Mercedes va avea un stand extrem de aglomerat la Frankfurt, în cadrul celui mai mare salon european al sfârșitului de an. Pe lângă deja anunțatul C-Klasse Coupe, Mercedes pregătește și debutul mondial al noului S-Klasse Cabrio, varianta decapotabilă a navei sale amiral.
Modelul de lux a fost deja anticipat de o schiță publicată de oficialii Mercedes, care au declarat că S-Klasse Cabrio va fi primul vârf de gamă veritabil, cu patru locuri, din 1971 și până în prezent.
Noul S-Klasse Cabrio va folosi un acoperiș rabatabil din pânză, care promite să copieze forma caroseriei modelului coupe și care nu va adăuga foarte multe kilograme la masa totală. Totuși, pentru a ascunde acoperișul din pânză, linia portbagajului va fi ceva mai lungă, iar proporțiile se vor schimba puțin.
În ceea ce privește gama de motorizări, ele vor fi preluate de la fratele coupe aproape în totalitate. Nici versiunile de performanță S63 și S65 AMG nu vor lipsi din portofoliu, însă ele își vor face apariția ceva mai târziu, în cursul anului viitor.
Toate motorizările vor fi oferite în standard cu propulsie posterioară, însă, opțional, va fi regăsit și sistemul de tracțiune integrală 4Matic.
Daca asta-i tot ce ai inteles tu din ce ofera S Class...sa fii sanatos!
acoperishul din panza e o "intoarcere la origini" si mi se pare ok sa fie asa + ca e mai usor, e mai putin voluminos si senzatia de oldies but goldies va fi garantata
una peste alta vad ca aceasta clasa a cabrioletelor (cel putin pe hartie) e readusa la viata....piata auto isi revine?
https://www.youtube.com/watch?v=7o3XgW-_4IM
http://www.livemint.com/Leisure/ZRPoM9DEwrtS3VYT1bm1NL/Choosing-between-the-Audi-A8-BMW-7-Series-and-MercedesBenz.html
http://www.technologytell.com/in-car-tech/8768/s-supercar-burmester-high-end-3d-surround-sound-system-2014-s-class/
http://www.autos.ca/auto-tech/comparison-test-high-end-car-audio/3/
Eu zic sa nu mai minti ca oricum te faci de ras si sa citesti aceste articole.
Stai tu linistit, o sa ai o mare surpriza in ianuarie, tehnologia de pe noul E-Class o sa apara si la Toyota dupa minimum 5 ani.
Lasa linkurile cu topuri platite, eu vorbesc de testele straine unde spune CLAR ca este foarte prost in comparate cu Mark Levinson de pe Lexus si Bowers&Wilkins de pe Jaguar /Volvo. Se aude cu o distorsiune de 0,7 procente. Pe cand la sistemul audio de pe Lexus, asa cum a zis si echipa Automarket cand au testat, citez : '' cu o distorsiune totală limitată la mai puţin de 0.1 procente. Rezultatul este o claritate nemaiîntâlnită de mine la un sistem audio într-o maşină '' , iar B&W are o distorsiune de 0,3 procente doar ca se aude cv mai tare. Burmester nici amplificatorul nu-l are de super clasa si nici boxele. SPL nu prea produce ....intelegi ?
Pt ''anonimul'' ala care se masturbeaza la un S class: ''Mestere'' ce pot sa-ti zic: Toyota se joaca deja cu pile ''fuel cell'' , iar mercedes nici macar la stadiul de concept nu prea e. Mustafa ala, ii fierbe sangele in vene de invidie, mai ales atunci cand a refuzat patentele Toyota. Mare greseala din partea lui. Cu asa conducator, Marsadas Bantz va ramane doar o ''speranta'' in materie de tehnologie fuel cell ( hidrogen ). Stai tu linistit ca noul E class va avea atat de multa tehnologie incat va venii echipat cu aceleasi invechite 2,1 diesel, 2.0, 3.5, etc alea care nu au nici macar cea mai mica legatura cu tehnologia de super clasa. In ianuarie zici ca va aparea ? Cam nasol, ar fi trebui sa apara de ieri, fiindca deja este cea mai slaba masina din categoria ei, si Mazda 6 care e de clasa D o rupe la nivel de calitate si dotari . Displayul ala mititel inghesuit in bord cu grafica de acum 7 -8 ani, isi spune cuvantul. Motoarul ala care nu are nici o legatura cu segmentul premium, ca sa nu mai spun clasa executive, ala de 136 CP , e cea mai demotada motorizare. Unghia acum......
Ai dreptate. Dar sa fim seriosi....RR Wraith (viitorul decapotabil) o sa fie regele masinilor cabrio GT ! S-ul o sa fie asa un low cost pe langa el.
Eu cred ca principalul motiv pentru care nu se merge pe un acoperis hard este design-ul. Un acoperis metallic este mai voluminous si mai greu. Asta implica un design care se poate departa prea mult de ideea initiala sau poate deveni usor fortat. Vezi cazurile de la Volvo, BMW seria 3 sau VW Eos. Nu sunt urate sub nici o forma, dar se vede ca portbagajul a trebuit sa fie usor lungit pentru a face loc acoperisului. Chiar daca la Volvo de ex, acoperisul se rupe in 3. In general, o masina cu 4 locuri ar trebui sa aibe acoperis hard.
Pe langa asta, volumul din portbagaj se reduce semnificativ. Chiar daca nu este important la aceasta clasa, totusi nu e de neglijat. Deasemenea dinamica masinii sufera, e drept, foarte putin, mai ales la masinile moderne. Deasemenea cumparatorul din clasa asta nu e un racer. Pentru el valorile sunt altele, iar automobilul e doar un accesoriu. Un accesoriu de valoare, care sa-l pozitioneze corect in anturajul pe care il frecventeaza.
Acoperisul soft care se gaseste pe E Class nu e doar o bucata de panza. Are trei straturi diferite, fiecare cu rolul lui iar grosimea este de 1 inch (2.54mm). Acoperisul asta izoleaza foarte bine atat termic cat si acustic. Deci nu stiu cat de romantic se mai aude ploaia prin el :):) Legat de protectia fizica impotriva vandalismului e clar ca nu se compara cu un hard top, dar daca cineva vrea cu tot dinadinsul sa-ti faca rau, o face si la un sedan normal.
Altfel intr-adevar, se poate folosi fara probleme tot anul, inclusiv iarna pe geruri napraznice. Cu toate ca daca tii la masina ta si ai alta in loc, ar fi bine s-o protejezi in zilele alea. Un neajuns al acoperisului soft este faptul ca in timp se mai decoloreaza sau se pateaza de la polen. Asta daca folosesti masina zilnic. Pentru un client de S Class cabrio nu cred ca se pune problema asta :)