Tesla Motors traversează în continuare o perioadă financiară modestă, iar rezultatele obţinute în perioada aprilie - iunie 2016 sunt chiar şi mai slabe.
Compania a anunţat pierderi de 293 de milioane de dolari, comparativ cu pierderile de 184 de milioane de dolari din perioada similară a anului trecut, în ciuda creşterii veniturilor cu 33% la 1.27 miliarde de dolari.
Producătorul american anticipează o creştere de circa 30% la nivelul cheltuielilor pentru întregul an 2016, întrucât trebuie să facă investiţii la fabrica de baterii Gigafactory şi pentru a putea începe la timp producţia noului Model 3.
"Creşterea cheltuielilor vine din inginerie, design şi cheltuieli pentru teste referitoare la contractele cu furnizorii de componente pentru Model 3, dar şi prin prisma vânzărilor şi costurilor mai mari cu service-ul ca urmare a expansiunii geografice", afirmă Tesla într-un comunicat.În acest context, planurile Tesla Motors de a lansa mai multe tipuri de vehicule, inclusiv camioane electrice autonome, par acum şi mai dificil de realizat.
În plus, nici vânzările celor două modele actuale nu decurg foarte bine.
În al doilea trimestru al anului, americanii au vândut 14.402 unităţi, dintre care 9.764 de unităţi Model S şi 4.638 de unităţi Model X. Astfel, vânzările pentru prima jumătate a anului au ajuns la 29.212 unităţi, în condiţiile în care ţinta Tesla pentru acest an este de 80.000 - 90.000 de unităţi. Totuşi, americanii afirmă că vor reuşi să vândă 50.000 de unităţi în a doua jumătate a anului pentru a-şi îndeplini obiectivul ambiţios.Via Automotive News
P.S. e la mai putin de jumate din pretul unui bentley deci asocierea cu bentley e cat se poate de eronata
Deocamdata ruleaza credite si avansul pentru Model 3. Nema profit.
Zilele trecute citeam ca Volt-ul model nou s-a vandut in 100.000 de exemplare in 10 luni pe piata SUA. O premiera mondiala pentru un model eco. Si nu vorbim de o masina de 15.000 $, ci de una de 33.220 $ (25.720 $ dupa bonusul eco de 7500 $). Asta inseamna sa fii producator mare si sa ai experienta. Urmeaza Bolt-ul care se pare ca va fi un hit mult peste Model 3. Se pare ca si europenii vor avea parte de el, sub forma Opel Ampera-e.
Tesla se vrea un fel de Apple (se cred de altfel mult superiori condorm spuselor lui Musk), insa o masina e infinit mai complexa ca un telefon. Plus ca Apple nu produce nimic. Au doar design-ul si arhitectura. Componentele sunt realizate de Samsung si altii. Produse in China de Foxconn, firma care are o productie care face sa paleasca si efortul de razboi al unei tari gen Japonia in al WW2. Get it Musk?
Serios ? Ia mai da un ochi pe preturi sa vezi cat e un Model X....sub 150 de mii nu il iei. Bani cu care poti lua un Bentley Continental V8 nou. Hai papa !
cel mai ieftin bentley, continental la 213.425 dolari (truecar.com).
ambele in america
P.S.: bentley e mai nou banat in coreea de sud, daca nu stiai
Nu stiu de unde ai scos pretul ala. Asta e cel mai ,,ieftin'' de pe mobile....
http://www.mobile.de/ro/Automobil/Tesla-Model-X/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:135_4_/pg:vipcar/230151598.html
Ce vrei sa demonstrezi ? Daca eu ti-am aratat cu cat se vinde o Tesla minim si e 150 de mii cum crezi ca poti sa ma convingi ca nu e asa ?