Tesla nu face compromisuri în ceea ce priveşte sistemul de propulsie al viitorului său SUV. Model X va fi disponibil exclusiv în versune 4x4 împreună cu un pachet de două motoare electrice, câte unul pentru fiecare axă.
Esential
250-450
de kilometri este autonomia lui Tesla Model S, în funcţie de capacitatea bateriei comandate.
După debutul curajos al mărcii
Tesla cu modelul electric Roadster şi continuarea de succes a poveştii prin Model S, probabil cel mai apreciate
model electric prezentat vreodată de un constructor auto, compania californiană pregăteşte să confirme trendul ascendent prin lansarea în 2014 a SUV-ului Model X.
Iar veştile venite astăzi dinspre Elon Musk, prezent la inaugurarea londoneză a primului Tesla Store european sunt interesante: SUV-ul full electric pe care americanii îl pregătesc va fi disponibil exclusiv în versiune cu tracţiune integrală. Mai mult, preţul său nu va exploda, urmând să aibă aproximativ acelaşi nivel cu cel al lui Model S.
"Preţul lui Model X va fi similar cu cel al lui Model S. probabil puţin mai ridicat, deoarece Model X va fi propus doar cu tracţiune integrală.
Deci vom vorbi de un model 4x4 cu motor dual", spune CEO-ul Tesla Motors.
Dacă Model S pleacă pe pieţele europene de la circa 75.000 de euro, viitorul SUV al celor de la Tesla va fi disponibil probabil de la un preţ care va trece puţin peste 80.000 de euro. Sub capota noului model se va afla acelaşi sistem de baterii aflat şi pe Model S (40, 50 sau 65 kWh), însă propulsia va fi asigurată de două motoare electrice - unul dedicat axei faţă, celălalt axei spate - despre care Tesla nu a oferit până acum foarte multe informaţii. Sistemul se numeşte oficial Dual Motor All-Wheel Drive şi, după debutul pe Model X, va fi oferit ca opţiune şi pe Model S.
via Autoblog.it
Problema este ca seamana foarte mult cu Mazda, la fel cum model S este inspirat dupa Jaguar.XF. Dar copierea se pare ca este la moda...