ECHIPAMENTE ŞI TEHNOLOGII NOI
Gama de echipamente de siguranţă este mai bogată, iar modelul are un spirit mai practic. Spre exemplu, pachetul de tehnologii Nissan Safety Shield va conţine sistem de frânare automată în cazul detectării unui impact frontal iminent, cameră video pentru citirea indicatoarelor rutiere, sistem de monitorizare a nivelului de oboseală şi sistem de avertizare la părăsirea involuntară a benzii de rulare.
Odată cu noua generaţie, Nissan elimină varianta Qashqai+2 din gama sa, clienţii acestuia fiind îndemnaţi să aleagă noul X-Trail.
Totodată, noul Qashqai împarte platforma cu proaspăt-lansatul X-Trail, ambele SUV-uri fiind construite pe noua Common Module Family a Alianţei Renault-Nissan. În viitor, această platformă va fi folosită de numeroase modele ale celor două mărci, printre care se numără şi viitorul Renault Espace. Gama de motorizări asociată acestei platforme include două motoare DIG-T alimentate cu benzină şi două diesel-uri.NISSAN QASHQAI 2. MOTORIZĂRI
|
DIESEL |
BENZINĂ | ||
DENUMIRE | 1.5 dCi | 1.6 dCi | 1.2 DIG-T | 1.6 DIG-T |
PUTERE (CP) | 110 | 130 | 115 | 150 |
CONSUM MEDIU (l/100 km) | 3.8 | 4.4 | 5.6 | 5.6 |
INTERIOR ÎMBUNĂTĂŢIT
Versiunile de top ale lui Nissan Qashqai vor beneficia de blocuri optice full LED, parcare automată, sistemul Around View Monitor şi un set de sisteme pentru a facilita legătura dintre maşină şi smartphone-ul şoferului. La interior, modelul se bucură de un plafon panoramic opţional, care acoperă integral plafonul, materiale de calitate superioară şi finisaje îmbunătăţite. Graţie platformei noi, Nissan a redus 30% din costurile de producţie ale lui Qashqai, diferenţa fiind investită în habitaclul noii generaţii. Indiferent de versiunea de echipare aleasă, modelul are un sistem multimedia cu afişaj tactil de cinci inch. Portbagajul are un volum de 430 de litri, cu 20 mai mare decât al actualei generaţii.Via Nissan
Cam ascutita "barbia" aia din fata, dar totusi e elegant... Sa vedem si cu ce motorase il inzestreaza.
In materie de interior insa, e mult imbunantatit fata de generatia anterioara.
Sper sa aiba si niste culori mai interesante in genul captur, ca movul asta nu prea da bine la masculinitatea mea ... :)
si interiorul e f elegant
Exterior, partea frotala nota 9, dinamic si impunator- pare o masina mai mare.
Pacat designul posteriorului, pare al unui hatchback mic si ieftin, nota 5-6.
Per ansamblu pare un model reusit dar nu o revolutie.
Bafta la vanzari!
Profilul lateral mai degraba dragut. Ar fi fost bine sa aiba consola fata ceva mai scurta, ar fi ajutat la unghiul de atac, putand fi in acelasi timp pastrata aproape de sol pentru o buna aerodinamica...
Nota 7-8
Nu toti accepta ideea de masina second. Lucru nou e lucru nou pana la urma. E drept ca X5 e premium si mult mai bun ca Nissan. Dar luat second miroase a deodorantele altora pe care nu le mai scoti din ea, nu se stie ce te poate lasa la ea si cum a mers fostul propietar cu ea, pielea e lucioasa de la mainile si fundurile altora etc. Masina premium second e rentabil sa o cumperi dupa ce apare noua la cateva luni de la aparitie cu maxim 30 de mii de km. Scutesti zeci de mii bune de euro si ai masina noua pana la urma ca nu are cand sa intre mirosul altuia in ea sau sa fie uzata. Altfel mai bine te rezumi la cat ai si cumperi una noua ca sunt multe bune pe piata la bani mai putini.
Masina arata bine...cifrele nu sunt impresionante dar decente pt. un suv non-premium. Foarte multe influente de la Kia Sorento.....
Aceasta noua generatie Qashqai pentru mine este un ASBO cu acte in regula si-l vad condus doar de cei cu ADHD (si ma laud cu asta). Daca mai pui si motorul de 1,6 litri turbo foarte fiabil, alegerea este una cat se poate de buna.
Se pare ca Nissan isi reconfirma din nou pozitia de lider al crossoverelor prin noua generatie QASHQAI, acum cu un upgrade de performanta si placere de a conduce, obtinut prin tehnologii inovatoare, unice în segmentul C. Felicitari Nissan !
Treaba excelenta oricum!