Nissan Leaf - modelul electric a ajuns la clientul cu numărul 100.000

de Bogdan Mirică
Miercuri, 22.01.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan Leaf este cel mai popular model electric al prezentului. Maşina japonezilor a reuşit să adune 100.000 de clienţi în trei ani de la debutul comercial.

Urmareste Automarket
Dacă Toyota Prius a rămas în istorie ca pionierul tehnologiei hibride de serie, Nissan Leaf are toate şansele de a scrie şi el o pagină importantă în evoluţia industriei auto ca model electric de serie.

Ideea japonezilor de a oferi un automobilcu emisii zero şi un preţ abordabil a dat roade. Nissan a anunţat producţia exemplarului 100.000, la exact trei ani de la debutul său comercial mondial. Maşina cu numărul 100.000 a ajuns la un tânăr doctor stomatolog din Marea Britanie, după ce exemplarul 99.999 a fost livrat unei femei din Statele Unite.

Esential 45 de procente este cota de piaţă a modelului Nissan Leaf în segmentul maşinilor electrice.
Disponibil pe 35 de pieţe, Leaf a reuşit să îşi asigure o cotă de piaţă globală de 45%.
Este o performanţă impresionantă, asiaticii reuşind să convingă foarte mulţi clienţi care şi-au dorit un cost de deplasare redus şi zero emisii.

Brett Garner, dentistul care a ridicat cheile maşinii cu numărul 100.000 dintr-un showroom britanic, şi-a motivat alegerea: „Am ales un Nissan Leaf pentru că sunt interesat de costurile de exploatare. De asemenea, preţurile mici pentru asigurare, întreţinere şi deţinere au influenţat-o pe soţia medicului. Ea a avut ocazia de a conduce un Leaf închiriat pe o distanţă de aproximativ 800 de kilometri şi costurile deplasării au fost uimitoare. Aşa a ajuns să îşi dorească un Leaf şi pentru familia noastră”, a declarat Garner.

Comentarii (6)

  • Bine asa....
    9 0
  • Nu sunt fan, dar trebuie sa recunosc.........sincere felicitari, si Sa auzim numai de bine !
    1 1
  • razvanis
    Costul ala de deplasare este compensat de devalorizarea catastrofala a masinii cand vine vorba de revanzare, care pana la urma tot banii clientului sunt, nu-i da pe combustibil ii da pe masina, cand tragi linie dupa 5 ani iesi cam tot acolo cu dezavantajul autonomiei ridicole , comparativ cu o masina clasica, in tot acest timp.
    0 7
  • asa e razvanis. Atunci cand cineva isi cumpara masina noua (si electrica) PRINCIPALUL aspect la achizitie este valoarea de revanzare peste 3-5 ani. Nu conteaza aspecte secundare cum ar fi: mod de viata, asteptari, satisfactie, chiar si imagine si in general "chestii" secundare de tipul asta.

    e ca si cum i-ai critica pe cei ce au dat 500Eu pe primele SSD-uri aparute pe piata. Sau pe primii proprietari de "plasme". Sau....
    3 0
  • Va avea succes in continuare. Sper sa ajungem si noi macar la jumatate din gradul de civilizatie al britanicilor sau scandinavilor pentru a vedea Nissan Leaf pe strada in Romania. Sper...
    6 0
  • @razvanis
    Masina deabia are 3 ani de la lansare si tu speculezi o posibila piata in 5 ani pentru revanzare... ma lasi cu asa-zisele "analize"! o dai in ridicol...
    Masina are un target foarte clar, tu esti cel intr-o ceata totala.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru