La o jumătate de an de la prezentarea oficială a noului Renault Espace, care a avut loc în luna septembrie 2014 la Paris, crossover-ul francez primeşte în sfârşit unda verde pentru intrarea în showroom-uri. Modelul - care semnează printre altele o schimbare substanţială de macaz în raport cu generaţia anterioară, transformându-se din monovolum într-un crossover cu design nonconformist - va fi disponibil într-un număr limitat de pieţe europene, iar România nu este inclusă în lista iniţială publicată azi de Renault.
De asemenea, versiunea superioară de echipare Initiale Paris, dedicată clienţilor care vor servicii suplimentare precum valet, maşină de schimb la service şi spălare interior/exterior la fiecare vizită la reprezentaţă, va fi disponibilă exclusiv la dealership-urile Renault Store, existente în număr limitat pe continent: 300 în Franţa şi alte 50 împrăştiate în Europa. Cea mai apropiată piaţă pe care este disponibil un Espace este Ungaria, însă planurile Renault au exclus în prima fază Marea Britanie, de exemplu, aşa cum anunţa de altfel Carlos Ghosn în toamna trecută.
O maşină plină de soluţii spectaculoase
Printre noutăţile suplimentare anunţate astăzi de Renault pe noul Espace se numără prezenţa sistemului de direcţie integrală 4Control, care şi-a făcut apariţia în premieră pe Laguna. Clienţii vor putea alege între 8 culori metalizate plus una nemetalizată, iar parbrizul panoramic de 2.8 metri pătraţi botezat Lumière va face parte din lista de opţiuni alături de plafonul vitrat acţionabil electric.
De asemenea, farurile full-LED vor fi standard, aşa cum sunt şi scaunele comandate electric şi scaunele de pe al treilea rând care "dispar" în podea la comanda pe care şoferul o poate da prin ecranul tactil de 8.7 inch amplasat vertical pe bord.
Nu în ultimul rând, Renault notează faptul că noul Espace a fost construit cu scopul declarat de a primi 5 stele EuroNCAP după criteriile 2015 ale organismului european de siguranţă.Initiale Paris devine versiunea de top
Versiunea superioară Initiale Paris, care va deveni vârful gamei Renault pe majoritatea modelelor începând de anul viitor, include o serie de îmbunătăţiri suplimentare care nu au mai fost regăsite niciodată în echiparea unui model Renault. Astfel, nuanţa exterioară Amethiste Black este una specială dedicată exclusiv acestei versiuni, jantele de 19 inch (opţional există unele de 20 de inch pentru doritori) şi sigla Initiale prezentă sub sigla Renault completând peisajul exterior al variantei speciale.Interiorul primeşte o atenţie sporită: scaunele standard sunt încălzite şi au funcţie de masaj pe faţă (opţional pe spate), iar totul este învelit în piele Nappa de cea mai bună calitate. Geamurile laterale sunt dublu laminate pentru a obtura zgomotele de la rulare.
La nivel tehnologic, pachetul audio semnat Bose completează Pachetul Visio, care include sisteme de atenţionare la părăsirea benzii, de recunoaştere a semnelor de circulaţie, de verificarea unghiului mort, de comutare automată fază lungă/fază scurtă şi frână automată în oraş şi pe autostradă.3 motorizări, maxim 200 CP
Motoarele care vor fi disponibile pe noul Renault Espace sunt două diesel-uri şi o benzină. Vorbim de dCi de 130 sau 160 CP şi de un TCe de 200 CP. Ultimele două sunt opţiunile pe care le au la dispoziţie clienţii pe versiunea Initiale Paris. Motorul diesel de 160 de cai are două turbine, dezvoltă 265 Nm şi are un consum mediu de 4.6 litri/100 km, în timp ce benzina turbo de 200 CP oferă o acceleraţie de 8.6 secunde pentru 0-100 km/h şi un consum mediu de 6.2 litri/100 km.
Renault Espace va fi fabricat la uzina din Douai a mărcii franceze, care cu această ocazie a primit o investiţie de 420 de milioane de euro.
Ţările care vor primi noul Espace în gama Renault începând cu luna aprilie: Franţa, Germania, Austria, Belgia, Olanda, Elveţia, Italia, Grecia, Spania, Portugalia, Polonia, Slovacia, Ţările Baltice, Ungaria, Slovenia, Cehia, Danemarca şi Suedia.
La noi nu se va vinde din cauza preturilor si a culturii slabe a romanului spre monovolume (la aceeasi bani va prefera un Passat sau vreo compacta premium gen Seria 1) si probabil ca asta e motivul pentru care nu iau inca in considerare piata noastra. Ca sa nu mai vorbim de cei care prefera sh-uri...
Faptul ca nu e adusa deocamdata in Romania cred ca este din cauza puterii de cumparare scazute.
Sunt curios daca ecranul deranjeaza la fel de mult ca "tableta" la Mercedes :)
Sincer va spun ca masina asta si Twizy sunt singurele modele Renault care imi plac.
......una din cele mai mari dude despre consumul unei masini pe care le-am auzit vreodata.
Standardul de laborator e orientativ pentru ca in trafcul real sunt o multime de variabile: stil de condus, trafic, temperatura de afara etc. Actualul ciclu standard de testare al consumului de carburant a fost introdus în 1996 special pentru a aduce rezultate comparabile intre diferitele tipuri de vehicule vandute in Europa. Renault nu a avut niciodata probleme legate de consumul declarat.
ULTIMELE MODELE DE MEGAN, CLIO, ETC. ANUNTAU CEVA DEOSEBIT CRED CA LINIA INITIALE A LOR PRECUM DS DE LA CITRO VOR FI TOT MAI PREZENTE IN EURO
LA CONSUM NIMENI NU ARE CUM SA DECLARE UNUL REAL DAR FRANCEZII NU AU MINTIT NICIODATA PANA ACUM LA CONSUMUL CALCULAT STAS LA DEMARAJ SI VITEZA MAXIMA
Clio 1.2 TCe are consum mediu declarat de 5.2% , iar Automarket a scos in test 4.3% mixt, deci chiar mai mic decat cel din carte. Tocmai de aia se spune ca acel consum declarat e unul orientativ. La drum intins au avut 3.8%. Renault nu are abateri majore sau paguboase la consum. Sunt chiar foarte onesti in privinta asta.
http://www.automarket.ro/stiri/bucuresti-brasov-bucuresti-300-de-kilometri-de-test-la-consum-cu-renault-57615.html
http://media.renault.com/global/en-gb/renault/Media/PressRelease.aspx?mediaid=55061
O masina pe care orice familist cred ca si-o doreste .
Aveti ceva noutati in sensul asta ?
http://www.automarket.ro/test-drive/renault-clio-12-tce-edc-120-cp-55214.html
Bine ca ai pus url-ul. Se poate vedea punctajul de 4.6 pt Clio, cel mai mare punctaj din segmentul sau. Nimeni nu-i aberant ca tine sa creada ca poate scoate consumul din carte iarna, pe zapada, la temperaturi negative.