Skoda a publicat lista de prețuri pentru noul SUV Karoq. Pe piața din România, noul model al constructorului are un preț de pornire de 19.860 de euro cu TVA.
La nivel estetic, Skoda Karoq preia o mare parte dintre liniile și elementele pe care le știm de la Kodiaq. Luminile de zi cu LED au formă liniară, grila este ceva mai generoasă, iar stopurile au o formă ascuțită.
Noul Skoda Karoq măsoară 4.382 de mm în lungime, 1.841 de mm în lățime, 1.605 mm în înălțime și are un ampatament de 2.638 de mm (2.630 de mm în cazul versiunii cu tracțiune integrală). Garda la sol măsoară 18.3 centimetri, iar volumul portbagajului ajunge la 521 de litri (1.630 de litri prin rabatarea scaunelor spate).
Skoda Karoq este primul model din gama constructorului din Mlada Boleslav care va putea fi comandat alături de un instrumentar de bord complet digital. Sistemul de infotainment este oferit alături de un ecran tactil, iar soluția propusă de cehi este compatibilă cu Apple CarPlay și Android Auto.
Funcția Mirror Link nu lipsește din ofertă.Gama de motorizări disponibilă pe noul Skoda Karoq cuprinde două unități pe benzină. Clienții vor putea alege între un 1.0 TSI de 115 cai putere și 1.5 TSI de 150 de cai putere. Fanii motoarelor disel vor găsi în oferta Skoda unitatea de 1.6 litri TDI de 115 cai putere și motorul de 2.0 litri TDI în versiunile de 150 CP, respectiv 190 CP. Varianta de top încă nu este disponibilă.
MOTORIZĂRI (Date tehnice complete AICI) |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
|||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Ambition | Style |
1.0 TSI | Benzină 115 CP |
Man6 DSG7 |
19.860 21.459 |
- 23.610 |
1.5 TSI | Benzină 150 CP |
Man6 DSG7 |
22.010 23.610 |
- 25.759 |
1.6 TDI | Diesel 115 CP |
Man6 DSG7 |
22.268 23.869 |
- - |
2.0 TDI | Diesel 150 CP |
Man6 și 4x4 DSG7 și 4x4 |
25.568 27.168 |
27.719 29.318 |
NOUA SKODA KAROQ vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
SKODA Karoq 1.6 diesel, 4x2, Man6, Ambition |
115 | 4.5 | 10.7 | 22.268 |
Ford Kuga 1.5 diesel, 4x2, Man6, Trend |
120 | 4.4 | 12.7 | 23.750 |
Honda CR-V 1.6 diesel, 4x2, Man6, Comfort |
120 | 4.4 | 11.2 | 26.628 |
Hyundai Tucson 2.0 diesel, 4x2, Man6, Style |
136 | 5.2 | 10.9 | 28.397 |
Nissan Qashqai 1.5 diesel, 4x2, Man6, Acenta |
110 | 3.8 | 11.9 | 22.120 |
Peugeot 3008 1.6 diesel, 4x2, Man6, Access |
120 | 4.0 | 11.2 | 22.540 |
Opel Grandland X 1.6 diesel, 4x2, Man6, Enjoy |
120 | 4.6 | 11.8 | 21.800 |
Renault Kadjar 1.5 diesel, 4x2, Man6, Zen |
110 | 3.8 | 11.9 | 20.750 |
Seat Ateca 1.6 diesel, 4x2, Man6, Reference |
115 | 4.5 | 11.5 | 19.957 |
Volkswagen Tiguan 2.0 diesel, 4x2, Man6, Trendline |
115 | 4.7 | 10.9 | 24.568 |
Kia Sportage 1.7 diesel, 4x2, Man6, Plus |
115 | 4.7 | 11.5 | 18.883 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Asteptam insa si o versiune hibrid/electrica...sau macar benzina 4x4 cu cutie automata!
Masina are potential f. bun
Poate nu ai vazut articolul cu Ibiza de acum doua zile... inca mai curg comentariile referitoare la pret ...
Asteptam noua Fabia sa vedem daca va incepe tot in jurul a 13.000 de euro ca in cazul Ibizei sau va ramane un model de buget ca pana acum.
P.S. Octavia facelift e deja mai scumpa ca Leon facelift, asta apropo de Seat vs. Skoda.
Toate au preturi umflate
Referitor la articol cu Skoda, tin sa te anunt ca am (momentan) 2 masini, luate de noi si permis de 18 ani (varsta tadin buletin, poate). Si am avut mai multe masini de-a lungul anilor.
Am prim cresterea progresiva apreturilo, de aia spun ca mi se par false preturile.
Un Clio RS costa acum 15 ani 14k euro, apoi 18k ai acum 24k euro si performantele au crescut nesemnificativ, dar pretul aproape s-a dublat. DE CE?
Seat leon cupra, de la 17k acum vreo 18 ani, la 24 si acum la 34k euro. Iar pret dublu.
Si lista poate continua.
