Noul Audi A8: date esențiale despre nava-amiral a germanilor

de Cornel Șocariciu
Marti, 11.07.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Așteptarea a luat sfârșit: Audi a prezentat noua generație A8. Modelul are un design nou, un interior tehnologizat la maximum și o gamă de motoare pentru toate gusturile.

După săptămâni întregi în care am tot fost asasinați de imagini și clipuri teaser, a sosit momentul să facem cunoștință cu noua generație Audi A8. Noua navă-amiral a producătorului german a fost prezentată în cadrul Audi Summit, un eveniment desfășurat în Barcelona.

Noua generație Audi A8 oferă un nou limbaj de design, introduce un nou concept în ceea ce privește utilizarea funcțiilor la interior și oferă și sisteme de propulsie de tip micro-hibrid. Totodată, Audi A8 promite și o serie de funcții semi-autonome gândite pentru a ușura viața șoferilor, atât în trafic, cât și în timpul manevrelor de parcare.

Noul Audi A8: date esențiale

● Așa cum ne-am obișnuit, Audi A8 va fi oferit în două versiuni: cea normală și cea cu amptament mărit. Prima dintre acestea măsoară 5.17 metri lungime (5.13 metri lungime are versiunea actuală), iar cea de-a doua promite un ampatament mai lung cu 13 centimetri.

● Din punct de vedere estetic, noul Audi A8 vine cu un look impunător care domină prin prezența blocurilor optice dotate cu tehnologia HD Matrix LED și prin grila de dimensiuni generoase. Zona posterioară oferă o combinație între LED-uri și OLED. 

● Interiorul noii generații Audi A8 are o arhitectură curată și a fost dezvoltat pe orizontală. Standardele de înaltă calitate au fost duse în noua eră digitală. Consola centrală vine acum cu un display integrat perfect între ramele bordului, iar comenzile pentru sistemul de climatizare sunt tactile. Pentru a păstra lucrurile și mai interesante, comenzile tactile oferă și un feedback haptic. 

● Sistemul de comandă vocală a fost și el dus la un nou nivel, iar oficialii Audi spun că șoferul poate activa acum o mulțime de funcții cu ajutorul acestei tehnologii.

Totodată, mașina învață rutele zilnice și poate oferi sugestii inteligente.

● Pe consola centrală, Audi a integrat butonul AI. Cu ajutorul acestuia, șoferii vor putea activa sistemul Traffic Jam Pilot. Acesta funcționează până la viteze de maximum 60 km/h doar pe autostradă și pe drumurile de mare viteză acolo unde există un separator fizic între sensurile de mers. Cu ajutorul acestei tehnologii, mașina este capabilă să pornească de pe loc, să accelereze, să virez și să frâneze. În plus, șoferul va putea lua mâinile de pe volan și, în funcție de legile din fiecare țară, își va putea concentra atenția pe alte lucruri. Imediat ce sistemul ajunge la limită, acesta anunță șoferul să preia comenzile vehiculului. 

● Tot în cadrul pachetului Audi AI, germanii au integrat și sistemele Parking Pilot și Remote Garage Pilot. A doua tehnologie amintită aici îi permite clientului să manevreze vehiculul fără să fie la volan. Acțiunile au loc prin intermediul telefonului inteligent cu ajutorul aplicației myAudi.

● Audi A8 va fi oferit și cu un sistem de direcție integrală. În funcție de viteza de rulare, roțile de pe puntea spate vor vira în același sens sau în sens opus cu cele de pe puntea față. În acest mod, Audi A8 promite o dinamică mult mai bună și un comportament sportiv ceva mai interesant. Sistemul de direcție integrală vine să completeze tehnologia quattro.

● Suspensia adaptivă permite setări variate, de la confort sporit la sportivitate. Totodată, suspensia activă o să reducă mișcările caroseriei în momentul abordării virajelor, al frânării sau al accelerării.

De asemenea, suspensia va lucra alături de sistemele de siguranță de pe noul A8. Aunci când este detectat un impact lateral, suspensia ridică la maximum caroseria pentru protejarea ocupanților. Energia necesară actuatoarelor provine de la un sistem electric de 48V

● Pentru început, Audi A8 va fi disponibil cu două motorizări: un 3.0 TDI și un 3.0 TFSI. Motorul V6 diesel produce 286 de cai putere, în timp ce varianta pe benzină se laudă cu 340 de cai. Ulterior, Audi va introduce două motoare cu opt cilindri. Vorbim despre un 4.0 TDI de 435 de cai și un 4.0 TFSI de 460 de cai putere. Vârful de gamă va fi reprezentat de un W12 de 6.0 litri. 

