După ce a expus o gamă întreagă de modele de performanță cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, Nissan promite să nu renunțe la ofensiva diviziei sale Nismo.
Nissan Sway și gama de performanță Nismo au emanat sportivitate la standul japonez
După GT-R Nismo, 370Z Nismo și Juke Nismo, Nissan are în plan noi modele capabile să afirme divizia ca una de temut în lupta cu celelalte ramuri sportive din segment.
Darren Cox, șeful diviziei Nismo, a declarat pentru publicația engleză Car Magazine că modelele sportive sunt o soluție pentru a face din Nissan un brand atractiv, capabil să devină popular la nivel european și mondial.
”Majoritatea publicului a auzit de Nismo în jocurile video sau prin intermediul Academiei Nismo GT. Totuși, noi vrem să le arătăm tuturor că Nismo este un brand cu tradiție, care s-a afirmat de mulți ani în Japonia prin mașinile personalizate și succesul în motorsport. Așa că atunci când am vrut un rival pentru mărci europene în curs de afirmare și orientate către personalizare, cum sunt Mini și Citroen DS, am ales să promovăm un brand cu experiență: Nismo.”
Tot Darren Cox a confirmat și planurile pentru noi modele Nismo în Europa.
El a precizat totuși că elaborarea lor va dura, pentru că japonezii nu vor doar să arunce o mulțime de logo-uri Nismo pe un Micra, fără ca mașina să ofere și substanță pentru publicul pasionat.”Nu ne vom grăbi să aruncăm pe piață modele noi. Ele vor veni doar dacă sunt potrivite pentru această piață”, a concluzionat Cox.
Comentarii (3)