Pe numele ei BMW M760Li xDrive, aceasta este echipată cu un motor V12 M Performance de 6.6 litri care generează 600 de cai putere la 5.500 rpm şi un cuplu maxim de 800 Nm la 1.500 rpm. Cu alte cuvinte, avem în faţă un motor la fel de puternic ca cel de pe proaspăt lansatul Alpina B7 şi cu numai 30 CP mai modest decât principalul său rival, Mercedes S65 AMG.
Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, dar ajunge la 305 km/h cu pachetul opţional M Driver, în timp ce acceleraţia de la 0-100 km/h se face în 3.9 secunde, iar consumul mixt ajunge la 12.6 litri/100 km.
Versiunea este dotată cu o transmisie sport Steptronic automată are opt trepte de viteză.Din punct de vedere estetic, BMW M760Li xDrive primeşte o finisare exclusivă Cerium Gray care diferenţiază versiunea de cele anterioare. Astfel, acest tip de finisaj se aplică pentru conturul grilei radiatorului, banda barei faţă, capacele oglinzilor retrovizoare, logo-ul M lateral, benzile decorative pentru mânerele exterioare ale uşilor, emblema V12 de pe montantul C sau elementele decorative ale uşilor, dar şi pentru banda-mâner a capotei portbagajului.
În standard, M760Li primeşte un pachet aerodinamic M cu sistem de evacuare sport M, frâne M Sport cu etriere de culoare albastru metalizat şi emblema M. La rândul lor, scaunele au tapiţerie cu piele Nappa, iar plafonul este din Alcantara.
Noua limuzina beneficiază şi de o versiune BMW M760Li xDrive V12 Excellence care nu include pachetul aerodinamic M, dar adaugă pachetele de design exterior şi interior Pure Excellence, jantele BMW Individual de 20 inch din aliaj uşor şi logo-ul V12.
Noua versiune va fi prezentată publicului peste numai câteva săptămâni la Geneva.
Via BMW
Dand exemple de sedanuri full-size tot cu 4 usi .
Aviz amatorilor : Dodge Charger SRT Hellcat scoate o putere uriasa din 6,4L si dintr-un V8 de 717CP si 0-100 in 3,4 sec asta in cazul in care nu are tractiune 4x4/integrala.
Motorul Aspirat de 6,4L V8 si cu 215CP mai putin decat M760Li scoate 0-100 in 4,4 sec si cu o greutate mai mare cu 150Kg..
Nu le au nemtii cu TEHNICA.
HA-HA-HA-HA, viteza maxima este limitata la 250KM/h, datorita felului in care transmisia a fost gandita...........
Mercedes 6 litri , cuplu 1.000/2.300 rpm
" Intradevar " mare egalitate..:)
In rest nu prea avem ce sa comentam avand in vedere ca 99% dintre noi putem doar sa visam la o masina de genul asta. E prost, e bun, e mai bun Mercedes... deja la nivelul acesta chiar nu mai conteaza. Nu cred ca ai cum sa dai gres indiferent de alegerea pe care o faci dintre cele 2 modele
6.6 in 2016 ??? WOW... FELICITARI BMW ! :)
Speram foarte mult sa nu faceti ca MB care au renuntat la 6.2 in favoarea unui 4.4 bi-turbo parca. Voi ati crescut :)
Clar ca se poate veni cu contra-argumente legate de necesitatea progresului tehnologiei auto (producatorii nemti le-au si folosit cu succes in disputele cu legislativul care propunea limitari de viteza pe Autobahn-uri), dar Germania ramine, zic eu, exceptia care confirma regula... restrictiva.
Discutia poate fi oricum extinsa la nesfirsit daca intram si-n analize socio-economice de genul "crizelor" care ne afecteaza doar pe noi astia "normalii" - sau a prapastiei dintre saraci / bogati, in curs de adincire continua.
Cel mai bine ar fi sa iti iei tu Hellcat si noi un 7 amarat cu doar 600cp, care oricum e mai slab decat un GTR.
