Mitsubishi inchide divizia Ralliart
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Divizia de performanta Ralliart a japonezilor de la Mitsubishi va fi inchisa din cauza lipsei de fonduri. Se pare ca aceasta divizie este victima implicarii din ce in ce mai scazute a niponilor in motorsport si a vanzarilor extrem de scazute pe care le-au intampinat. Totodata, multitudinea de componente aftermarket disponibile pentru modelele Mitsubishi care aveau si o versiune Ralliart a redus interesul clientilor pentru aceste modele.
Inchiderea diviziei de performanta Ralliart nu inseamna sfarsitul modelelor Lancer Ralliart, Lancer Sportback Ralliart si Colt Ralliart. Oficialii Mitsubishi au declarat ca le vor produce in continuare, dar viitorul acestui gen de modele este incert. Practic, cei de la Mitsubishi pot sa produca oricand un nou model Ralliart deoarece detin toate drepturile legate de acest nume si de sigla respectiva, dar decizia finala va fi luata in functie de vanzarile pe care le vor inregistra aceste modele.
Din pacate pentru fanii si clientii Mitsubishi, componetele si accesoriile Ralliart nu vor mai fi disponibile.
Astfel, toate elementele de caroserie, accesoriile vestimentare si elementele de la interior ce purtau sigla Ralliart nu vor mai fi disponibile pentur clientii producatorului nipon. Din fericire, piata de componente aftermarket are o oferta bogata pentru acest producator, clientii Mitsubishi avand suficiente posibilitati in afara de componentele Ralliart.Divizia Ralliart a fost fondata in aprilie 1984, iar inchiderea acesteia a fost stabilita cu doar doua luni inainte de aniversarea a 26 de ani de existenta.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mitsubishi in Romania
-
Mitsubishi ASX Preţ: 17.981 - 28.905 €
-
Mitsubishi Eclipse Cross Preţ: 24.228 - 33.629 €
-
Mitsubishi L200 4 usi Preţ: 24.919 - 34.201 €
-
Mitsubishi Outlander Preţ: 24.609 - 45.434 €
-
Mitsubishi Outlander PHEV facelift Preţ: 42.352 €
-
Mitsubishi Pajero Preţ: 32.988 - 45.696 €
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Dar nu sunt singurele care sau dus.