Facelift-ul estetic și tehnic pe care Volkswagen l-a operat pe cel mai vândut model al său la nivel global a ajuns oficial și în România. Surprinzător, noul Golf 7 facelift vine cu prețuri mai mici decât cele ale precursorului său, oferind diferențe de preț serioase mai ales în versiunea de bază.
Versiunea de bază a lui Golf 7 facelift, echipată cu motorul 1.0 TSI de 110 CP și cutie manuală în nivelul de dotări de bază Trendline, costă 15.844 de euro în România. Acest preț este cu aproape 2000 de euro mai scăzut decât cel al aceleiași versiuni pe modelul ante-facelift.
Foarte interesant este însă faptul că anteriorul model avea o versiune de bază diferită (1.2 TSi de 85 CP) care pornea de la un preț asemănător precum cel al variantei facelift: 15.800 de euro. Altfel spus, Volkswagen oferă acum pe Golf un motor de generație mai nouă cu 25 de cai mai puternic la un preț foarte apropiat.
La nivel de segment, noul Golf vine cu un preț de pornire excelent, coborând sub principalii săi rivali de piață, Opel Astra și Ford Focus.
Trei motoare pe benzină, două diesel
Până la lansarea oficială a versiunilor Golf GTI, GTD și Golf R facelift, compacta germană care în 2016 a reușit din nou să termine anul în fruntea vânzărilor europene pe modele este prezentată în România în 3 versiuni pe benzină și două diesel. Iubitorii versiunilor TSI se vor putea baza pe 1.0 TSI de 110 CP, 1.4 TSI de 125 CP și 1.4 TSI de 150 CP, în timp ce fanii motorizărilor TDI vor avea de ales între 1.6 TDI de 110 CP și 2.0 TDI de 150 CP.
O prezentare completă a noutăților oferite de Golf facelift puteți citi AICI.
Nicio surpriză la capitolul versiuni de echipare, acolo unde Golf mizează pe trei niveluri: Trendline, Comfortline (+1400 de euro față de Trendline) și Highline (+600 de euro față de Comfortline).
Noul VW Golf facelift, echipare de bază Trendline (selecție): Aer condiționat manual; Computer de bord Plus; Frână de mână electronică cu funcție Auto Hold; Geamuri față și spate acționate electric; Închidere centralizată cu telecomandă; Lumini de citit față/spate; Oglinzi exterioare electrice și încălzite; Oglinzi luminate în parasolare; Servodirecție electromecanică; Sistem Start-Stop; Radio CD Compotition Colour 4x20W cu funcție MP3 și 8 incinte acustice; Jante din oțel de 15 inch; Faruri de ceață; Stopuri LED; Lumini de zi LED; Airbag-uri față, laterale față, cortină față/spate; Airbag genunchi șofer; Diferențial electronic XDS blocabil; Detector de oboseală; Senzori de presiune în pneuri; ISOFIX banchetă spate; Scaun șofer cu reglaj pe verticală; Torpedou cu răcire; Volan reglabil pe înălțime și adâncime; Banchetă rabatabilă asimetric; Tapițerie din stofă; Carcase oglinzi și mânere în culoarea caroseriei;
MOTORIZĂRI (Date tehnice complete AICI) |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
||||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Trendline | Comfortline | Highline |
1.0 TSI | Benzină 110 CP |
Man6 DSG7 |
15.844 - |
17.260 19.219 |
- - |
1.4 TSI | Benzină 125 CP |
Man6 DSG7 |
- - |
18.453 - |
- 20.930 |
1.4 TSI | Benzină 150 CP |
DSG7 | - | - | 22.710 |
1.6 TDI | Diesel 115 CP |
Man5 DSG7 |
18.500 - |
19.915 21.980 |
- - |
2.0 TDI | Diesel 150 CP |
Man6 | - - |
21.829 - |
22.473 23.959 (4x4) |
NOUL VW GOLF facelift vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
VOLKSWAGEN Golf 1.0 TSI Trendline |
110 | 4.8 | 9.9 | 15.844 |
FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend |
100 | 4.7 | 12.5 | 16.000 |
HYUNDAI i30 1.4 MPI Comfort |
100 | 5.8 | 12.7 | 17.556 |
KIA Cee'd 1.0 T-GDI Best |
120 | 4.9 | 11.1 | 16.610 |
HONDA Civic 1.8 i-VTEC Elegance |
142 | 6.1 | 9.4 | 20.262 |
NISSAN Pulsar 1.2 DIG-T Visia |
115 | 5.0 | 10.7 | 15.840 |
OPEL Astra 1.0T Selection |
105 | 4.4 | 11.2 | 16.260 |
PEUGEOT 308 1.2 VTi Access |
110 | 4.6 | 11.1 | 15.484 |
RENAULT Megane 1.6 SCe Life |
115 | 6.1 | 12.2 | 14.800 |
SEAT Leon 1.2 TSI Style |
110 | 4.9 | 10.2 | 17.194 |
SKODA Octavia fl 1.0 TSI Style (3/4) |
115 | 4.9 | 9.9 | 17.848 |
SUZUKI Baleno 1.0 Boosterjet GLX |
112 | 4.5 | 11.4 | 16.000 |
TOYOTA Auris 1.2T Luna |
116 | 4.7 | 10.1 | 19.009 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
dupa ce au mintit, si dupa ce in SUA, Korea si mai nou in UK platesc despagubiri dar in restul UE deloc
si dupa ce acuza si altii in mod fals - vezi Renault si Fiat
(care au emisii peste cele declarate dar nu prin soft de inselat ci pur si simplu ca testele oficiale sunt pe departe de situatia reala din teren)
nu as cumpara de la infectii astia sub nici-o forma.
Exista o sumedenie de producatori mai buni si mai ieftini chiar decat VW.
VW continua sa vanda fara probleme, cumparatorii nu dau doi bani pe "dieselgate". Frustrarile unora nu se pun.
Iar modelele care chiar au optiuni si motoare decente ajung peste 20k, ceea ce este enorm, mai ales pentru Romania.
A ajuns un Passat bine dotata sa se compare la pret cu un serie 3 mai slabut echipat, si cu mai putini cai, insa cu dinamica in avantajul bmw-ului.
Unde au ajuns...
eee are dreptate ca sa iti iei o masina vw trebuie sa mai pui bani nivelul de baza nu se compara cu ce ofera altii (hiunday de exmplu).
Ma intreb si eu...oare pt a evidentia o diferenta enorma de pret total falsa sau pt a nu parea tentant Auris-ul la doar 15.984 infinit mai dotat decat Golful?
Nu sunt decis ce sa cred, e rea vointa sau necunoastere?...
Păi mă uit acum pe listele oficiale de prețuri ale lui Auris. Pe care le găsești și tu oricând aici: https://www.toyota.ro/new-cars/auris/index/prices
Și nu înțeleg ce vrei de la mine. Pentru că pe motorizarea comparabilă, 1.2 Turbo, versiunile sunt următoarele:
- 1.2L Turbo Benzina (116 CP) 6 trepte manuala Luna - 19.009,06 EUR
- 1.2L Turbo Benzina (116 CP) Multidrive S Luna CVT - 20.684,58 EUR
- 1.2L Turbo Benzina (116 CP) Multidrive S Sol - 22.668,31 EUR
După cum vezi, echiparea de bază nu e disponibilă pe această moorizare. Dar există pe un motor ceva mai slab: cea mai ieftină versiune Auris pe care o poți achiziționa astăzi este un 1.33 manual de 99 CP echipare Terra care are un preț de 17.007 euro. Deci cu peste 1000 de euro mai mult decât Golful 1.0 TSI de 110 CP de bază din lista de mai sus.
Pe scurt, am greșit, dar asta pentru că prețurile pe care le avem noi - și implicit cel din tabelul din acest material - sunt MAI MICI decât cele de pe site-ul oficial Toyota. O să modific. Cheers.
Trist e ca majoritatea care va dati cu parerea paci nici macar nu ati condus masinile de care discutati .....
@Maximus. Inversunarea si ura fata de VW este mica fata de nesimtirea si aroganta lor impotriva consumatorilor vis a vis de calitate si satisfactie . Stai jos !
@Stefi, la vel si votantii ''voteaza'' fara probleme dupa ce au fost furati timp de peste 25 ani. Cazul VW este asemanator
@@Eu
Tractorasul de 2.0 este unul ''chipuit'' de softul manipulator, adica fara restrictiile Euro 6. E ceva LOGIC ca o masina -Euro sa ''rupa'' pe una +Euro. Vezi Daewoo Cielo de doar 75CP si cu un singur ax cu came rupe o Skoda Rapid de 75CP cu DOHC de o i-a cu ameteala . Nu-i nimic revolutionar aici. La fel si in cazul VW cu al sau TEDEIU.
VW la pret mai mic fata de concurenta :)). Bv vagin... :)) Practic cu rabla il iei la 13.000, bani de logan full.
Golful e cel mai bine organizat la interior, are cele mai bune motoare, cutii, pozitie la conducere, materiale si confort dintre toate. In plus poate fi configurat aproape cum doresti.Din aceste motive se vinde atat de bine in Europa, care e cea mai exigenta piata auto. Restul din lista au cel putin un minus fata de Golf.
In ultimii ani nu a existat o masina mai buna, la general, decat Golful in clasa asta. Eu regret Focus2 pentru modul in care se conducea si pentru directia incisiva si precisa, un Golf cu lucrurile de mai sus de la vechiul Focus ar fi masina perfecta.
Golf 7 2.0 TDI: 8.6s
Astra 1.6 CDTI BiTurbo: 8.1s
Peugeot 308 2.0 HDi 180: 8.4s
Tractorasul e si in varianta 240CP dar pe alta masina si la alte preturi. Asa cum si GTD costa 30.000+. Compari mere cu pere, dar asa e cand esti fan inrait.
Hai, mergi si mai adauga niste ulei la tractoras.
Prcatic acel Golf la pret de Logan FulL este la fel de low-cost precum marca nationala atat ca suspensie, fiabilitate, directie, materiale ....totusi cam mare 13k pt o masina manarita.
@Andrei
E atat de bine organizat incat acum ca sa accesezi butonul de selectare posturi si altele trebuie sa-ti iei privirea de la condus gratie noului dsplay fara butoane fizice . Restul e CAN CAN . Motoarele stiim cu totii cat ''de bune sunt'' mai ales ca ''eficienta'' si ''consum'' . Pozitia la volan este buna doar in varianta cu scaune cu sustinere multipla, adica peste 25 mii euro, acelasi lucru si cu materialele si acel ''confort'' de Logan cand iei curbe cu osia aia de caruta ( bara de torsiune ) . Ce fumezi ? ....
''Golf ofera mai mult la preturi mai mici '' ? Nu stiu daca acel ''mult'' de care zici inseamna la Golf sa nu ofere urmatoarele : Comenzi audio si hands free pe volan ( nu mai vorbesc de cruise control care-i asezat pe coloana volanului si care il lovesti cu genunchiul ) , geamuri la manivela spate, oglinzi si manere nevopsite, suspensie low-cost , plastice tari , scaune simple, etc . Deci chiar ''ofera mai mult'' probabil doar ''softul'' manipulator reprezinta acel ''mai mult'' fata de restul :)))
da' te-ai uitat si la dotarile standard?
si ce are forta de munca ceha? a, cand aia fac skoda merita banutii, cand fac hyundai, nu....
Deci ce “rupe” TDI? Se rupe-n fumuri…
Ȋn mod normal, nu m-aș fi ȋncumetat la o astfel de intervenție, dar…mă văd silit să temperez excesul de zel, acolo unde se observă limpede ca lumina zilei. Ȋnsă acolo unde este curată demență, nu mă (mai) bag…Ȋnțelegeți la ce (cine) mă refer. La unul care se crede mai inteligent și mai potent decât toate departamentele lui v.a.g. la un loc. Carevasăzică, ăia toți greșesc pe capete și sistematic, aber niemand heißt Mada Lesko von Rumänien aplică prompt acel audit de calitate care ȋi corijează impecabil și la nesfârșit…
Sunt impresionat de faptul că monitorizezi foarte atent postările ce nu sunt răutăcioase la adresa grupului VAG sau a altor constructori germani dar sunt surprins de răspunsul dat pentru că el conține unele date nereale care sunt sigur că au fost scrise din cauza aversitatii fata de VW.
Departe de a fi pro sau anti VW dacă citești articolul observi că acest facelift este mult mai amplu și chiar determinant pentru Golf deoarece repozitioneaza modelul ca target de piață ( adresabilitate la o clientelă cat mai largăcu puteri bănești diferite) fara a afecta concepția și a îi neglija poziția în piață, de lider în vânzare pe segment.
Din cele enumerate de tine doar două pot fi reținute și acelea pentru Trendline( lipsa comenzi volan ) și pentru motorizările mici (suspensia clasica). Restul dotarilor sunt acoperite de oferta de echipare chiar din varianta de bază, iar softul manipulator nu mai exista pe actuală gama de motorizari, deși povestea cu el va continua pentru unii.
Referitor la lipsuri ( pentru cei care țin la ele ) comenzile volan apar la nivelul doi de echipare ( Confortline ) în timp ce suspensia moderna este dedicată pentru motorizările puternice și nivelului de echipare superior.
În asta constă reașezarea pentru Golf. Deci comparativ cu oferta anterioara mai multe dotări in standard la un preț mai mic cu circa 2150 euro, astfel încât să poată fi luată în calcul de achiziție de o sferă mai largă de cumpărători. De, profitul rentabilitatea și globalizarea te obliga la eficiență economică maximă, iar asta de vede doar când faci socotelile...Altfel ești interesat, modern dar nu exiști.
Din nou spui numai ineptii. Sa formulam pe puncte :
1. ''Restul dotarilor sunt acoperite de oferta de echipare chiar din varianta de bază'' - Care ''oferta'' de echipare mai omule ? Tu nu intelegi ca in varianta de baza nu ofera acele dotari minime si de bun simt ? Iar daca te bagi sa le bifezi ca optiune, te trezesti la sfarsit ca pretul a ajuns la 2j de mii de euro, pret cu care iti cumperi o Mazda 3 full options 2.0, net superioara Golfului din toate punctele de vedere : design exterior , design interior, motoare moderne si performante, suspensie moderna, fiabilitate tipica Mazda, etc.
2.''softul manipulator nu mai exista pe actuală gama de motorizari'' - poate ne demonstrezi lucrul acesta si printr-un contra argument care sa-ti sustina ca ceea ce ai spus este adevarat. Grupul VW nu a speculat public ca a luat vreo masura impotriva DieselGate ( in afara de piata americana acolo unde doar le cumpara de teama ca vor fii actionati in instanta de catre proprietari ) , dar nu au speculat nicaieri ca acestia s-au lecuit si au deraiat modul de a mai pacalii oameni.
3.''Referitor la lipsuri ( pentru cei care țin la ele ) comenzile volan apar la nivelul doi de echipare ( Confortline )'' . Tu chiar constientizezi ceea ce spui ? Prietene nivelul doi de echipare costa 17.300 euro, cu aproape 2 mii mai mult ca primul nivel doar pt a avea acele dotari aparent banale care la alti constructori sunt standard inca din pretul de 15 mii . Nu mai vorbesc ca la concurenta de la 17.300 ( cat costa nivelul doi de echipare al Golfului ) ai inclusiv climatronik pe doua zone , ceea ce Golful are in continuare A/C manual ca pe Dacia Logan, si multe alte dotari cum ar fii navigatia, incalzirea in scaune, etc.
4.''în timp ce suspensia moderna este dedicată pentru motorizările puternice și nivelului de echipare superior'' . Suspensia asta este existenta pe Kia C'eed si Hyundai I30 inca din versiunea de baza 1.4 100CP care stii cat costa in oferta actuala la Kia ? 10.800 euro . Acum unghia......
Preturile scrise în dreptul echiparile și al optionalelor sunt fără discount și rabat , deci DDP final va fi mult mai mic, cu circa 2000-2750 euro.
Cu suspensia discuția este infinită, cu argumente pro și contra de ambele concepții, dar invocarea Hyundai și KIA în comparatie este buna doar pentru amatori, între elementele de analiza a modelelor din aceeași clasă auto fiind mult mai multe de analizat decât suspensia, analiza SOFT arătând că per total Golful, la ora actuală, este în altă liga față de auto coreene.
Dar nu trebuie patimă in argumente și mai ales în analiza altor pasionați, de aceea ele sunt cele care determină opțiunea de achiziție sau plăcere a fiecărui iubitor auto. Pentru mine suspensia ocupă poziția 7 din cele 15 unanim acceptate într-un comparativ obiectiv și profesionist..Deci în prezent Golful este o alegere mai inspirată decât I30 și C'eed cu toate că la actualele generații.
A, dacă vrei “automădălistul”, asta-i altă baclava. Sau na! mizează pe “automobiliticul” (remember?).
''iar dintre Confortline și nivelul de top de 600 euro'' . Care diferenta de 600 euro mai baitule ? Nivelul de top este Highline si pleaca de la 21k euro in functie de motorizare. Asta ar insemna ca este mai scump cu vreo 4k euro fata de Corfortline. Pe ce lume traiesti ? Se compara basic Confortline vs basic highline ca sa fie absolut corect. Iar ''diferentele'' de echipare dintre facelift si prefacelift este doar UNA : dispare pentru moment pipetarul de 86 cp care echipeaza Piaggio Vespa , adica de scooter pt zilele noastre. Dar inca nu se stie, VW este disperat dupa multi bani, asa ca-i posibil sa-l introduca iar.
''dar invocarea Hyundai și KIA în comparatie este buna doar pentru amatori, între elementele de analiza a modelelor din aceeași clasă auto fiind mult mai multe de analizat decât suspensia'' . Prietene, tu chiar gandesti ? Procesezi informatia ? Care cuvant din raportul calitate pret nu l-ai inteles cand am invocat pretul lui C'eed de baza ? 10.800 euro si care ofera lipsurile pe care Golf nu le viseaza : comenzi audio si hands pe volan, cotiera, suspensie moderna, fiabilitate superioara, garantie 7 , etc.
''Pentru mine suspensia ocupă poziția 7 din cele 15 unanim acceptate într-un comparativ obiectiv și profesionist.'' . Pentru tine pun pariu ca nici felul in care VW se c*ca pe tine nu este prea convingator ;) ....BULLSHIT
PS : Pentru cei care zic ca VW vinde bine, sa-mi spuna cum nu a putut depasii Toyota ( cu doar 2 marci in portofoliu ) la numarul de vanzari ? Ce ciudat....VAG cu 8 marci sa nu bata TMC cu doar doua marci ?
Ce ciudat, dar in multe teste oficiale suspensia este principalul aspect primordial care demonstreaza schimbarea de la o generatie la alta si tot odata mijlocul de manevrare al autovehiculului. Asta într-un comparativ obiectiv și profesionist ;)
Sunteți martori cu toții că eu, unul, am ȋncercat de n-șpe mii de ori…Dialog civilizat?! Ce onorabil sună această sintagmă și, totuși, ce utopică este! Dacă așa vor stimabilii din redacție…Automahala să rămână, pe vecie!!
- nu au speculat nicaieri ca acestia s-au lecuit
- au deraiat modul de a mai pacalii oameni.
- care ofera lipsurile pe care nu le viseaza
- hands pe volan
- principalul aspect primordial
cam tare medicatia aia
Criteriile auto profesioniste de analiza sunt publice, le poate vedea oricine doreste atât că lista cât și punctaj și din păcate eficiență suspensiei (tip/randament/confort/siguranța/manevrabilitate) nu numai că nu este primul criteriu ci nici în primele cinci din cele 15 unanim acceptate- criterii utilizate de toți producătorii auto.
Din nefericire pentru tine și adversitatea ta față de grupul VAG cu accent repetațiv pe tipul suspensiei și al softului, nu sunt fan sau deținator de VW, dar sunt obiectiv și recunosc meritele si reușitele și celor care au greșit major, dacă ele există în adevăratul sens al cuvântului.
În rest numai de bine, că nu am de gând să continui dialogul pentru că nu duce la nici un rezultat. Părerile sunt total diferite și nu pot fi conciliate, și eu respect orice abordare/opinie/optiune dar civilizată, ori limbajul utilizat te face...nefrecventabil pe viitor. Deci nu te mai chinui să-mi dai replici la postări... că nu vei obține feedback, fie și negativ.
Succes la opinii...
pe care mi-l recomandati
multam!