După Land Rover Defender, un alt model dedicat terenului acidentat se pregătește de pensionare: Mercedes G-Klasse. Pentru a-i pregăti o retragere cu fast, Mercedes și divizia sa de lux Maybach au decis să lanseze o versiune exclusivistă a SUV-ului.
Ea se numește Mercedes-Maybach G650 Landaulet și este al cincilea model dezvoltat de divizia Maybach din momentul în care brandul a fost renăscut. Este și primul SUV Mercedes pe care apare inscripția Maybach.
Comparativ cu modelul de serie, noul G650 Laundaulet oferă un ampatament extins cu 57.8 mm, ceea ce presupune mai mult spațiu interior pentru cei de pe locurile din spate. Este atât de generos, încât înlocuiește scaunele standard cu unele preluate de la Mercedes Clasa S.
Asta înseamnă că cei de pe locurile din spate se pot bucura de înclinarea lor, de încălzire și ventilație, precum și de celebrul masaj similar celui cu pietre calde. Mai mult, o simplă apăsare de buton rabatează acoperișul din pânză, disponibil în patru nuanțe diferite.
Pentru mai multă intimitate, Mercedes a instalat și un geam între comparatimentul șoferului și cel al pasagerilor spate. Pe lista dotărilor se mai regăsesc și alte opțiuni cum ar fi o cotieră încălzită, suport pentru pahare de asemenea încălzit sau răcit, măsuțe pliabile îmbrăcate în piele și, bineînțeles, ecrane de 10 inch montate pe spătarul scaunelor față.Sub capotă se află un motor V12 biturbo de 6.0 litri, capabil să dezvolte 630 de cai putere și 1000 de Nm. De asemenea, mașina preia axele unor experți în off-road cum au fost G63 6x6 sau G500 4x42. Asta ajută la obținerea unei gărzi la sol impresionante, de 45 centimetri, și a trei diferențiale blocabile. Puterea este transmisă asfaltului prin intermediul unor jante de 22 de inch, încălțate cu anvelope de dimensiunea 325/55.
Mercedes susține că va dezvălui noul G650 Landaulet cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, în luna martie. Doar 99 de exemplare vor fi produse, iar prețul lor ar trebui să-l depășească pe cel al vechiului G63 6x6, care costa în 2015 incredibila sumă de 450.000 de euro.
daca-i landou sigur nu e limuzina.
multi stiu, putini cunosc.
Unde duce nebunia ! Orgoliile absurde si idioate !
Fiecare 100 CP in plus inseamna de fapt MAI MULTA POLUARE pentru plamanii copiilor nostri si in viitor al nepotilor nostri !
Stam si vedem LAUDELE la asemenea masini care MANANCA EFECTIV - LA PROPRIU - OXIGENUL pe care il respiram !
Si pentru ce ??? ca sa aiba unu sa apese pedala la 300 CP, 400 CP, 500 CP sau chiar 1000 CP !
O nebunie!
Corect! Definitia Landaulet-ului o exclude pe cea a limuzinei...
Gresit. Rusii nu prea sunt fani decapotabile... Nu de alta, dar acolo e cam frig....
@rusul.mikhailovici
''6 geamuri laterale'' ? Si daca are 8 geamuri precum Astra sedan ( 4 custode si 4 pe usi ) ?
Ceea ce imi place la Mercedes e ca pt ei nu exista nu!!!!!
De la hatch-uri cu tractiune fata la coupeuri incredibil de frumoase la masini sport adevarate la limuzine de lux de 5-6 metri la SUV-uri de lux la off-road-ere adevrata si pana la autobuze si camioane...pt. ei nu exista nu..
Sunt extrem de versatili in tot ceea ce fac......pt ei nu exista nu se poate sau nu sunt bani.....
Mercedes e cel mai 'tare' cpnstructor de automobile din lume....punct.
G 6x6, SL 73 AMG, CLK-DTM, SLR S Moss, SLS Black, si acum Maycach G650.....Masini la care concurenta doar poate visa....
Corect! Si pe ei nu-i mai acuza nimeni ca, in secolul XXi, vand o masina de 75 cp (si aici ma refer la noul Citan Combi).
Da, dar sunt fani Mercedes G, am stat la Moscova o săptămâna in 2005, fără sa exagerez am văzut 200 numai in zona (hotel Pekin)
Citez ''si acum Maycach G650.....Masini la care concurenta doar poate visa'' . Iti respect punctul de vedere, desi aici nu prea sunt de acord cu ce ai zis. O masina de 30 de ori mai ieftina poate bate G-ul pe macadam ( prundis dur, glod, drum forestier, etc ) . Spre exemplu Suzuki Samurai sau Jimny ;).
Samurai sau Jimny nu poate bate acest G niciodata nicaieri in nicio privinta....
Hai sa fim realisti....
G-Class intr-un festival OFF-Road nici n-a putut urca panta acoperita cu 20-25 cm de zapada, sa fim seriosi aici. Stii care a fost singurul care a putut sa o urce ? Toyota Prado. Erau mai multe masini tot-teren printre care se numara : Mercedes G, Toyota Prado, Lada Niva, Chevrolet, Jeep, etc . E o masina deosebita G-Class, dar asta nu inseamna ca-i un etalon, este o masina deja imbatranita adica de ''scoala veche'' ( asta fiind si faptul pt care o face speciala ) si diferita .
Uita-te bine la masina asta, epava ei costa mai mult decat ai vzt tu vreodata . Numai presurile costa cat chiria ta lunara :)))
Mie mi se pare normal ca rusii bogati sa-si cumpere masini de lux adaptate tarii in care traiesc. Daca in Romania ar fi fost clima din Rusia si preturi la carburant ca in Rusia, ai fi vazut si la noi masini de acest tip. Dar cum nu sunt, traiasca "Meleu'", "Ixcinciu", "Chiucinciu, toate diesel...
Iar ma confunzi cu tine ? Daca imi vand doar casa, imi cumpar unul si imi mai raman si 50 de mii.
Daca vand tot depozite, afaceri, casa de vacanta etc, am bani de fix 7 bucati. NEXT saracie !
Ce te intereseaza pe tine ? Iar nu dormi noaptea de grija mea ? Doar prostii mor de grija altora.