Reprezentanța oficială Bentley pe care Porsche Inter Auto a deschis-o acum doi ani la București a reușit să semneze nouă precontracte pentru Bentley Bentayga, primul SUV de lux produs în serie. Cei nouă clienți vor intra în posesia mașinilor în cursul anului 2016, iar termenele de livrare pentru următorii care își doresc o astfel de mașină au fost împinse acum în ianuarie 2017 din cauza faptului că marca britanică a epuizat cota de mașini destinată României.
Cel mai scump exemplar Bentley Bentayga comandat până acum în România se ridică la 310.000 de euro cu TVA inclus. Primul exemplar Bentayga va fi livrat în București în luna martie, moment în care modelul va fi prezentat oficial și în fața presei.
5500 de unități produse în Marea Britanie
Bentley Bentayga a fost prezentat în versiune de serie în toamna anului 2015, moment în care producătorul britanic a anunțat faptul că ritmul de producție va fi de 3600 de unități pe an. După valul de comenzi realizate la nivel mondial, Bentley a plusat însă, iar producția din 2016 se va ridica la 5500 de mașini.Dacă planurile inițiale erau ca Bentayga să fie produs în Slovacia, acolo unde VW Group asamblează mai multe dintre SUV-urile sale mari produse pe aceeași platformă, Bentley a decis în final ca fabrica din Crewe, Marea Britanie, să fie cea care găzduiește linia de producție a lui Bentayga. VW Group a investit 800 de milioane de lire sterline și a angajat 1000 de muncitori pentru a face față cerințelor celui mai luxos SUV din lume.
608 CP și 4 secunde pentru 0-100 km/h
Vă reamintim faptul că sub capota lui Bentley Bentayga se află un motor W12 de 6.0 litri capabil să producă 608 cai putere și un cuplu motor impresionant, de 900 Nm. Resursele sunt exploatate cu ajutorul unei cutii automate cu opt rapoarte și sunt transmise către roți prin intermediul unui sistem de tracțiune integrală. Cu un asemenea pachet, SUV-ul Bentley poate accelera de la 0 la 100 de km/h în aproape 4 secunde și poate atinge o viteză maximă de 301 km/h. Toate aceste performanțe vin la pachet și cu un consum mediu de 12.8 litri/100 de km și cu o rată a emisiilor de 292 g/km.
la 310.000 de euro cat costa varianta cea mai scumpa in RO, gagiul respectiv are cel putin 5 mil de euro avere, daca nu chiar mai mult...
Oricum majoritatea strainilor cu care am discutat si care au vizitat Bucurestiul...cad in popouri si nu le vine sa creada cand vad ce masini se plimba prin nordul capitalei. Avem super lux pe patru roti, insa nu sunt drumuri, spitale si invatamantul e la pamant. Discrepanta maxima. In tarile civilizate exista o clasa medie...E adevarat ca si acolo e in scadere de la an la an...
Ca performante e tare , ca aspect.....fata e anosta.....
La noxe sigur e "negociabil" la la VW....:)
0-100 km/h hm , parca tot un ML 700 de la Brabus cu un "amarat" de V8 biturbo cu 3,5 s 0-100 , pare mai...fasnetz....:)
Evident !
Oare cat o consuma Bentley Bentayga la aceeasi viteza? Deci 1-0 pentru Dacia :)))
Le-am luat sa le bag la taxi. As fi luat mai multe, dar atat s-a repartizat pentru Romania.
@Stefi
Din aia 12000, de fapt sunt mai putini. Sunt unii care au mai multe conturi cu sume mici sa nu bata la ochi. ;-)
La faza cu dormitul e posibil sa ai dreptate ! Cred ca toti din cei 9 dorm putin noaptea...dar din alte motive nu de munca....de frica ca ii salta !
N-aţi înţeles niente :numa ceasu face 200.000 euroi,aşa că maşina-i (aproape) moca
Nu nouă, vouă!
