Unul dintre modele care au făcut carieră în România, Renault Symbol, nu va mai fi vândut în România odată cu noua generaţie, prezentată de Renault în cursul acestei săptămâni în cadrul Salonului Auto din Istanbul.Modelul va fi însă produs la Mioveni, pe linia de asamblare a noului Logan, cele două sedanuri de segment mic împărţind atât dedesubturile tehnice, cât şi o mare parte dintre elementele de design.
Informaţia a fost dezvăluită de Thomas Dubruel, directorul comercial al mărcii Dacia, în cadrul sesiunii de teste pe care Dacia a organizat-o pentru noile Logan şi Sandero în această săptămână în Spania.
"Renault va continua comercializarea actualului Symbol în România până la finalul acestei generaţii, iar ulterior vom opri vânzarea acestui model. Singurele ţări în care va fi comercializată noua generaţie a lui Symbol vor fi Turcia şi Algeria, care sunt foarte importante pentru modelul Renault", a afirmat Dubruel.
Nu s-ar fi canibalizat deloc cu Logan, dar din moment ce am aflat ca se fabrica in Romania... e de inteles decizia lor. Multi romani au inca proasta impresie ca tot ce e strain e mai bun.
Probabil ca n-ai citit bine toata stirea, decizia lor se referea la toata Europa, nu doar la Romania, poti sa spui ca europenii sunt reticenti la Dacia fabricata la noi? Chiar deloc, cu sigla Renault pe capota ar fi fost si mai bine ca imagine, daca n-ar fi fost un Logan 2 cu sigla schimbata . Oferta in paralel a fost valabila cu primele 2 generatii de Symbol, aveau un exterior diferit, mai ales penultimul model, nu semana deloc cu Logan exterior/ interior si avea sens ca oferta, ai spus bine ca Symbol a fost o alternativa, dar nu mai este.. Decat s-o dai pe idei preconcepute cum ca ce se fabrica la noi nu e bun pt romani si europeni, e mai realist sa vezi ca aceasta decizie are legatura tocmai cu canibalizarea si se vinde chiar pe pietele unde modelele Dacia au de fapt sigla Renault.