● Toate motorizările vor fi disponibile cu un sistem micro-hibrid de 48V

● Versiunea A8 L va fi oferită într-o variantă hibridă de tip plug-in. Sistemul de propulsie va avea un 3.0 TFSI și un motor electric. În total, ansamblul promite 449 de cai și 700 Nm. Setul de baterii propus de Audi o să ofere o autonomie de circa 50 de kilometri în modul pur electric. De asemenea, Audi va introduce și posibilitatea încărcării de tip wireless.

● Audi va produce noua generație A8 în cadrul facilității de la Neckarsulm, iar debutul comercial pe piața din Germania va avea loc în toamna anului curent. Prețul de pornire, tot pentru piața din Germania, este de 90.600 de euro pentru A8, respectiv 94.100 de euro pentru A8 L. 

Comentarii (47)

  • acum inteleg campania nebuna de marketing cu teasere. era nevoie.
    Masina asta o sa aiba nevoie de foaaarte multa reclama :)
    42 61
  • Adrian C
    Foarte elegant. O adevarata masina de protocol. L-au perfectionat si pare ajuns la maturitate. Arata de nota 9.80. Intotdeauna se poate si mai bine. Nu cred ca are nimeni ce sa ii reproseze design-ului asta sobru si minimalist. Acum se poate bate de la egal la egal cu seria 7 si S class ca si tehnologie. E chiar cu un pas inainte. Bvo celor care l-au conceput. O sa se vanda ca painea calda mai mult ca sigur chiar daca pretul e destul de piperat. Asteptam si S8-ul care o sa arate ceva mai spectaculos.
    60 28
  • Nu vreau sa fiu inteles gresit. Vorbim totusi de o masina de top. De una dintre cele mai performante si tehnologizate masini din lume. Dar ma uit la poze si parca tot Clasa S imi vine in minte.
    40 27
  • Praf in ochi. Mult mult praf in ochi. Cum zice si cel de sus : ''masina aceasta va avea nevoie de multa reclama'' , ceva specific VAG. In schimb calitatea va lasa de dorit ca la oricare alta masina germana. Pot paria de pe acum ca toate aceste sisteme isi vor da ''duhul'' la nici 80 mii km rulati, iar service-urile din RO nu vor fi in stare sa rezolve astfel de probleme .
    32 44
  • Spatele îmi place, au păstrat ideea conceptului Prologue, partea frontală este departe însă, prea Audi A4, chiar dacă nimeni nu are nimic împotriva farurilor unui S, care sunt aproape la fel cu cele de la C, Audi putea să încerce ceva diferit, mai îndrăzneț.

    Interior hight tech, poate prea mult. Aștept testele, să vedem pe unde se situează.

    Urmează teasere pentru A7.
    36 9
  • cetateanu
    Exterior :
    -parte frontala hidoasa: grila ca de semineu
    -spate mult prea semanator cu ce am vazut la Geely-ul suprem

    Interior:
    -display-uri grotesti in bord
    -scaune aseamanatoare cu vechiul A8