Nu mai avem 10 ani sa ne uitam la surprize Turbo si sa zici care baga frate mai mult. Uite asta are 700 de cai deci te-am facut. Cred ca e nevoie de mai mult rafinament in a analiza o masina de genul asta ca sa poti sa afirmi ca are un motor "slab" in 2016.
ideea acestui motor e de a fi SMOOTH, nu ca nu pot scoate mai multi cai; uita-te la M3, 3.2l N/A 343 hp sau Mc LAren F1 6.0l 627 hp si asta acum 20 de ani.
turbina pe acest motor e pusa pt a oferi cuplu mare la turatie mica si plaja de cuplu cat mai constanta pt a nu smuci pasagerii.
tie chiar iti place sa te minti singur ???:-DDD
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/dodge-challenger-srt-hellcat-geiger-camaro-z-28-im-vergleich-9603381.html?show=3
P.S. M5 cu motor de 4.4l scoate 600 hp; deci se poate si din motor mai mic
cum ce legatura are m3 si f1? sa-ti arat ca bmw e in stare sa scoata si puteri remarcabile
nu mai avea nesimtirea de a comenta in locul meu. oricum lumea / cititorii o sa-si dea seama despre cine e sub pseudonim
Test oficial HELLCAT 3,4-3,8 sec
Zero to 60 mph: 3.4 sec
Zero to 100 mph: 7.2 sec
http://media.caranddriver.com/files/2015-dodge-charger-srt-hellcat.pdf
Aici este scrisa si umiditatea, altitudinea, acceleratia, tot
Ai citit unde nu trebuia ''anonimule''
@ioi, Salutare . Nu sunt eu tipul de sus . Sunt un fan BMW , dar cand vad cat de jos a ajuns BMW cu performante invechite pt anul 2016, imi lasa un gust amar.
Cand cei de la C&D fac teste scrie "RESULTS", nu "EST"; N-AI NIMERIT-O, Madalescule :-)))
EI FAC "Instrumented Tests", cand masoara... eu chiar urmaresc site-ul respectiv :-DDDD
http://www.caranddriver.com/reviews/2015-dodge-challenger-srt-hellcat-manual-test-review
si e 0-96km/h nu 0-100
Da, 0-97km/h bagă in 3.4 secunde. E RWD nu e 4x4, paremi-se, nu ??
Deschide "TEST SHEET" -u jos acolo.
Stii ce e ăla "test" ?? Unde vezi tu estimativ?
Asta nu ti-i pagina oficiala bmw unde aia f*t capu ca V12 consuma 10 la suta mixt.
Sau tu nu intelegi imbinarea :" instrumented test" ??
Sapoi 3.4 asta e cel mai bun timp. E clar ca vei lua orice masina "de 3 secunde", si din primele ori vei obtine 5-6 secunde. Cu M5 tot poti face 6 secunde 0-100...ca nu faci constant minimul...parca aveti 2 ani..
Hellcat e cel mai rapid sedan de serie din lume.
Si doi la mana: tu faci diferenta intre "CHARGER și CHALLENGER" ?
Priceputii anului 2016...
http://media.caranddriver.com/files/2015-dodge-charger-srt-hellcat.pdf
CHALLENGER HELLCAT, cu urmatoarele modificari:
1. Kompressor pulley
2. Cold air intake
3. Methanol injection
4. Nitrous shot
5. Reinforced driveshaft
6. Slick tires...
Face 10.03 (atentie, nu 10.3) secunde pe sfertu de mila. Adica cat un Veyron Super Sport:
http://www.torquenews.com/106/hellcat-challenger-runs-1002-very-few-mods
Tu ai personalitate multipla? Iti raspunzi singur, Madalescule :-DDDD
http://www.autobild.de/artikel/dodge-charger-srt-hellcat-tesla-model-s-p85d-test-6040057.html
3,4 in imaginatia ta
Motor trend 0-96 km/h 3.7
http://www.motortrend.com/news/2015-dodge-charger-srt-hellcat-first-test/
deschide si tu linkul
In duel cu S65 AMG habar nu am care pe care. Mizez tot pe S65 ca il face in linie dreapta. 7-ele asta e mai mult de rafinament ... S-ul e de alergat ! Oricum doua bijuterii tehnice care merita cumparate daca iti plac foarte mult asta daca ai banii necesari nu numai de ele cat si de intretinerea pe parcurs. Nu vreau sa stiu consumul real al unui 760 Li....
https://www.youtube.com/watch?v=wgSy1fmiEm8
Tu compari 2 usi vs 4 usi ?
Eu aleg sedanul, cand compar cu seria 7, voi - cum vreti.
Bă, tăntălăilor, aici is 2 persoane care vb despre hellcat, eu nu raspund de ce spune celalalt.
Bă, chiar asa prosti sunteti?
Cu aceeasi masina poti face 4 secunde, 5 secunde, 3.5 secunde ..etc etc....