Ai primit raspuns acolo, la articolul cu SEAT IBIZA (verifica), nu trebuie sa te repeti...
Sa nu deviem/deraiem discutia si pe aici...
PS: Repet: Nu se vede... Prea multa inversunare strica, fi mai relaxat...
Du-te la oftalmolog atunci.
Explica-mi ce te-am intrebat, cu cresterea in progresie geometrica a preturilor, daca tot esti asa "iluminat"
Dar tocmai fiindca iti lipseste, nu pot sa-ti cer mai mult.
O fac de nevoie, nu de incantare.
Presupun ca pe tine te excita cand auzi ca se maresc taxele, rovigneta si MAI ALES pretul la BENZINA. LOL
"Draga" PMR (sau PMC sau @c&restu lumii)
Daca tot te-ai aprins asa tare (personal consider ca era mai bine sa ducem discutia dincolo la IBIZA unde nu mai citeste multa lume), intelege ca imaturitatea se referea la calitatea comm-urilor tale.
Dar hai sa mai fac o incercare, poate intelegi ceva:
PRETUL il face PIATA (nu acolo de unde iti iei zarzavatu'), daca nu s-ar da atatia bani pe masini, logic ca nu s-ar creste preturile la MAJORITATEA marcilor.
Poate intelegi altfel: degeaba te plangi ca acu cativa ani un apartament 2-3 camere costa 30k.... daca acuma se vinde de la 45k in sus, atata face in ziua de azi.. n-ai ce-i face... sau ramai in chirie... da ce sa faci ca nici aia nu mai e cat era acu cativa ani...
Cu alte cuvinte nu se bucura nimeni ca preturile cresc la ce vrem sa cumparam... sau la ce trebuie sa platim, ca vrem sau nu vrem...
PS: Partea cu excitatu o las ptr tine ca vad ca tot variezi pe ici pe colo... (asta asa ca sa vezi ca si eu pot, da ma mai tine obrazu' sa nu continuu).
Ne-a scăpat din vedere.
Am completat. Mulțumim pentru observație.
Pacat ca in cazul modelului de fata e un mare fas. Stepway care nu se da mare suv (si chiar nu e) are 20.7 cm. Nu mai zic de Duster cu 21 cm.
La 18.3 cm cat are Karoq-ul, abia poti urca pe bordurile alea foarte inalte din Bucuresti puse pe vremea lui Videanu.
Tu ai inceput sa critici pretul ibizei, dar cand am indraznit si eu sa imi exercit dreptul de a spune ca mi se par toate scumpe ai inceput sa ma ataci.
Ba ti se par scumpe, ba incerci sa ma "inveti" economie. Pai "tu te canti, tu iti descanti"
Daca nu aveai chef de atacuri, nu trebuia sa aduci in dicutie la acest articol, despre cele de la ibiza.
In legatura cu "variatul", nu stiu de unde ai scos-o. Nu are legatura cu mine.Ai vrut doar sa imi arati ca stii jargon sau ce?
Iti inteleg frustrarea preturilor umflate (pe care repet: o impartasesc si eu, dar nu avem ce face si nici nu putem generaliza); discutia a deviat pe pret corect (pe care cred ca am lamurit-o deja in celalalt articol, cel de la IBIZA).
Insa ar trebui sa iti pui totusi niste intrebari existentiale: de ce doar eu iti mai raspund cand dialogul l-ai inceput cu cel putin 5 persoane care vad ca te-au cam pus pe "ignor" (si poate bine au facut), ca sa nu mai mentionez de faptul ca iti mai si dispar din comm-uri pe dincolo (da poate ca e mai bine ptr tine ca nu a vazut destinatarul ce ai spus despre el, ca te umplea de "respect") ; eu sunt mai "cu manusi" , dar si asta pana la un punct, pe care vad ca tot incerci sa il fortezi...
Mai bine sa o lasam asa cum a cazut, intrucat nu poate sa iasa ceva bun din prelungirea inutila a discutiei noastre (o sa ne umplem de minusuri amandoi).
Echivalentul de la Skoda al T-Roc-ului se va numi Polar si va fi lansat anul urmator.
Bat apa in piua cu diesel-ul chiar si in cazul 4x2, desi motorizarea de 1.5 150 cp e peste 2.0 150 cp. Plus ca e mai ieftin.
Sunt curios ce vor face peste vreo 2 ani cand multe orase mari din vest vor interzice dieselul de tot.
TEST DRIVE: Skoda Karoq
"Tracţiunea 4x4 e prezentă doar pe motorizările de top 2.0 TDI, de 150 CP şi de 190 CP. Iar asta înseamnă că cel puţin astăzi nu poţi comanda un Karoq cu motor pe benzină şi cu tracţiune 4x4.
Însă chiar înainte de publicarea acestui material, cei de la Skoda ne-au confirmat apariţia în scurt timp a unei versiuni 1.5 TSI 4x4. "
http://piataauto.md/Teste-drive/2017/Skoda-Karoq/
Nu iti place pentru ca esti un prostalau, dobitoc cu retard !