Sau Cayenne Turbo S. Cred ca indeplineste toate dorintele cuiva care e mofturos la masini !
Dupa mine atata timp cat le cumpara din Romania , nu din Anglia si platesc TVA , sa le poarte fericiti...
Ca nu deduc decat jumatate de TVA , si din impozitul pe profit pana in suma de 1.500 lei , asa ca....
Pentru o fima cat de cat , nici nu e mare suma....
Cei care se cred "napastuiti" pot face scoli , sa-si faca firma lor , poate ca si parintii le puteau face calea mai usoara , daca vroiau si se agitau atat parintii cat si ei...
La ce scrie mai sus Joe , la o fima corecta statul castiga tot atat cat si firma.....
Eu as elimina acest TVA pe care atatia il fura si-l considera profitul lor si as lasa doar impozit pe profit...
Parerea mea....avizata...:)
@Scorpionul.negru,
Cayenne Turbo S nu e si el tot un VW cu sclipici ?
Dar Lexus-ul LX570 nu e si el o Toyota cu sclipici ? Raspuns: BA DA ! Dar de tata...e nipona adica peste nemti in viziunea ta si trebuie sa arunci cu noroi in Cayenne ca e facut de VAG. Aiureala....
Nu poti sa stii daca cei care cumpara asemenea masini sunt toti ''infractori'' . Poate este un castigator la jocuri de noroc ( nu dau nume ) sau poate este o persoana care a mostenit terenuri sau case de patrimoniu de la bunici, stra-bunici, etc. Sau poate un om de afaceri ( imobiliar ) care isi plateste toate impozitele la stat din profitul castigat corect, etc.
De cand este LX570 o Toyota cu sclipici ? Te-ai uitat ce motor are LX apoi Toyota ? Te-au uitat ce transmisie are LX apoi Toyota ? De design nici nu mai zic, e diferenta de la cer pan' la pamant. Lexus LX570 nu este peste nemti doar in viziunea mea, ci in practica . Singurul rival mai adevarat pt el ar fi Escalade .
Ai uitat sa specifici si anume (parere personala). Nu toti suntem de acord cu asta. Si te asigur sa suntem majoritari ! Lexus e o Toyota cu scipici si punct ! Nimic altceva. Iar peste Porsche nu are cum sa fie vreodata o marca japoneza. Imposibil !
Interesant.
Toata lumea stie ca Toyota le furnizeaza motoare si multe alte componente catre Leuxs. Nu e o noutate. Ce argumente vrei sa iti dau ?
@Dan
Da. Masina are cea mai scumpa optiune din lume si anume un ceas pus pe bord de la Breitling care costa 200 de mii de euro.
http://www.automarket.ro/stiri/bentley-bentayga-are-cea-mai-scumpa-dotare-optionala-din-lume-pretul-65953.html
si cand ti se fura si te intreaba politia unde l-ai avut le spui candid ca era in parcarea blocului. Ce mutra lunga ar face politaiul.....
Cred ca au aflat si ei.....politistii ,, nu E prosti '' !
''Toata lumea stie ca Toyota le furnizeaza motoare si multe alte componente catre Leuxs'' . Asta-i argument ? Prietene hibrizii de pe Lexus ti se par cumva luati de pe Auris,YAris sau Prius ? Transmisiile E-CVT de pe Lexus ti se par luate de pe Toyota ( Toyota are CVT ) ? Motoarele de 5.0 N/A de pe modelele de performnata Lexus ti se par cumva luate de pe Toyota ? Platformele Lexus sunt cumva luate de pe Avensis sau Yaris, etc ? Cutia cu 10 rapoarte ( prima din lume - pe modelul LC500 ) ai vazut-o si la Toyota ? In schimb la POrsche de la platforme, transmisii pana la motorizari , sisteme de directie inclusiv planetare si suspensii sunt 100% VAG .