    Tehnologii:
    -suspensie dezvoltata de BOSE in anii 90

    Concluzie : Cum au spus alti mai sus: nimic nou sub soare.
    27 42
  • @Ceatateanu
    Stai linistit caci tot ''sclipiciul'' asta specific masinilor Germane care-l vedem si pe noul A8 de altfel, este oferit doar in versiunea de TOP care cel mai probabil costa aproape cat o masina exotica gen : Lamborghini sau Maseratti. Nu-si merita banii. In variante mai de baza, dotarile vor fii limitate ca cele ale unui Duster full :))) . Nici acum nu-mi iese din minte faptul ca S class ofera scaune din textil ( nici macar piele ecologica ) in varianta de baza , de scaune incalzite nici nu mai zic, ca ti le ofera optionale la un pret deja fantasmagoric.
    21 35
  • Ginco Gazduc
    Urata cu spume.
    21 28
  • Passat
    Passat, mai lung....beah. Si da, nu mi-l permit.
    Totusi este clar de ce au scazut vanzarile la Audi....
    28 30
  • zarnesteanu
    Masina aceasta e o creatie umitoare a universului paralel din care fac eu parte. Parca ma vad deja conducant prin zarnesti cu ea peste 15 ani cand va fii adusa din Germania in targ la Vitan. Atunci imi voi curata glodul de sub unghii si voi da o fuga la Bucuresti sa cumpar unul ''impecabil'' la doar 8 mii heuroi. Foarte tehnologizata masina asta, doar e germana .
    18 30
  • ....acum ca le-am vazut pe toate...dinte S ,7 si a8 ....mmm aleg LS,vine cu ceva nou ,original si chiar indraznet daca tot vrem revolutie si nu evolutie.
    5 13
  • @@Cetateanu
    masinilor germane PE CARE LE vedem. dotarile vor FI limitate. Mai bine lasa-te de comentat si invata si tu sa scrii. Nu ca nu ai spune ceva ok, dar felul in care scrii... te doare mintea.
    22 13
  • e genu de masina care arata mai bine in realitate decat in poze nu ca in poze nu ar arata, spre deosebire de altele care dupa ce le vezi pe strada ti se cam lasa,
    Pentru cei amatori de WOWBIZ, exista modelele alea cu faruri trase pana la parbriz, linii "futuriste" si alte kkt-uri...
    iar tehnologizarea acestei masini va fi un reper pentru multi producatori copy paste.......

    PS: nu mor caii cand vor cainii:)))))
    23 15
  • mie îmi palce atât interiorul cât și exteriorul. atrage clientela ușor mai tânără decât s class.
    21 11
  • vapor pe 4 roti !!!
    12 11
  • Cu riscul de a-mi atrage multe voturi rosii, o sa imi spun si eu parerea. Mie personal, ca si design exterior, mi se pare unul dintre cele mai slabe A8-uri facute vreodata. Se vede clar si din poza 44 istoria grilei si cum a evoluat aceasta. Este incredibil de urata aceasta grila in momentul actual. Din poze, daca te uiti de la distanta, pare fix noul A4. Bine si S-Klasse si Seria 7 sufera de aceeasi problema.

    La interior, nu am ce sa comentez. Stilul tehnologizat Audi. Nu va fi pe gustul tuturor dar macar au scapat de ecranul flotant din bord.

    Overall dintre Seria 7, S-Klasse si A8, tot S-ul castiga detasat, fara prea mult efort. Audi este intr-un moment complet lipsit de inspiratie in ceea ce priveste design-ul exterior. In rest, cui ii place masina si si-o permite go for it!
    28 6
  • Uite şi ştirea cu şaiba din dreapta, adică știri cu ţârâita ca să dea impresia că A8 este la mare căutare...

    Motor vechi
    Interior mediocru
    Tehnologie veche
    Exterior urât spre plictisitor
    21 22
  • Spatele imi aduce aminte de Saab 9-5 ultima generatie. Faruri de Audi A4 usor modificate, lateral de A6, interior de VW cu acel display in loc de ceasuri elegante analog disponibile pe generatia precedenta . Motoare aceleasi, nici macar un hybrid integral sau pe hidrogen cum vom vedea la noul Lexus LS. Tehnologie de anii '90 in domeniul suspensiei, nimic dezvoltat in-house de catre Audi. Reamintesc faptul ca pana acum noul LS promite parcurgerea de pana la 130km/h numai in modul electric , sistem de evitare autonoma a pietonilor nu doar de franare, sistemul Active Noise Syste care anuleaza zgomotul aerodinamic sau cel al motorului, cutia automata cu 10 trepte, oglinda retrovizoare digitala, scaune reglabile pe 28 de directii, HUD de 24 inch, jante speciale si multe altele ca sa nu mai vb de design care-i cu 40 de ani peste toate caroseriile patrate si drepte .
    13 18
  • Aspect din față : autobuz. Lateral : ca cel de acum 2 generații, cu 1-2 mici retușuri nesemnificative. Din spate: ok. Interior luxos dar parca fără o nota distinctivă, aparte, ci doar ergonomic, gen VW.
    După ce am văzut imaginile consider ca mașină va fi una impunătoare dar fără acel ceva care sa te facă să-l alegi în fata unui S sau 7. Din start pleacă de pe locul 3, poate în fata și mai insipidului de la Lexus.
    20 7
  • @danny

    Aici nu este prezentarea lui LS, nici drive test. Jante speciale, madalescule? :)
    15 4
  • Vad ca nimeni nu remarca esentialul: A8 este prima masina autonoma de nivel 3 din lume. Dar cocalarul roman se uita doar la luminite sau daca are n'spe mii de turbine. Iar aia cu suspensia Bose a fost geniala, mi-a inseninat ziua. O avea omu' Renault, acolo sistemul audio Bose facut in China e "the ultimate thing".
    8 16
  • Dominicov Istrate
    @danny ...GRESIT, Eu cred ca cel mai bine s-au inspirat de la rivalul de aceeasi clasa de peste ocean : Lincoln Continental . Uitati si priviti cum au putut sa copieze stopurile cu nerusinare . Cand ma uit la spatele A8-lui imi aduc aminte de limuzina americana care concureaza in acelasi segment full-size. In rest : grila ca de semineu, ca si cum ar incapea un frigider prin ea, faruri de A4 , etc.


    https://www.netcarshow.com/lincoln/2017-continental/1024x768/wallpaper_11.htm

    https://www.netcarshow.com/lincoln/2017-continental/1024x768/wallpaper_12.htm
    12 9
  • Steven
    Pai, normal ca posesorilor de Golf 3 si 4 le place maxim noul A8, dar un posesor de Mercedes sau BMW rade cu lacrimi :)). Serios ca nu poti sa scoti un design atat de praf, cand vezi ca concurenta directa a scos nave spatiale, pe bune. Puteti sa-mi dati dislike-uri cate vreti, masina asta tot degeaba e, si nu are nici o sansa sa se apropie de Mercedes sau BMW. As putea spune ca parca ar concura cu nava amiral a lui Jaguar, dar si asa ar cam pierde, cred. Hai PA de la Londra!
    18 11
  • Te-ai imbatat cu apa rece de la atat ''inseninare'' cred. Nu este autonoma , ci semi-autonoma, un sistem existent si pe noua Honda CR-V de 6 ori mai ieftina, apoi Qashqai facelift mai vine cu asa ceva, dupa care Volvo. Stai jos, si fa-ti aer caci soarele ti-a agravat scoarta cerebeloasa.
    12 9
  • PS: sistemul ala BOSE '' facut in China'' era pus si pe vechiul Maybach care costa cat un sfert din pretul unu-i iaht ultra-compact. Asadar, chinezarie Maybach-ul chiar :))
    9 9
  • inexorabil
    Generația a doua rămâne…punctul culminant al modelului, după umila mea părere de fost conducător al limuzinei lui Audi (4.2 V8 TDI). Ȋnsă epoca high tech propune un pragmatism feroce, descotorosit de senzații deosebite, memorabile…

    Răspuns final: NU! (“bolduit” până nu se mai disting literele…)
    11 4
  • In primul rand, denumirea corecta este sistem autonom de conducere (autonomous driving system). In al doilea rand, documenteaza-te ce inseamna nivele de autonomie. De ex. Tesla cu AutoPilot-ul lor este la nivelul 2, CRV sau Qashqai sunt de nivel 1. Automobilul Google va fi prima masina de nivel 4.Invata sa te documentezi, sunt sigur ca o sa-ti prinda bine in viata
    6 8
  • Se pare ca si tie soarele ti-au afectat scoarta cerebeloasa. Singura care-i full autonoma este masina Google si alte cateva prototipuri. Nu exista nimic de serie in afara de semi-autonom, tocmai din cauza legislatiei rutiere. Deocamdata sistemul de pe A8 este SEMI-autonom, fiindca masina inca nu-i ia volanul din mana soferului 100% . Daca te-ai mai documenta ar prinde bine macar generatiei viitoare ;) . Pana si Dietmar Voggenreiter a spus ca-i semi-autonom , citez :'' Sistemul semi-autonom are la bază inteligența artificială de la Audi, iar acesta va fi adăugat pe toate noile vehicule ale mărcii.

    Suca na urod balea, idi pasoi nahui.
    6 12
  • Imi cer scuze, nu stiam ca esti unul dintre dezaxatii care posteaza aici. Nu-mi pierd timpul cu tine...
    7 5
  • Probabil ca raportul pret-calitate-performante e mult mai bun la A8 decat la serie 7 sau S-Klasse si deci probabil masina asta ar merita ceva mai multa atentie in acest segment....
    Masina arata bine......o sa fie construita ca un bunker nuclear....o sa ofere confort, lux si alte asemenea necesitati toate la un pachet destul de interesant.....
    7 6
  • @Dominicov Istrate

    Hai sa-ti spun un secret, tie si celor care repetati ca oile pe net, pe toate site-urile, cum ca a copiat Lincoln Continental: conceptul Audi Prologue a fost lansat in 2014, Lincoln Continental a fost lansat anul trecut.

    O alta aberatie la moda, grila, care este copiata dupa Hyundai. Sigur, doar ca este invers.
    15 4
  • Grila mi se pare copiată de la Ford
    5 4
  • Luata individual arata ok, dar cand o pui langa S , 7 chiar si XJ pare o lupta inegala ca prestanta , eleganta . Pur si simplu nava lor amiral are coeficientul de eleganta 0,001, e o patrasenie frumoasa dar in clasa asta asteptam in sfarsit de la A8 un raspuns diferit nu tot un bis nesfarsit de cateva generatii.
    6 6
  • Adrian
    Primele grile de genu asta le-a avut Audi. A se vedea Q3 ul sau A6 ul, care sunt pe piata de multa vreme, oricum cu mult inainte sa apara grilele Ford sau Hyundai.
    Ok, toate au mai fost transformate in timp. De ex. grilele de la Ford (pe Mondeo initial, si apoi pe toate modelele mai noi), au fost "concepute" de designerul ce a lucrat la Aston Martin, si asta se vede cu ochiul liber. Hyundai au 'inovat' si ei, sa nu zic copiat de alaturi, caci au echipe acum mai multa sau mai putin.. ueropene, nu doar astiatice.
    Singurul lucru deranjant este ca toate modelele aceleiasi marci premium incep sa semene intre ele, intre clase. Asta e valabil pt toti: Bmw, Mrt si Audi. De la o anumita departare, mica, incepi sa nu ti mai dai seama ce masina ai in fata: Ser 3, Ser 5 sau Ser 7 ? Ma rog, viitoare serie 3 ce va iesi la anul cred, va semana cu siguranta in proportie de 95% cu actualele Ser 5 si 7, ce sunt aproape aceeasi masina ca si design int" ext. La Mercedes se vede cel mai bine aces lucru. la Audi, din pacate, abia a inceput.
    E o strategie.. de vanzare, de fidelizare a fanilor marcii ce pote schimba inte clase in timp din diverse motive, a.s.o. Who knows.. Probabil e studiata treaba, si merge.. Dar din punct de vedere estetic, e pacat.
    3 4
  • @dan grecu
    Ai vazut ca nu te baga absolut nimeni in seama la prima erijare de-a ta in alti comentatori si te-ai gandit sa mai incerci o fisa fecior nu ? Audi Prologue este DOAR un CONCEPT COUPE cu doua usi . Ai citit gresit flacaule. In al doilea rand, la ultima fraza iti dau dreptate . DA , chiar este o aberatie sa spui ca grila e copiata de la Hyundai, in primul rand Hyundai nu ofera grila ca de semineu pe masinile sale atat de lata si ''chicioasa'' precum A8. Deci practic aici este o creatie 100% Audi , adica una de prost gust cum ne-au obisnuit nemtii . In alta ordine de idei, sa copii cu nerusinare de la rivalul american Lincoln continental atat stopuri cat si linia de crom si alte cateva elemente stilistice : evacuare, spoturile reflectorizante pe aceeasi linie cu cea de crom jos langa evacuare, bosaje laterale, etc, COPY-PASTE la greu . In rest un Passat mai machiat la interior cu multe ''desene animate'' probabil s-au molipsit din Spider Man. Ma asteptam ca dupa Dieselgate, VAG cu noul A8 sa demonstreze contrariul , acela ca pot lansa o masina integrala pe hidrogen dezvoltata in-house precum vom vedea pe Lexus LS din 2018 . Din pacate...... DAS SMEN HAUTOS
    3 11
  • babacloanta
    @@dan Grecu... Ne lași mă cu măgăriile tale pe hidrogen? Care rival, Lincoln? Pai Lincoln se ridica la nivelul Audi? Visezi băiete. Chiar daca designul e plictisitor e totuși o vitrina tehnologica de la care au de învățat mulți: americanii cu cazanele lor și japonezii cu ascutitorile.
    14 4
  • @babacloanta
    Corect spus. Practic ''Everestul'' VAG inseamna ca mai bine poluezi si scoti mult fum decat sa dezvolti ceva alternativ pe hidrogen, nu prea i-ar duce capul la asa ceva, la fel cum pe tine nu te duce capul sa spui ceva elaborat cu privire la industria automobilistica. ''Cazanele americane'' au un etalon de care A8 nici nu pute, anume Cadillac CT6 care-i cea mai usoara limuzina din segmentul full-size . Acum unghiuta si canta poezii la alta tesghea.

    PS: Ma intreb daca softul ''magic'' va fii prezent si pe A8 ? Hmmmm ....interesant......miroase a carnaciori afumati VAG :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) .....BULLSHIT VAG
    3 13
  • babacloanta
    Fum nu scoate doar VAG ci scoți și tu pe toate găurile de frustrat ce ești. În momentul în care te crezi mai deștept decât alții, atunci îți dai cu tifla. Mascarescule, canta la alta masă că suntem sătui de aberațiile tale: hidrogen, full size, punti spate și altele care te dau de gol.
    11 3
  • @babacloanta
    Nici daca m-as chinui cu Lastunul n-as putea sa-i depasesc pe cei de la VAG. Sunt ''Everestul'' motoarelor ''ECO'' :))) ..Tvoiu mat..... nihuia sebe . Acum fuguta repede pan' U.S si adu' in Europa un Haudi TEDEIU , asta pana cand americanii nu le arunca pe toate la reciclare , s-ar putea sa ai sanse sa gasesti unul putin rulat , chiar ''impecabil''. Spor ...
    3 9
  • scamel
    @AM
    " noua generatie A 8 ofera un nou limbaj de design."si imediat mai jos
    "nu va lasati pacaliti de faptul ca nu are un design revolutionar. Are sau nu?
    traffic jam pilot functioneaza pe drumurile de mare viteza si pe autostrada dar numai pana la 60 km /h.e un nonsens.
    2 3
  • a fugit unu zilele trecute de la un centru de veseli, concomitent cu acest eveniment a inceput Madalescu sa posteze :))))))))))) asta spune tot :)))))
    8 1
  • audi arteon
    2 2
  • @Q
    :))) se putea sa se abtina el sa nu isi laude Lexus-ul mult visat si sa arunce cu noroi in masini adevarate in loc sa stea sub medicatie si sa nu mai inebuneasca si pe altii cu problemele lui cenusii....
    12 1
  • inexorabil
    Mafioso, nu mă simt măgulit că apreciezi Cadillac, ci mâhnit de faptul că mintea ta nu poate concepe aversiunea faţă de o marcă sau faţă de naţionalitatea unui producător decât în asociere cu atacul la persoana fanului x sau y.

    Cât despre utilizarea hidrogenului…ştii de ce primul proiect de anvergură din industria auto – GM Electrovan 1966 – a eşuat? Din două motive mari şi late: primul – costurile exorbitante, al doilea…infrastructura inadecvată. Nu ajunge, deci, să fii revoluţionar într-un domeniu de viitor; d.p.d.v. tehnic poţi să fii “brilliant”, însă, totodată, trebuie (eşti chiar obligat) să ţii cont de condiţiile existente şi potenţiale.

    http://stiintasitehnica.com/razboiul-eco-mobilitatii-masini-electrice-vs-masini-fuel-cell/

    Oricum, nici nu încap discuţii: motoarele cu ardere internă îşi trăiesc ultimii ani (bine ar fi de ordinul deceniilor, deşi mă îndoiesc) şi numai nişte "dinozauri retrograzi" ca mine le vor mai aprecia…
    5 1
  • Masini ''adevarate'' conduse de ''soferi adevarati'' , asta inseamna sa fii cocalar .
    2 8
  • bla bla
    @@dan grecu "Hyundai nu ofera grila ca de semineu pe masinile sale atat de lata si ''chicioasa'' precum A8." In schimb ofera Lexus o grila cat Casa Poporului.Grila mai de prost gust ca la Lexus, nu are nimeni in industria auto.
    "Audi Prologue este DOAR un CONCEPT COUPE cu doua usi" asa si?Un concept asta face, arata viitoarele tendinte de design al marcii respective.
    7 0
  • bla bla
    ale marcii*
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru