Informaţia a fost dezvăluită de Darren Cox, directorul de motorsport al constructorul japonez, care a sugerat că acordul final al consiliului de administraţie al companiei reprezintă mai mult o formalitate.
"Orice program de motorsport depinde de deciziile consiliului de administraţie al companiei, dar noi lucrăm intens ca şi cum se întâmplă deja. Luăm decizii, iniţiem discuţii cu furnizorii şi suntem în grafic pentru a fi la Silverstone în aprilie 2015", a declarat el pentru publicaţia Autosport, referindu-se la circuitul care va găzdui prima etapă a sezonului din Campionatul Mondial de Anduranţa.
Nissan va participa la Cursa de 24 de ore de la Le Mans şi în acest an, după ce a câştigat dreptul de a utiliza celebrul Garaj 56 dedicat vehiculelor experimentale. Alegerea niponilor este Nissan ZEOD RC, care va deveni prima maşină capabilă să parcurgă un tur complet pe circuitul de 13.629 km de la Sarthe doar cu un motor electric.De altfel, una dintre condiţiile participării sub regula Garajului 56 este dezvoltarea unui concept pentru clasa LMP1, iar acesta va fi transformat în 2015 în maşina de competiţie.
După retragerea francezilor de la Peugeot la sfârşitul sezonului 2011, în clasa LMP1 a Cursei de 24 de ore de la Le Mans au concurat doar Audi şi Toyota, însă numărul constructorilor va creşte progresiv începând din acest an. Porsche va reveni în competiţie în 2014 şi va fi urmată de Nissan în 2015, an în care este posibil să-şi facă apariţia şi italienii de la Ferrari.
Via Autosport
Comentarii (1)