cai putere, în timp ce vârful de gamă va livra 211 cai putere. Cel mai puternic Q3 va putea accelera de la 0 la 100 de km/h în 6.9 secunde şi va putea atinge o viteză maximă de 230 km/h.
De cealaltă parte, fanii dieselului vor avea de ales între un TDI de 144 cai şi unul de 177 cai putere. Cea mai economică alternativă diesel va fi capabilă să înregistreze un consum mediu de 5.2 litri/100 km.
Tracţiunea integrală Quattro este disponibilă opţional pe toate versiunile, în timp ce transmisia DSG cu şapte rapoarte este oferită doar pe unităţile 2.0 TFSI de 211 cai şi 2.0 TDI de 177 de cai.
Noul Q3 va fi produs în uzina Martorell, de lângă Barcelona, deţinută de Seat.
Crossover-ul compact este văzut ca un colac de salvare de către spanioli, care speră astfel să îşi revizuiască situaţia financiară. Prima apariţie live a SUV-ului compact premium va avea loc la Salonul Auto de la Shanghai.
arata bine totusi
Probabil insa ca se va vinde....
Q3 este concurent pt X1 nu pt X3, pt cel din urma este Q5
Ce vrei sa insinuezi prin asta ? Stai calm ca fanii BMW sunt primii care se uita la stire , pentru ca ei sunt dornici sa vada noul concurent pentru X1 si de asemenea sa inceapa sa critice masina .
Si eu nu inteleg un lucru . Ce tot aveti frate cu Audi (ma refer la fanii BMW) ? La toate stirile despre Audi se gasesc unii sa inceapa : haaaa BMW meu e mai bun , haaaaaaaaaaau e praf asta (nu ma refer neeaparat la aceasta stire , ci la TOATE ) .
In legatura cu subiectul , din punctul meu de vedere este o masina reusita cu exterior mai dinamic decat Q5 si interior simplisim si curat .
sincer, daca audi s-ar apuca sa faca masini normale ca tot grupu VAG (sau ford, PSA, s.a.m.d) n-as mai avea nimic cu ei, ar fi totul ok
nu ma asteptam sa iasa chiar asa de bine.....
se va da o batalie interesanta intre X1 si Q3.....
design-ul stopurilor este......formidabil.......
Sincer mi-ar fi greu sa iau in serios persoana care coboara de la volanul acestui "bolid" :))))))
Am un feeling de Deja Vu, cand privesc comenzile centrale si mai exact A/C si incalzirea in scaune, plus grila aceea micutza de sub comanda ventilatorului, ce "citeste" temperatura interioara, wow cata originalitate din partea Audi!
Bine punctat SERD
hai plecati de aici ca voi sunteti zmei