Noi showroom-uri AutoItalia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
AutoItalia, importatorul unic in Romania al marcilor Fiat, Alfa Romeo, Maserati, Lancia si Ssang Yong, a deschis in aceasta saptamana doua noi showroom-uri, la Odorheiu Secuiesc si la Ploiesti.
AutoMarket a fost prezenta la cele doua lansari, “copiii cu numarul 25 si 26 ai familiei AutoItalia”, asa cum s-a exprimat presedintele AutoItalia Grup, Herbert Stein. Acesta a declarat: ”Am inceput in Romania in anul 1993 si am vandut in primul an de activitate 89 de unitati. Acum, dupa treisprezece ani, am ajuns la o cifra de aproape 7.000 unitati vandute pe an. Acesta este motivul pentru care AutoItalia se afla intr-un proces ce extindere, iar pentru viitor avem pregatite si alte lansari de acest fel in orasele din tara”.
Prima lansare a avut loc la Odorheiu Secuiesc si a fost realizata de concesionarul local AutoTorino. Noul complex dispune de o suprafata de expunere a modelelor de 776 de metri patrati din care spatiul de service este de circa 344 de metri patrati. Arhitectura intregului complex este inedita si a fost realizata conform ultimelor standarde impuse de producatori, punandu-se accentul pe detalii de design ce amintesc de liniile caroseriilor semnate de celebrii Giugiaro sau Pinnifarina. Valoarea investitiei se ridica la circa 457.000 de euro. Serviciile oferite de catre echipa de angajati - specializati in domeniul auto - a noului showroom vizeaza atat activitatile de consultanta in vederea alegerii celui mai potrivit autoturism pentru fiecare client in parte si de consultanta financiara personalizata, cat si asigurarea service-ului garantie si post garantie si a asistentei rutiere.
Concesionarul local din Ploiesti, AutoGenova, are incepand cu aseara un showroom cu suprafata de expunere a modelelor de 420 de metri patrati si de un spatiu service de cca 700 de metri patrati. Arhitectura întregului complex este inedita si a fost realizata conform ultimelor standarde impuse de producatori, punându-se accentul pe detalii de design ce amintesc de liniile caroseriilor semnate de celebrii Giugiaro sau Pinnifarina. Valoarea investitiei se ridica la circa 1.200.000 de euro. Complexele vor fi disponibile clientilor in timpul saptamani intre orele 9.00 si 18.00.
Motivele pentru care AutoItalia a ales aceste doua orase pentru investitii nu au fost intamplatoare. . Studiile de marketing au aratat ca zona Harghita are un mare potential de dezvoltare, iar vanzarile obtinute de AutoGenova la Ploiesti, in acest an, au fost impresionante, in primle noua luni ale anului, circa 400 de unitati, fapt care a determinat AutoItalia Grup sa realizeze o investitie semnificativa in acest oras
Prima lansare a avut loc la Odorheiu Secuiesc si a fost realizata de concesionarul local AutoTorino. Noul complex dispune de o suprafata de expunere a modelelor de 776 de metri patrati din care spatiul de service este de circa 344 de metri patrati. Arhitectura intregului complex este inedita si a fost realizata conform ultimelor standarde impuse de producatori, punandu-se accentul pe detalii de design ce amintesc de liniile caroseriilor semnate de celebrii Giugiaro sau Pinnifarina. Valoarea investitiei se ridica la circa 457.000 de euro. Serviciile oferite de catre echipa de angajati - specializati in domeniul auto - a noului showroom vizeaza atat activitatile de consultanta in vederea alegerii celui mai potrivit autoturism pentru fiecare client in parte si de consultanta financiara personalizata, cat si asigurarea service-ului garantie si post garantie si a asistentei rutiere.
Concesionarul local din Ploiesti, AutoGenova, are incepand cu aseara un showroom cu suprafata de expunere a modelelor de 420 de metri patrati si de un spatiu service de cca 700 de metri patrati. Arhitectura întregului complex este inedita si a fost realizata conform ultimelor standarde impuse de producatori, punându-se accentul pe detalii de design ce amintesc de liniile caroseriilor semnate de celebrii Giugiaro sau Pinnifarina. Valoarea investitiei se ridica la circa 1.200.000 de euro. Complexele vor fi disponibile clientilor in timpul saptamani intre orele 9.00 si 18.00.
Motivele pentru care AutoItalia a ales aceste doua orase pentru investitii nu au fost intamplatoare. . Studiile de marketing au aratat ca zona Harghita are un mare potential de dezvoltare, iar vanzarile obtinute de AutoGenova la Ploiesti, in acest an, au fost impresionante, in primle noua luni ale anului, circa 400 de unitati, fapt care a determinat AutoItalia Grup sa realizeze o investitie semnificativa in acest oras
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Intern
-
OMV Petrom a anunțat că vrea să aibă 5000 de puncte de încărcare în România până la începutul deceniului următor. În prezent, rețeaua companiei are circa 900 de puncte de încărcare în țara noastră. (19.02)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, producția națională de automobile a avut parte de o scădere în prima lună din 2025. (17.02)
-
În prima lună din 2025, uzina Ford Otosan de la Craiova a produs cu 5.6% mai multe vehicule, comparativ cu aceeași lună din 2024. Uzina din Bănie are o capacitate maximă, anuală, de 272.000 de unități. (12.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)