După ce la mijlocul lunii trecute am fost puși în fața primelor imagini digitale cu noua generație Kia Picanto, constructorul sud-coreean plusează astăzi cu un prim set de fotografii ale noului său model. Dedicat orașului, cel mai mic reprezentant al gamei Kia se modernizează vizibil la exterior și interior, devenind una dintre alternativele foarte interesante ale segmentului mini european.
Noul Kia Picanto va fi dezvăluit oficial în "carne și oase" în cadrul Salonului Auto de la Geneva, la începutul lunii martie. În imaginile alăturate, modelul sud-coreean ne este prezentat în versiunea de echipare GT-Line, care le va oferi clienților un look sportiv. Foarte probabil, noua generație Picanto se va oprit însă la nivelul aspectului în ceea ce privește sportivitatea, pentru că producător sud-coreean nu are în program o variantă dinamică cu performanțe de top a modelului său.
Din primul comunicat oficial aflăm că noul Picanto își păstrează dimensiunile exterioare la milimetru (lungimea de 3595 de milimetri rămâne identică), mizând însă pe un ampatament lungit cu 1.5 centimetri. Conform mărcii asiatice, diferența de dimensiuni este transferată complet la interior, acolo unde pasagerii din spate vor beneficia de mai mult spațiu pe locurile posterioare.
De altfel, Kia promite "mai mult spațiu pentru pasageri și pentru bagaje decât rivalii din segment", fără să precizeze cifre exacte în acest sens.Apropo de interior, Kia promite un design rafinat al habitaclului, acesta ieșind în evidență prin display-ul touchscreen așezat pe planșa de bord, după o regulă nescrisă adoptată de din ce în ce mai mulți producători auto în ultima perioadă.
Noul Kia Picanto va putea fi admirat în showroom-urile mărcii începând cu primăvara noului an.
Pacat ca nu are si un motor pe masura, de minim 140cp :(
Cu considertaie,
Unde ai mai vazut tu motor de 140CP pe clasa MINI non-premium ? Tripleta UP! au pana la 90CP. Tripleta PSA au pana la 70CP.
In ceea ce priveste noul Picanto, are un interior neimaginat in aceasta clasa la acest moment.
Pai eu am zis-o cu dezamagire pt ca imi place f mult masina si interiorul mi se pare mai fain si mai calitativ chiar decat masinile din clasele superioare, mica si compacta... si mi-as dori si o motorizare mai puternica.
Nu ca masinile concurente ar avea puteri de 140 cp. Dar acest kia placandu-mi f mult (vreau sa fie urmatoarea mea masina mica de oras) as prefera sa aiba ceva mai multa putere.
Sper ca ai inteles ce zic.
Am zis 140 cp, fiindca in clasa superioara exista motorizari intre 180-220cp (fiesta rs-clio rs) si chiar kia pro'ceed gt are 200cp (in clasa compacta)
Interesant in partea din spate....doar 2 senzori de parcare.....Vw Up! are 3 daca nu ma insel.....oricum masinutele astea le parchezi cu ochi inchisi noaptea pe furtuna:))
Ar fi bestial un 3 cilindri si 90-100hp pe masina asta....plus ca Vw Up! GTI ca avea tot pe la 100hp cand se va lansa(late 2017)
Acum am inteles. Bafta la achizitie !
@Tony
Naivitatea nu-i punctul forte al unui ''masinist''. Abarth 500 nu are 4 portiere, tinteste o alta nisa cu totul alt palier de preturi. Cu consideratie,
Merci de urari :)))