Porsche Cayenne = VW Touareg
Porsche Panamera = Audi A8/A7
Porsche 911 = Audi R8
Mai continui ?
Lexus = Toyota
Infiniti = Nissan
Eu nu am ce sa mai continui ca in afara de 2 brand-uri amarate nu mai au cu ce sa se laude pe categoria premium orezarii.
Citez : '' in afara de 2 brand-uri amarate nu mai au cu ce sa se laude pe categoria premium'' . WTF ? Doar 2 ? Mai, asta chiar ma face sa-ti pun la indoiala profesionalismul tau auto. Chiar vrei asta ?
In rest DA. Nu am contestat niciodata ca Lexus nu-i = Toyota , doar ca este diferenta de la cer pana la pamant cand te referi la ansamble, subansamble, parti tehnice, sistem audio, transmisii, suspensii, etc . La Porsche asa cum am zis,mosteneste totul de la VW, adica un VW cu sclipici la un pret nesimtit de mare.
Te asigur ca si la Porsche e valabil acelasi lucru ca la mult laudatele tale japoneze ''de lux ''. Adica sunt total modificate.
Porsche are piese in comun cu VW dar modificate 50% minim. Un Porsche Cayenne e modificat cam 70% fata de un Touareg de la caroserie pana la ultimul surub si piulita.
Asta e valabil la Lexus poate nu la Porsche !
Mă, tati, dar nu erau destule ''eSiUVi”-uri ȋn cadrul corporației (VAG)? Mai știu eu pe unii care nu s-au mulțumit cu faptul că se ocupau Chevy și GMC de segmentul cu pricina, așa că au “contaminat” careul Cadillac-Buick-Oldsmobile-Pontiac cu sclifoseala asta de “mașini” (culmea, fără să “ceară piața”, ca acum).
Peste vreo doi ani, se va “strica” și RR. Mă rog, nu vreau să impun opinia mea drept etalon, dar se pare că “goana după aur” trebuie musai să treacă prin hârtoapele ridicolului…
Mmmmm, ce-mi pot dori mai abitir decât un…SUV / crossover coupé? Mi-aș procura un Vygor Opera, bașca electric și autonom.
Totusi, masina ideala este Lecsus Ciorolla.
Este clar ca comentariile tale ''pute'' a multa ''cultura automobilistica'', drept urmare ai foarte ''multe aprecieri'' ( la acest articol esti ascuns ca spam ) :)))))) . Inca o dovada cat de bine pregatit esti in domeniul auto ! :)))) .....Te invidiez sincer .
Din moment ce spui numai aberatii la adresa nemtilor si nu recunosti ca Lexus e doar o Toyota cu sclipici cum spui tu esti praf in domeniul auto !
Mitica Blajinul
Nu degeaba ai ''cules'' atatea ''aprecieri'' pe zona de voturi de la cititori. Comentariul tau denota mult ''profesionalism'' indoctrinat cu cocalarismul . Subaru chiar este singurul producator de volum care ofera motoare Boxer , deci se pare ca userul @Ivanoff a cam avut dreptate , doar ca ''matale'' stai mai prost cu logica. Judecand dupa concurenta Subaru ramane etalon la categoria de motoare de performanta. Totusi , cam nasol ......... care mai e ''farmecul'' Porsche daca pana si o marca de volum ca Subaru ofera motoare Boxer ? Cred ca stiu...... sigla TE DE IU ''emana'' ceva ''exclusivist'' . :))))))
Nu uita ca si Toyota a trecut la platforme modulare
http://www.automobilemag.com/features/news/1503-toyota-releases-details-on-tnga-new-modular-platforms/
Oare de ce?
Oricat ar incerca omul sa iti spuna si sa iti explice ca esti pe langa cu toate, tu tot langa o ti ! Esti cam incuiat mai Madalinescu ! Invata ce inseamna Made in Germany si ce ofera JAPAN MADE si pe urma o sa intelegi de ce toti 99% timen cu nemtii.