Astfel, primul test privat cu noul prototip va avea loc în prima săptămână a lunii noiembrie într-un loc neprecizat din Statele Unite, iar lansarea oficială va avea loc în decembrie cu puţin timp înainte de sesiunea oficială de teste de pe circuitul de la Sebring.
Până în apropiere de startul noului sezon al WEC, programat pentru primăvară, testele vor fi efectuate doar în Statele Unite şi vor fi gestionate de la baza din Indianapolis.
Înainte de startul sezonului, echipa se va muta însă în Europa la un centru de tehnologie amplasat în localitatea britanică Cranfield.Nume cunoscute printre piloţii pentru 2015
Nissan nu a dezvăluit încă numele piloţilor cu care va aborda sezonul 2015 al WEC, însă publicaţia britanică Autosport a obţinut o serie de informaţii cu privire la provenienţa acestora.
Cel puţin unul dintre piloţi va proveni de la Nissan GT Academy, un program special prin care japonezii au transformat practicanţii jocului Gran Turismo în piloţi de curse, iar cele mai mari şanse le are Jann Mardenborough, care concurează în prezent în GP3.
Potrivit speculaţiilor, Olivier Pla şi Satoshi Motoyama, care au experienţă în Campionatul Mondial de Anduranţă, au ajuns deja la acorduri finale cu Nissan, în timp ce negocierile cu piloţi precum Nick Heidfeld, Jean-Eric Vergne, Joao Paolo de Oliveira sau Tsugio Matsuda sunt în plină desfăşurare.
Japonezii plănuiesc să concureze cu două maşini în toate etapele sezonului, cu excepţia Cursei de 24 de ore de la Le Mans, în care vor alinia la start trei exemplare de GT-R LM Nismo. Cel puţin unul dintre piloţii echipajului suplimentar va proveni din campionatul japonez Super GT, în ciuda faptului că etapa de la Le Mans se suprapune cu o cursă din această competiţie.
Via Autosport
De-abiai astept si BAFTA!!!