Noua generație Nissan Leaf a fost lansată în toamna anului trecut și este disponibilă pentru achiziție și pe piața din România, însă aceasta va primi o nouă versiune în ultima parte a acestui an sau la începutul anului viitor.
Constructorul japonez a oferit acum o serie de detalii despre noua versiune: aceasta va avea numele Nissan Leaf E-Plus și va beneficia de un motor care va genera echivalentul a circa 200 de cai putere, mai puternic decât cel de 110 kW (150 CP) de pe versiunea standard.
De asemenea, bateria va fi mai mare decât cea de 40 kW disponibilă pe varianta clasică, însă oficialii mărcii nu au dezvăluit încă detalii despre capacitatea acesteia.
"Când ai o baterie mai mare, cu o capacitate îmbunătățită, deschizi calea pentru a avea mai multă putere. O baterie de capacitate mai mare îți permite două lucruri. Unul este evident: o autonomie mai mare. Altul poate nu este la fel de evident, dar este la fel de adevărat: mai mulți cai putere", a declarat Brian Maragno, directorul de marketing și vânzări pentru divizia de mașini electrice din cadrul Nissan.
Bateria de 40 kW de pe versiunea standard oferă o autonomie de 378 de kilometri conform standardului NEDC, astfel că noua versiune mai puternică ar trebui să se apropie de pragul teoretic de 500 de kilometri, ceea ce ar însemna o autonomie reală de circa 400 de kilometri.
Nissan Leaf a devenit recent cea mai vândută mașină electrică din Europa după ce a reușit să detroneze Renault Zoe, iar vânzările totale au depășit 100.000 de unități.
Via Auto Guide
Mai sunt cateva luni de asteptat pentru fanii acestei masini.
am plecat normal si apoi am testat e pedal practice masina se opreste la treceri imediat ce iei picior de pe acceleratie si recuperezi energie adica incarci bacteria la frinare. Am vazut pe you tube before dar real e super tare,o masina ideala de oras , pe autoband consuma mult .
savedem daca lucreaz si la managementul bateriei odata cu noul model deoarece acum nu poti racii sau incalzii iarna bateria ca la tesla , zoe sau Ioniq