Tesla se confruntă cu 3 probleme importante la sfârșitul acestei săptămâni. Prima dintre ele vizează Model S, pentru care constructorul american a anunțat un recall voluntar de 123.000 de unități produse înainte de aprilie 2016.
Recall-ul se desfășoară la nivel global și a fost solicitat de constructor ca urmare a unor probleme la șuruburile sistemului de direcție, care au fost produse de germanii de la Bosch.
"Am observat o coroziune excesivă la șuruburile sistemului de direcție, dar numai la temperaturi foarte scăzute, în special în cazul mașinilor care circulă pe drumuri pe care s-a folosit saruri pe bază de calcuciu și magneziu. Dacă suruburle cedează, șoferul poate în continuare să vireze, însă trebuie să folosească o forță mai mare", explică Tesla.
A doua problemă este legată de producția lui Model 3. Americanii afirmau că la finalul lunii martie vor ajunge la o producție de 2.500 de unități Model 3 pe săptămână, însă Bloomberg citează un mail intern trimis de Doug Field, vicepreședintele departamentului de inginerie, în care acesta afirmă că producția a ajuns la 200 de unități pe zi, echivalentul a 1.400 de unități pe săptămână.
"Producem peste 200 de unități Model 3 pe zi.
Dacă putem depăși 300 de unități pe zi va fi o victorie incredibilă", a scris Field în emailul trimis angajaților.Nu în ultimul rând, numeroasele probleme înregistrate de Tesla în ultima perioadă afectează evoluția acțiunilor pe bursă americană. În prezent, o acțiune Tesla se tranzacționează cu circa 266 de dolari, una dintre cele mai mici valori din ultimul an, după ce în septembrie atinsese recordul absolut la 385 de dolari.
Via Reuters, Bloomberg, Google Finance
acuma, na boala! O cutie, asa mai mare, de suruburi a devenit subiectul zilei.