Mitsubishi Engelberg Tourer: conceptul anticipează viitoarele SUV-uri și sisteme plug-in hybrid ale japonezilor

de Daniel Popescu
Marti, 05.03.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mitsubishi a prezent conceptul Engelberg Tourer, care anticipează viitoarea direcție de design în segmentul SUV-urilor, dar și dezvoltarea unui sistem plug-in hybrid cu o autonomie electrică de 70 de kilometri.

Mitsubishi este prezentă la Salonul Auto de la Geneva cu conceptul unui SUV prin care încearcă să ofere o perspectivă asupra viitoarelor îmbunătățiri pe care le vor primi modelele constructorului japonez, atât din punct de vedere al designului, cât și al performanțelor sistemelor de propulsie.

Engleberg Tourer și-a primit numele după o stațiune de schi din Elveția și beneficiază de un design robust și impozant, care iese în evidență prin grila care include și părți mobile pentru a reduce forța de apăsare aerodinamică, ceea ce îmbunătățește eficiența.

De asemenea, producătorul japonez a optat pentru proiectoare de ceață LED și jante impozante despre care nu menționează însă ce dimensiuni au. Pe de altă parte, Mitsubishi nu a oferit detalii sau imagini despre interiorul noului concept. 

Conceptul Mitsubishi Engleberg Tourer include un sistem de propulsie plug-in hybrid asemănător cu cel de pe Outlander. Astfel, există un motor pe benzină cu capacitatea de 2.4 litri care în cea mai mare parte acționează ca generator și trimite puterea către două motoare electrice, dintre care unul este amplasat pe axul frontal, iar celălalt pe axul din spate. Niponii nu spun însă nicun cuvânt despre puterea motorului termic sau a celor două motoare electrice

Principala deosebire este că bateria de pe Engleberg Tourer are o capacitate de 20 kWh, care permite o autonomie electrică de până la 70 de kilometri conform standardului WLTP. Totuși, merită menționat că ambițiile declarative ale celor de la Mitsubishi sunt chiar mai mari: oficialii mărcii afirmau recent că viitoarea generație a lui Outlander PHEV va ajunge la o autonomie electrică cuprinsă între 80 și 100 de kilometri.

De asemenea, prin modul în care sunt așezate motoarele, Engleberg beneficiază de sistem de tracțiune integrală și de un sistem de cuplu vertorial capabil să frâneze individual rotile și să ajusteze rata de putere primită de la motoarele electrice.

Cu această ocazie, MItsubishi a prezentat și Dendo Drive House (DDH), un sistem care include un încărcător bi-directional, panouri solare și o baterie pentru uz casnic.

Un astfel de sistem va fi disponibil în prima fază la dealerii Mitsubishi pentru a promova un sistem eficient pentru încărcarea unui vehicul PHEV acasă prin energie solară. 

Via Mitsubishi

Comentarii (4)

  • da, cunoastem...la concept inainte. la serie inapoi
    2 0
  • Edikkk
    conceptul este superb !! Dacă ar fi şi pe CNG ar fi perfect !
    Interesantă soluţia cu motorul termic generator... şi la maşina lui Fischer a fost dar... există anumită problemă de greutate...
    Motor termic plus trei motoare electrice... unul pe bază de generator şi alte două ca cele motrice...


    Ce frumos ar arăta lumea doar cu maşini BEV şi PHEV !!

    În oraş absolut toţi ar rula electric !!!
    Înafara oraşului doar cei PHEV vor rula pe gaz metan / gpl / benzină (în ordinea crescătoare a noxelor)
    2 0
  • cineva
    intr-adevar, dupa cum arata, parca iti vine sa ii montezi si un plug...
    1 0
  • Când o mașină s-a născut cu sindromul Down.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru