"Ne pare rău că am fost prinşi", o companie inedită împotriva Volkswagen

de Daniel Popescu
Miercuri, 09.12.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Un grup care militează împotriva reclamelor stradale a lansat o campanie inedită împotriva Volkswagen: "Ne pare rău că am fost prinşi", este mesajul reclamei, cu referire la scandalul Dieselgate.

Ne pare rău că am fost prinşi.

Campanie anti-Volkswagen
Criza VW: Tot ce trebuie să știi despre scandalul ”Dieselgate”

O grupare independentă care militează împotriva acaparării spaţiilor publice de mesajele corporaţiilor a lansat o serie de anti-reclame la Paris cu ocazia Conferinţei pentru Schimbări Climatice care are loc în capitala Franţei sub egida ONU.

Printre cele 600 de reclame false afişate pe străzile din Paris se numără şi una cu referire directă la Volkswagen, constructorul german implicat în scandalul Dieselgate. "Ne pare rău că am fost prinşi", este mesajul atribuit în mod fals celor de la Volkswagen.

Acum, după ce am fost prinşi, încercăm să te determinăm să crezi că ne pasă de mediul înconjurător.

Campanie anti-Volkswagen
În plus, în partea de jos a reclamei, mesajul este unul şi mai dur: "Acum, după ce am fost prinşi, încercăm să te determinăm să crezi că ne pasă de mediul înconjurător".

La originea amplei campanii lansate împotriva corporaţiilor se află o grupare britanică care îşi spune "brandalism", o asociere care se referă la "vadalizarea" spaţiilor publice de către branduri.

Campania are darul de a aduce un strop de culoare în capitala Franţei, pe lângă numeroasele mesaje insipide ale companiilor.

Printre victimele "brandalismului" se numără inclusiv Air France, compania aeriană despre care iniţiatorii campaniei afirmă că "este o parte a problemei" schimbărilor de climă, în ciuda faptului că sponsorizează evenimentul de la Paris.

Via Autonews

Comentarii (10)

  • Iliescu
    Deja ma plictiseste scandalul asta. Problemele omenirii si ale Parisului sunt mult mai mari decat noxele VW. Acolo mor oameni impuscati in plina strada si ei fac postere arogante la adresa VW. Ar fi bine sa-si vada prioritatile..
    22 44
  • Au spus-o franc si nimerit-o drept in tinta :)
    38 2
  • @iliescule problemele parisului nu sunt si ale omenirii...cand lumea se va duce dracului ,sigur nu se va duce pt. ca a fost pusa la perete de niste nebuni descreierati fie ei si musulmani...se moare frate de cancer si multe alte boli pe care nu isisul le-a provocat... a nu se itelege ca-s de partea unor nebuni colaboratori cu serviciile secrete...altele-s invartelile la nivele mult superiare ...unii stiti,probabil la ce ma refer.
    33 4
  • foarte corect spus.
    LE PARE RAU CA AU FOST DATI IN VILEAG;
    EI NU ISI CER SCUZE;

    Asta inseamna "ne pare rau"
    22 5
  • Reclama asta are potențial de a trezi la realitate în Vest. În Ro cu atâția închinănători la ,,tehnologia de vârf,, tdi/vw încă nu prinde.
    20 5
  • se vede ca s-a citit numai titlul. tipic romanesc
    13 3
  • wv cumparat de la o baba
    Si uite asa s-a impus o marire a noxelor - ca să se încadreze lejer în ele. ? ? ? ! ! !
    9 2
  • mountytoma
    super tare mesajul, merita toata stima! oare cum se simt fraierii care conduc masini pe care au platit dublul pretului pe care il merita? adica masini germane...
    10 2
  • Conform Organizației Mondiale a Sănătății, în jur de 3,7 milioane de oameni mor anual din cauza poluării. Și conflictele religioase ucid, dar nu la nivelul acesta.
    8 0
  • Eu cred ca discutia legat de care probleme sunt mai mari este total lipsita de sens. MInciuna ramane minciuna si inselatoria ramane inselatorie. Iar cand un asemenea comportament este adoptat de o firma care clameaza cinstea si corectitudinea, lucrurile devins si mai condamnabile.

    @Iliescu

    1. Pune-te tu in locul aluia care a dat 25 000 de euro pe VW de 150 cp si a carui masina urmeaza sa fie rechemata in service pentru "remedierea" problemei, "remediere" care-l costa pe om pierderea a catorva cai din puterea pentru care a dat banii, pierdere pentru care nimeni nu-l despagubeste.

    2. Spui ca inselaciunea nu-i o problema? Pai nici nu ma mira ca spui asta. Tu esti exponentul unei categorii sociala care se duce sa cumpere masini huspite cu 100 000 de km in bord, stiind ca in fatp cumpara masini cu un numar triplu de km. Ce carte service, dom'ne?! Ce verificare? Le-a zis lor samsaru' ca are 100 000, masina arata bine, are motorul spalat, e, prin urmare numai buna de cumparat! MInte-ma dar minte-ma frumos! Cei ca tine nu reusesc sa priceapa ca un om care da bani pe un VW nou chiar are o problema cand cumpara altceva decat i se spune! Pai ce sa-i faci? Daca a fost fraier si nu si-a luat ca tine rabla sh?
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru