Ideea japonezilor de a oferi un automobilcu emisii zero şi un preţ abordabil a dat roade. Nissan a anunţat producţia exemplarului 100.000, la exact trei ani de la debutul său comercial mondial. Maşina cu numărul 100.000 a ajuns la un tânăr doctor stomatolog din Marea Britanie, după ce exemplarul 99.999 a fost livrat unei femei din Statele Unite.
Disponibil pe 35 de pieţe, Leaf a reuşit să îşi asigure o cotă de piaţă globală de 45%. Este o performanţă impresionantă, asiaticii reuşind să convingă foarte mulţi clienţi care şi-au dorit un cost de deplasare redus şi zero emisii.Brett Garner, dentistul care a ridicat cheile maşinii cu numărul 100.000 dintr-un showroom britanic, şi-a motivat alegerea: „Am ales un Nissan Leaf pentru că sunt interesat de costurile de exploatare. De asemenea, preţurile mici pentru asigurare, întreţinere şi deţinere au influenţat-o pe soţia medicului. Ea a avut ocazia de a conduce un Leaf închiriat pe o distanţă de aproximativ 800 de kilometri şi costurile deplasării au fost uimitoare. Aşa a ajuns să îşi dorească un Leaf şi pentru familia noastră”, a declarat Garner.
e ca si cum i-ai critica pe cei ce au dat 500Eu pe primele SSD-uri aparute pe piata. Sau pe primii proprietari de "plasme". Sau....
Masina are un target foarte clar, tu esti cel intr-o ceata totala.