Esential
250 | de cai ar putea să ofere noua generaţie Ford Focus ST. |
6.7 | litri/100 de kilometri promite viitorul Focus ST. |
250 | de cai ar putea să ofere noua generaţie Ford Focus ST. |
6.7 | litri/100 de kilometri promite viitorul Focus ST. |
Ford va aduce la Paris versiunea sportivă a compactei Focus. Surse neoficiale confirmă debutul şi vorbesc despre un model complet nou, gata să se lupte cu noul Renault Megane RS şi viitorul Opel Astra OPC. Noul Ford Focus ST va renunţa la actualul motor pe benzină de 2.5 litri în favoarea unuia ceva mai eficient, de 2.0 litri.
Chiar dacă vorbim de o tendinţă de downsizing, puterea pe care o vom regăsi sub capotă va totaliza 250 de cai, în timp ce cuplu motor este estimat şi el la cel puţin 350 de Nm. Unitatea cu patru cilindri oferă un bagaj de resurse mai bogat decât al actualului ST şi se bucură în plus de tehnologia Ecoboost şi de injecţia directă.
Bineînţeles, cei 250 de cai vor fi transmişi punţii faţă prin intermediul unei cutii manuale cu şase rapoarte, de elemente ca stabilitate şi manevrabilitate urmând să se ocupe un nou sistem de dozare a cuplului motor. Spre deosebire de actuala generaţie, noul ST va oferi şoferilor pozibilitatea de a selecta propriul răspuns al pedalei de acceleraţie şi al volanului.
Aşteptat în showroom-uri la începutul anului viitor, noul Ford Focus ST promite o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h realizată în aproximativ 6 secunde şi o viteză maximă, limitată electronic, de 250 km/h. consumul mediu se va opri la aproximativ 6.7 litri/100 de kilometri, iar emisiile la 187 g/km.
Chiar şi aşa,via | Autoexpress
"Facem ST-ul RS, iar RS-ul..mai incolo"
Chiar sunt curios ce cifre o sa arate RS-ul ca au cam ajuns la limita cu cat poti pune pe puntea fata in materie de CP si cuplu si sa mai si iei viraje.
Daca va avea performante mai bune si consumuri mai reduse decat actualul 2.5 litri, este un pas bun pentru cei de la Ford.
Se pare ca motoarele turbo de performanta au capacitatea cilindrica situata undeva pe la 2.0 litri, politica de downsizing ajuta intr-un fel revenirea la aceste motoare, ceea ce are beneficii reale.