NEW YORK 2011: Subaru Impreza - noua generaţie a sosit
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Aşa cum a promis, Subaru a expus la Salonul Auto de la New York noua generaţie a modelului Impreza. Aşteptarea fanilor nu a fost înşelată, designerii japonezi pregătind un look complet modificat comparativ cu actuala generaţie. Cu toate acestea, liniile ar putea fi criticate de cei care se aşteptau la o apariţie mai sportivă.
Subaru anunţă în comunicatul oficial că noua generaţie vine cu trei variante de caroserie, sedan, break şi hatchback, toate beneficiind de pe urma unui proces intens de modificări tehnice şi mecanice. Cum era de aşteptat, spaţiul interior a crecut, graţie ampatamentului mai mare, manevrabilitatea s-a îmbunătăţit şi ea, iar materialele au evoluat.
Japonezii susţin că eficienţa propulsoarelor a crescut cu 30%, comparativ cu vechea generaţie, ceea ce înseamnă că valorile consumului şi emisiilor vor fi mult mai mici. Pe scena lansării s-a aflat un propulsor cu patru cilindri, de 2.0 litri şi 148 de cai putere, căruia i se pot anexa fie o cutie manuală cu cinci rapoarte, fie o transmisie automată Lineartronic CVT.
Nu putea lipsi nici celebrul sistem de tracţiune integrală Symmetrical All-Wheel Drive.
Potrivit fişei oficiale oferite publicului american, Impreza consumă 8.7 litri în ciclul urban şi 6.5 litri/100 de km în mediul extraurban. Pe piaţa din Europa, în special pe cea britanică, publicul ar putea face cunoştinţă cu o nouă unitate boxer de 1.6 litri, mult mai economică.Versiunile superioare ale modelului vor beneficia de jante din aliaj de 16 sau 17 inch, de scaune faţă încălzite, de faruri adaptive, de climatizare automată şi de un sistem multimedia care include un ecran LCD de 6.1 inch.
Momentan, nu au fost publicate detalii despre o posibilă versiune de performanţă STi, dar, fără îndoială, inginerii Subaru lucrează deja la dezvoltarea sa. Noul Impreza va debuta în showroom-urile americane în toamna acestui an, ceea ce înseamnă că versiunea europeană poate sosi spre sfârşitul lui 2011.
via | subaru
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Subaru in Romania
-
Subaru BRZ facelift Preţ: 34.400 €
-
Subaru Forester (2013-prezent) Preţ: 29.393 - 44.000 €
-
Subaru Levorg (2015-prezent) Preţ: 33.290 - 37.290 €
-
Subaru Outback (2015-prezent) Preţ: 35.581 - 41.799 €
-
Subaru XV Preţ: 23.575 - 33.575 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
foarte banala masina oricum, mai bine ramaneau la modelul vechi
ai dreptate, cu siguranta vand mai mult acum decat vindeau in trecut si linia asta noua ii salveaza, din pacate farmecul subaru era exact nisa in care actionau. Asta e, din pacate se adapteaza la vremurile pe care le traim pierzand pasiunea si nu putem sa nu fim dezamagiti, noi cei care tineam la imaginea din trecut.
Farurile fata au liniile putin mai accentuate dar tot asa sunt, farurile spate au coborata semnalizarea si taiata bucata de pe portbagaj, putin modificate farurile ceata, grila modificata putin(daca scoti sigla toyota), mai adaugate 2 linii pe capota, butoanele din interior au schimbata putin pozitia. si lista poate continua.
Poate fi o decizie buna sa scape marca de la faliment, dar nu va mai fi accelasi Subaru.