BMW a prezentat publicului aflat la Pebble Beach, California, noul Z4. Pentru moment, constructorul german oferă informații și fotografii referitoare la versiunea Z4 M40i First Edition, urmând ca detaliile complete să fie publicate în 19 septembrie.
La nivel estetic, noul model pregătit de constructorul german preia o mare parte dintre elementele de design pe care în 2017 le-am admirat tot în California pe Concept Z4. Versiunea de serie promite precizie, dinamică și agilitate, toate acestea fiind caracteristicile modelelor care poartă semnătura BMW M Performance.
Noul BMW Z4 în versiunea M40i First Edition va fi oferit în nuanța Frozen Orange. Carcasele oglinzilor laterale sunt negre, jantele de 19 inch din aliaj au un design nou, iar plafonul acționat electric din material textil a primit și el o nuanță specială. De asemenea, versiunea M40i First Edition integrează scaune reglabile electric cu funcție pentru memorarea poziției, cusături speciale, un sistem audio semnat de Harman Kardon și cel mai nou sistem de infotainment disponibil în gama BMW.
Tot pentru versiunea First Edition, BMW a pregătit faruri LED cu funcție matrix pentru faza lungă și un Head-Up Display.BMW Z4 M40i are un motor cu șase cilindri de 3.0 litri care produce 340 de cai putere. Constructorul german oferă o suspensie sport cu amortizoare controlate electronic, un sistem de frânare M Sport și un diferențial M Sport. Nemții încă nu oferă detalii despre transmisiile disponibile pe Z4 M40i, însă ne spun că sprintul de la 0 la 100 km/h are loc în 4.6 secunde. Consumul mediu mixt anunțat pentru această versiune este de 7.1-7.4 litri/100 de kilometri, iar emisiile de CO2 ajung la 162-168 de grame per kilometru.
Așa cum am amintit și mai sus, detaliile tehnice complete, motorizările disponibile și echipamentele opționale vor fi anunțate în 19 septembrie. Europenii vor putea admira noul BMW Z4 în cadrul Salonului Auto de la Paris din luna octombrie, iar debutul comercial este programat pentru primăvara anului viitor.
Chiar nu mai au imaginatie designerii auto?
Copiază într-adevăr aparent stilul Fiatului 124 Spider (fața), ori al unor coreence (spatele), dar se pare că scopul designerilor BMW a fost ca mașina să placă la modul global - deci inclusiv chinezilor, iar asta a dus automat la asemănări eclectice = amestec de stiluri.
În rest, nu știu unde-au dispărut alea 3,8 s pt. sprintul 0-100 km/h, date ca sigure și de AM nu demult (pt clona Supra ce-i drept.)
Urmează și mai multe critici la prezentarea Toyota Supra.