STUDIU: 50% dintre şoferii mai tineri de 30 de ani folosesc internetul la volan
Cel mai probabil, tinerii solicitanţi vor avea nevoie şi de un girant solvabil care să le garanteze plata creditului în cazul în care aceştia sunt neserioşi sau nu îşi mai permit plata ratelor. Pentru moment, această propunere a Ministrului Economiei este doar atât, neexistând un proiect concret prezentat public. Până la atingerea unei forme coerente, Ministrul Economiei a anunţat că va avea mai multe întâlniri cu reprezentanţii producătorilor şi importatorilor de automobile din România pentru a stabili o sumă maximă pentru proiect, precum şi idei de bună derulare ale programului.Studiu Kumho: 20% dintre şoferi nu ştiu de unde se deschide capota
STUDIU: Clienţii cu vârsta între 18 şi 34 de ani nu mai cumpără maşini noi, ci electronice
Programul ar avea rolul de a stimula vânzările de automobile din România prin facilitarea împrumuturilor pentru categoria demografică vizată de ”Prima Maşină”. Ministrul Economiei consideră că "nu există tânăr care să nu-şi dorească să conducă o maşină", aceasta fiind şi motivaţia proiectului în viziunea dânsului. Pentru moment, nu este clar dacă proiectul "Prima Maşină" poate fi cumulat în vreun fel cu ofertele Rabla, cu toate că această posibilitate ar implica o dublă reducere acordată pentru un produs, lucru rar întâlnit în această industrie.
Acest proiect vine în ciuda tendinţelor globale de reducere a proprietăţii asupra vehiculelor efectuate de persoanele aparţinând "Generaţiei Y", după cum arată studiile derulate în SUA, de exemplu.Studiu: maşinile femeilor sunt mai noi şi mai bine întreţinute decât ale bărbaţilor
Via Stirile Protv | Sursă foto
Doamne, mare ti-e gradina! Am rezolvat toate celelalte probleme!
PS Oare baietii jmecheri de la APIA nu au si alte idei?
ma intelegi?
:))
intodeauna produselor alea de la pitesti li se gaseste cate o buba'n cap scotand la iveala cate un iepuras german ori cehesc de mult mai buna calitate siguranta, etc...la aceeasi bani.
VW nu sunt tocmai rai in orice privinta. Masini extrem de scumpe si slab dotate, da. Motoare diesel ok cu o fiabilitate rezonabila, da. Personal, mi-as dori o masina pe benzina, iar VW sta extrem de prost la acest capitol. Motorul lor mai ok, 1.4-ul de 122 CP, este valabil de la un Golf mediu echipat in sus. Deja esti nevoit sa dai multi bani pe o masina doar fiindca vrei motorul mai bun pe benzina. Realist, te vei limita la 1.2 TSI-ul, minunatia de motor ce, inca, ii cade distributia si are diverse probleme cu turbina.
Fiecare producator are probleme, dar Dacia macar nu e intr-o situatie atat de proasta precum VW. Sa nu uitam ca unele service-uri nu doresc sa plateasca reparatia complet, fiindca de, ai cumparat masina de curand, ai dat 17.000 euro, are 5000 km si a murit distrubutia. Si da, e caz real.
Nu de alta, dar sa avem si pe unde circula astia mai tineri, cu bani care ...este si nu mai puteti de grija noastra.DECAT...
PS: Mesajul de mai sus este un PAMFLET, ca si actualul program de guvernare.
Singurul lucru real si e autostrada .....de ea chiar avem nevoie.
Multumesc.
;)