Daca tu gasesti video, unde vezi 4,5...iti gasesc si eu video unde M5 E60 face 5,5 0-100 (nu 4,5 cum se mai spunea)....
Car&Driver face TEST...bagi in capu ăla ?
Daca motortrend a facut 3,7...e ok - 3,7
Eu ti-am aratat cel mai scurt timp care a fost obtinut IN TEST (nu in cur).
Eu am dat pur si simplu un exemplu, cu ăla modificat (da bă am 3 ani si nu stiu ce e ala slick...retardati parca santeti)
La urma urmei...fie si 4 secunde....oricum se dezlantuie cand "prinde" asfaltu...
PS: Tesla - 4x4
Hellcat-urile: is RWD, si oricum in slick-uri o freaca si pe sfert, cu tot cu RWD :) este video...
Si va ajunge atata comparatie ca pana si eu m-am saturat...
Nu comparati 600cp cu 716. Punctum
LOL
Si nu inteleg de ce in mintea unora o putere mai mare dintr-o capacitatea cilindrica mai mica = motor mai bun. Care-i logica in asta? Clar motorul asta este cel de pe Rolls Royce si este creat pentru un cat mai mare rafinament, cuplu, smoothness, etc. Practic este creat sa dea senzatia de acceleratie fara efort. Nu are nici o logica sa compari un muscle car, sau o masina sport cu o limuzina de lux. Este ceva complet nonsensic.
Si in ultimul rand voiam sa va rog sa lasati Hellcat-ul in pace. Nu va mai trageti pe cur ca nu scoate performantele. In mod clar ca le scoate. Dar masina este cu tractiune spate. Deci conteaza cel mai mult indemnarea, talentul si experienta soferului, plus cauciucurile, plus drumul si alte conditii de mediu. Nu-i o masina la care pur si simplu calci aceleratia ca sa obtii 3.4 secunde 0-60 Mph. Este o masina care cere talent la condus.
Parere care oricum nu conteaza pentru cei dispusi (si solvabili) sa dea un purcoi de euroi ca sa arate gloatei ca "au cu ce".
Ba chiar sint de-a dreptul infantile unele interventii, asa ca ma retrag la depou; mai bine-i raspund tipului care intreaba daca "ambreaju' da cai putere". :-)
Da, cum sa nu - mai ales cind e cuplat la un V12 de 660 CP. Doar benzina trebuie sa ai destula. Eventual si-o sonda-n curte.
La momentul actual, daca ma iau la intrecere pe drumurile noastre inguste si cu multe viraje, nu prea ai nevoie de mai mult de 100cp.
Cu un logan 1.6 16v as putea infugari orice masina pe drumuri virajate sau care nu au portiuni drepte lungi.
https://www.youtube.com/watch?v=Rr0wH3o6yZM
numara si tu si vezi ca nu e 3,4
Ca o concluzie,poti face de rusine la semafor un 760Li cu masini mult mai ieftine,dar s-ar putea ca persoana din acel BMW sa aiba puterea de a-ti decide viitorul tie si copiilor tai.
uite cum si-o ia de la un GT-R cu aproape 150 cp mai putin :-DDD
Si culmea doar 600 de cai din 6.6 twin-turbo??? e cam putin nu credeti?
Mercedes acum 10 ani scotea 612 cai din 6.0 twin-turbo...acum 10 ani!!!
Nu vreau sa fiu nepoliticos in privinta asta insa numbers don't lie....
6.6 litri, V12, bi-turbo și “numai” 600 CP sau vit. max. de “numai” 305 km/h. Prin definiție, de la “luxury car” nu trebuie să ai pretenții sport (este justă observația ta, @Vlad08, pe când tu mă...surprinzi, @tzenu).
Oricum, eu prefer să evit “twin-turbo” (chiar dacă, ȋn cazul de față, acest sistem este necesar pentru o mașină care presupun că are o masă de peste 2,2 tone) și să-mi “investesc” pasiunea ȋn “natural aspirate” : Chevrolet Camaro Z/28 7.0 V8, Dodge Viper 8.4 V10, Audi A8L 6.3 W12, Audi R8 5.2 V10 și Mercedes-Benz SLS AMG 6.2 V8 (o notă ȋn plus pentru...Audi R8 V10 Plus: 340 km/h și 0-100 km/h ȋn…2,7 sec; uluitor acest motor…aspirat de 610 CP și acest supercar cu cilindree
Este cam putin, dar dupa tine aceste puteri trebuie sa creasca cu vreo 50% in 10 ani? Bmw scotea 400 cai dintr-un V8 aspirat de 5 litri in 1998, asta nu inseamna ca astazi trebuie sa apara cu 1000 de cai dintr-un V12 de 6.6, fie el si bi-turbo. Acest motor poate fi dus lejer la peste 700 de cai, dar nu are rost, daca Alpina a scos tot 600 de cai dintr-un V8 de 4.4, care la baza are 450 de cai, de pe 750i, imagineaza-ti la ce putere poate ajunge un V12 de 6.6 litri.
nu te-ai prins pana acum
si ca sa revenim in timpurile noastre, acest motor va fi si sub capota rolls, care are o cilindree legendara de 6,75. prin urmare, cred ca e mai usor sa faci 6.75 din 6.6 decat dintr-un 6.0cum avea 760iL generatia anterioara. si daca acest motor va fi sub capota lui rolls, va dati seama cat de bine arata, suna, merge si nu vibreaza deloc sub capota unui 7?
Turbinele pe acest 6.6 sunt puse pt cuplu, nu pt putere. In aceasta clasa masina trebuie sa fie rapida, dar fara sa smuceasca , ci sa fie lina
@dan.......bine zici nau vrut mai mult de 600 de cai.......asta ma deranjeaza pe mine.....un compromis......si dupa parerea mea nar trebui sa existe asa ceva la BMW mai ales la cea mai tare masina pe care o construiesc ei acuma.....
Plus ca n-au vrut sa depaseasca puterea unui Rolls, care ar trebui sa fie superior unui seria 7 din aproape toate punctele de vedere.
Totusi, Dan are dreptate: impaca-te cu situatia! La urma urmei, lucrurile nu evolueaza in progresie aritmetica pe campul tehnicii, in sensul ca, daca dintr-o cilindree "scoteai" 400-500 CP in urma cu 50 de ani, acum "ar trebui" ca aceeasi cilindree sa-ti maguleasca orgoliul cu 2000-2500 CP. Chiar tu insuti ai recunoascut ca te incanta "plaja" modelului cu pricina. Ce-ai mai vrea? Ca sa-mi permit o analogie, stii ce n-a aparut in comentariul meu de mai sus? Comparam exceptionala performanta a lui Audi R8 5.2 V10 Plus normal aspirat (2.7 sec la "plaja" cu "doar" 610 CP) cu cea a "maestrului" Bugatti Chiron (2,3 sec cu 1500 CP). Atentie, datele acestuia din urma sunt infioratoare: 8.0 W16 quad-turbo. Pai, nu te supara, alegerea mea, in acest caz, ar fi lesne de ghicit, chiar si dintr-o postura ipotetica de fan Bugatti! Intre noi fie vorba, si Veyron, si Chiron se trag din taticul spiritual Audi Rosemeyer. Ca o alta paranteza, poate ca intr-o zi voi "trada" GM ca sa "trec" in tabara Auto Union (nu VAG!), fiindca istoria cerculetelor pare foarte palpitanta, exceptand perioada curenta, in care Dieselgate-ul a lasat urme adanci, inclusiv in constiinta iubitorilor declarati. Oricum, as avea de ales intre a omori si a pacali...
Ideea pe care vreau eu s-o relev nu este de a-ti "da lectii", tzenule, ci de a-ti reaminti, intr-un limbaj oarecum licentios, ca degeaba ai 25 cm, daca te descurci la fel de bine sau chiar mai bine cu 15. Rationament simplu si elocvent, nu? Asadar, rezista tentatiei de a-ti arunca ochii peste gard, la vecinu' (Mercedes). Ma mir ca nu te-a deranjat abordarea indrazneata a noului Audi S8 PLus: 4.0 twin-turbo 605 CP (sic!) si "plaja" mai rapida cu 0,1 sec decat cea a BMW-ului nostru. Tot limuzina il putem considera, corect? Acum sper sa nu te introduc intr-o alta dilema: 15 cm gros sau 15 cm mai subtire? :)
De ce nu au lasat V10 inspirat din F1 in contiunare sa-l vedem pe strazi ? De ce nu l-au dezvoltat pe ala mai departe sa mai adauge vreo 100 de HP ?
parca taie din cilindree dar lanseaza pornografii de 6.6 litri.!!!
Fac un update pt cel cu personalitate multipla care mentiona de lexus ls:
In 2015 lexus a vandut in Europa 99 unitati cu o scadere de 43% fata de 2014.
Iar in SUA tot anul trecut , a scazut cu 15%.
Pe ambele piete mercedes S si BMW seria 7 sunt in fata , respectiv pe 1 si 2 in SUA.
Fulminante vanzari.
eu am gasit astea:
Mercedes: http://www.goodcarbadcar.net/2012/10/mercedes-benz-sales-figures-usa-canada.html
BMW: http://www.goodcarbadcar.net/2012/10/bmw-brand-sales-figures-usa-canada.html
Lexus: http://www.goodcarbadcar.net/2012/10/lexus-brand-sales-figures-usa-canada.html
despre IS
SUA scaderea a fost de 10%
Europa, scaderea a fost de 20% si s-au vandut in 2015 ~7.800bucati si nu 99.
de principiu le-ai nimerit dar valorile absolute sunt niste bullshituri ca si ale dereglatului de mafia
PS pune linkurile te rog, altfel ramai la nivelul celui caruia ii dai up-date-uri. Merci
Lexus LS este concurentul lui mercedes S , bmw 7.
Anonimul care ii raspundea lui Nelu tot de LS zicea.
cert este ca Lexus ca si brand este in crestere si in SUA si in Europa ( in 2015 reusind sa-si creasca cota de piata la cel mai ridicat nivel decand este aici)
cert este ca avem tare mult de castigat noi ca inivizi cine e pe I-ul sau al 2 lea loc.
Cea de-a doua probleme, este cum spune si @tzenu_BMW; cilindreea mult prea mare pentru aceste performante altmiteri destul de slabe.Este Ok pentru Rolls Royce, dar nu pentru BMW aici unde masa masinii ar trebui sa fie cat mai redusa pentru a accentua sportivitatea, nu V12 . Tin sa reamintesc ca performantele Alpinei B7 m-au incantat mult mai mult decat acest M760Li .Motorizarea de 4,4L Bi-turbo era fenomenala si pt acest model, tinand cont ca este un motor verificat cu care BMW nu ar fi riscat daca l-ar fi aruncat in batalia greilor.
Acum, am sa-mi mananc cateva minute din timp pentru a argumenta ceva deviat de la subiect .
Sus se tot compara mere vs pere ( Dodge VS BMW S.A.M.D ) .Tin sa afirm celui care a deschis polemica comparatiilor ca Dodge Charger SRT Hellcat este un MUSCLE CAR, de aceea si performantele pe care le are inclusiv titlul de : cel mai cel mai rapid sedan cu 4 usi de serie din lume. Comparatia este de prisos. BMW 760Li nu are ce cauta in liga muscle car-urilor . Iar timpul 0-100 nu este neaparat un factor decisiv. Mai de graba 1/4 mile sau 0-400 m . In sfarsit ! Cu totii cunoastem deja abilitatile imbatabile ale unui muscle-car . BMW nu ofera in acest moment un rival pt aceasta categorie de vehicule, dar in categoria limuzinelor de lux, performantele BMW sunt incontestabile.
@Mda Cu consideratie! Nu vreau sa deschid o polemica inutila care nu vizeaza tema subiectului si nici nu dau apa la moara haterilor , dar cred ca aspectul principal pe care il viza-se tipul de sus este acela care tine de vanzarile Globale Lexus LS inca din anul 1990, atunci cand modelul a atins apogeul, iar marja vanzarilor crescu-se considerabil . Dupa parerea mea chiar a fost un record la aceasta clasa, care cu greu poate fi batuta azi de concurenta . Clasamentul se afla chiar aici :
http://www.liquisearch.com/lexus_ls/sales_and_production
Cat despre comparatiile inutile cu GT-R NISMO si Dodge pisica iadului, nu-si au rostul. Cunoscatorii stiu ca aveam de aface cu doua masini foarte puternice din categorii diferite .Si ca sa fiu tot off topic comparatia unuia de sus Challenger SRT Hellcat vs GT-R este total deplasata si aceasta . GT-R are un timp in accceleratie asemanator cu motoul W16 cu 3 turbine de pe Bugatti Veyron si asta dintr-un banal V6 de 3,8L , pe cand Hellcat SRT nu-i un super car , ci un muscle car. Cu toate astea ajunge la 100 in 3,4-3,6 sec . De aici si titlul de cel mai performant sedan cu 4 usi din lume.
O masina superba care isi merita toti banii, indifferent de ce are in gura unul si altul pe site-ul asta. :)