Nissan Leaf este Maşina Anului 2011 în Europa! Duster, pe 7
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nissan Leaf, primul model electric al celor de la Nissan, şi-a adjudecat titlul European Car of the Year 2011. Titlul modelului japonez subliniază încă o dată faptul că modelele ecologice câştigă teren atât pe piaţă, cât şi în preferinţele juriilor de specialitate. Dacia Duster, singurul SUV care a intrat în finala COTY 2011, a fost la final ultimul între cei şapte finalişti.
Leaf a adunat 257 de puncte, reuşind să-şi adjudece locul întâi după o bătaie umăr la umăr cu Alfa Romeo Giulietta. Modelul italian a reuşit să se claseze pe poziţia a doua în clasament, cu 248 de puncte. De altfel, finalul a fost unul extrem de strâns, al treilea model clasat pe podium - Opel Meriva - adunând cu doar patru puncte mai puţin decât Giulietta.
În afara podiumului s-au clasat Ford C-Max (224 de puncte), Citroen C3/DS3 (175 de puncte) şi Volvo S60/V60, cu 145 de puncte. Dacia Duster se mulţumeşte cu singura calificare în finală din istoria mărcii de la Mioveni, clasându-se pe poziţia a şaptea, cu 132 de puncte.
CLASAMENT FINAL EUROPEAN CAR OF THE YEAR 2011
1. NISSAN LEAF (257p)
2.
3. Opel Meriva (244p)
4. Ford C-Max (224p)
5. Citroen C3/DS3 (175p)
6. Volvo S60/V60 (145p)
7. Dacia Duster (132p)
- Steve Cropley, redactorul-şef Autocar: "Duster merita mai mult în finala Car of the Year!"
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Premii auto
-
Noua generație Renault Master a fost desemnată câștigătoarea titlului de Utilitara Anului 2025. Noul model este al 5-lea model utilitar al mărcii franceze care câștigă acest titlu. (17.09)
-
SUV-ul electric Kia EV9 a fost desemnat Mașina Anului 2024 în Lume. Același model a câștigat și titlul Mașina Electrică a Anului 2024 în Lume. (28.03)
-
Ford a anunțat că a reușit să stabilească un nou record pe o distanță de un sfert de milă. Dragster-ul electric Mustang Cobra Jet 1800 a reușit să parcurgă peste 400 de metri în 7.7 secunde. (26.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Oricum nu-i rau pt Giulietta, best of the rest.
2007 ford s-max
2001 alfa 147
1998 alfa 156
1996 Fiat Bravo/Brava
Daca ar exista infrastructura si m-ar pasiona automobilele ecologice cred ca acest Leaf ar fi cea mai buna optiune. Dar nu este asa. Marketing, publicitate agresiva ca doar e societate de consum :))
Rusine Dinu Patriciu!
Lumea inteligenta merge spre viitor, ignorantii raman la vechile preferinte. Sa nu mai pomenesc ca majoritatea benzino-tdisti nu depasesc stadiul de admirat pozele cu supercaruri de pe net iar pe forumuri sunt "specialisti" ce nu se lasa pacaliti de noua si verde conspiratie mondiala.
Duster nu putea sa ajunga pe primul loc, Giulieta merita. Leaf e promotorul noului si premiul e in fapt o chestiune de mesaj tuturor ce vad in automobil si altceva decat o modalitate de a-si afisa cojones-urile (prea) mici sau lipsa.
na acuma sariti patriotilor, voi chiar ati crezut pt un pic ca o sa castige?
:)))))
Asa ca superiorii care se simt ecologisti ar fi bine sa-si puna niste intrebari inainte sa puna etichete .
In ignoranata ta esti absolut sigur ca singura sursa de a produce energie electrica este carbunele. Sigur, tu nu ai auzit de hidro si nuclearo. Nu ai auzit nici de hectarele de eoliene din SUA si nici de proiectulde ZECI de miliarde de Eu ce prevede instalarea celei mai mari centrale solare din lume undeva in Africa.
Stii ce ma omoara pe mine? Nu CO2 din harbul tau cu 4 roti ci prostia unora ca tine.
PS.
1. Leaf nu salveaza lumea, asta o facem noi (ma rog, unii dintre noi). Dar de unde stii tu asta?
2. Franta produce 70% din e.e. din centrale electrice
Leaf e cea mai buna masina din acest an... mda, sigur!
Insa o masinia electrica are emisii zero pe toata durata de viata. Nu va mai agatati ca disperatii de niste premise false... masinile electrice nu vin sa inlocuiasca maine brusc pe cele cu ardere interna... calmati-va!
acesta ar fi singurul motiv pt mine sa cumpar o masina electrica. nu asa zisul "green". independenta de diversii rechini din energie
E intr-adevar surprinzatoare decizia finala, insa noi nu stim toate criteriile dupa care s-a facut alegerea asta! Oricum, Dacia a facut un pas mare si de ce sa nu ne mandrim si noi cu asta!!?? Vedem in top 7 vreun Mertzan, BMW, Audi, VW? Nuuu! Asa ca... pieptu sus romani!!!
Deci se stie cine e COTY 2012
In primul rand
*Nissan Leaf e PRIMUL model electric din lume abordabil ca pret si merita respect macar pentru atat.
Dar Nissan Leaf e si o masina inteligent construita. Este aerodinamica, extrem de silentioasa, spatioasa, confortabila, puternica, distractiv la condus si un paradis pt fanii gadget-urilor de tot felul...
Superlativele nu se opresc aici...
*Leaf e clasificata ca fiind cea mai eficienta masina compacta din SUA
iar acum...
*este PRIMUL automobil electric din istorie care cucereste trofeul "Masina anului"
Se poate spune ca Nissan Leaf e primul reprezentant dintr-o noua era, o era in care predomina responsabilitatea fata de ecosistem si fata de comunitate.
eu cred ca dacia merita un loc in primii 3 deoarece a reusit ce nimeni altcineva nu a putut si anume sa faca un 4x4 la pret de masina mica!
in al doilea rand pt toti pseudo-ecologistii de mai sus : stiti care e cu adevarat o masina green? aceea care merge pe hidrogen dar nimeni nu o va produce vreodata pt ca ar pierde piata de combustibili deoarece unei masini cu H2 ii pui in rezervor apa de orice fel!
Deci, dezamagire: Leaf se va vinde ca painea calda, masinile electrice vor bazaii in voie pe sosele, vor aparea si automobilele pe hidorgen si vor bazaii si alea. E o chestiune de EVOLUTIE.
Sunt sigur ca acu' 200 (si) de ani birjarii ce scuipau seminte de pe banca carutei lor si putind a transpiratia ce le curgea pe ceafa groasa si fruntea ingusta (am un dejavu autohton) declarau acelasi lucru vazand primele calesti fara cai: totul e o minciuna, veti plati scump, e o conspiratie mondiala!
Hm...suntem o tara libera. Unii aleg sa priveasca in viitor, altii nu au descoperit nici periuta de dinti.
2.Americanii inca viseaza frumos, la V8-uri si muscle-car-uri. Si e normal, cand benzina e mai ieftina decat apa minerala. :P
Europenii raman conservatori pe pozitii, cu motoare de drujba pe benzina si motorina, supraalimentate de turbine si compresoare mecanice. Asta e, asa se intampla cand carburantii sunt scumpi.
Asiaticii insa, riscau sa ramana de caruta. Si au invatat sa priveasca spre viitor. Si sunt megasmecheri. In timp ce nemtii va dau pe la nasuc cu jeturi de diesel, japonezii va gadila celulele olfactive cu vapori de.....apa pura. H20. V-ati prins acum de ce sunt tari?
tehnologia in ziua de azi o are toata lumea........nu e greu sa construiesti o masina electrica (0 noxe si alte minuni) insa e foarte greu sa o vinzi si sa ai profit de pe urma ei......
chiar si ingineri DACIA sunt capabili sa ofere o masina electrica publicului insa tehnologia costa si nu cred ca se gaseste vreun tembel sa cumpere un 'loganE'(ELECTRIC)la un pret de vreo 20-25k euro.....
un lucru e sigur.......electricele sunt pe drumul cel bun.......in 10-15 ani vor fi la fel de comune cum sunt si ipod-urile si altele........
sa nu uitam ca atunci cand a iesit in productie ford model-T acesta costa cat 2 case in america......si dupa 10 ani costa cat juma' de casa..
As merge pentru autonomie de 300..400 Km indiferent pentru ses / munte, sistem autonom de incarcare a bateriilor, atat cat sa transporte patru persoane si bagajele aferente unui concediu normal in tara.
Salutari