Mercedes-Benz S-Klasse Coupe, înlocuitorul lui CL, se prezintă

de Sebastian Toma
Marti, 11.02.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz a publicat galeria foto oficială a lui S-Klasse Coupe. Vorbim despre înlocuitorul lui CL, construit pe baza celei de-a şasea generaţii S-Klasse.

Date tehnice Mercedes-Benz S500 Coupe
  • Motor / cilindri V8
  • Cilindree cmc 4.633
  • Putere (CP) 455
  • Cuplu (Nm) 700
  • Lungime (mm) 5.027
  • Latime (mm) 1.899
  • Inaltime (mm) 1.411
  • Ampatament (mm) 2.945
Mercedes-Benz S-Klasse Coupe a primit o nouă generaţie, bazată pe S-Klasse W222 lansat în 2013. Până de curând, coupe-ul construit pe platforma de S-Klasse se numea CL, dar Mercedes-Benz a operat o schimbare de nume, revenind la numele pe care nu l-a mai folosit de la începutul anilor '90, S-Klasse Coupe. Această versiune de caroserie există în gama S-Klasse încă de la prima generaţie, supranumită "Ponton", lansată în 1954, înainte ca gama în sine să se numească S-Klasse, lucru care s-a întâmplat abia în 1972, existând alte trei generaţii ale navei amiral din Stuttgart înainte de S-Klasse-ul W116. Debutul noului S-Klasse Coupe este programat pentru luna martie, în cadrul standului Mercedes-Benz de la Salonul Auto de la Geneva.

O noutate tehnologică faţă de versiunea berlină a lui S-Klasse este introducerea unei versiuni mai avansate a sistemului Magic Body Control. Aceasta are o funcţie de înclinare în viraje, inspirată de schiori şi de motociclişti, activă în cele trei moduri de conducere între vitezele de 30 şi 180 km/h.

Camerele video integrate în parbriz lucrează cu un senzor de acceleraţie transversală pentru a informa suspensia privind modul în care să regleze individual amortizoarele, permiţând o înclinare a caroseriei cu până la 2.5 grade, totul pentru a reduce acceleraţia laterală simţită de cei patru ocupanţi.

Noul S-Klasse Coupe este cel mai elegant membru al acestei familii, dacă nu chiar al întregii game Mercedes-Benz.

DESIGN

Esential 47 de cristale Swarovski integrează fiecare far "Expressive" de S-Klasse Coupe, oferit opţional.
După cum era de aşteptat, noul S-Klasse Coupe a preluat tuşele prezentate de conceptul expus la Frankfurt în 2013. Înlocuitorul lui CL vine cu aceeaşi eleganţă, transpusă pe trăsăturile care îl caracterizează pe al nouălea S-Klasse, cu toate că numele în sine are doar şase generaţii în spate. Noul S-Klasse Coupe ne prezintă cel mai elegant posterior desenat vreodată pentru o versiune cu două uşi a lui S-Klasse şi ne arată cea mai rafinată formă a unui Mercedes-Benz de producţie. Situaţia se regăseşte şi la interior, după cum putem observa din galeria foto oficială. Cu toate că vorbim despre acelaşi interior ca la S-Klasse, coupe-ul german se mândreşte cu un interior de înaltă calitate şi cu un nivel de eleganţă comparabil cu cel asigurat de producătorii britanici care activează în segmentul de lux.

Interiorul lui S-Klasse Coupe este preluat direct de la versiunea berlină, cu adaptările de rigoare. Iar ăsta nu-i lucru rău.

MOTORIZĂRI

Gama de propulsoare a lui S-Klasse Coupe putea fi preluată, la nivel de platformă tehnică, integral de la un S-Klasse berlină. Însă nemţii au dorit să asigure un plus de exclusivitate, aşa că oferă Coupe-ul lor doar în compania motorizării numite S 500. Anume, un V8 biturbo, de 455 CP şi 700 Nm, care are o cilindree de 4.663 cmc.

Ulterior, ne aşteptăm la o versiune 63 AMG şi, eventual, o versiune 65 AMG a lui S-Klasse Coupe. Motoarele V12 şi V6 ar putea să-şi găsească şi ele locul sub capota lui S-Klasse Coupe, dar acest lucru ar putea avea loc doar după lansarea iniţială.

Downsizing? Entry-level? Deocamdată nu, cel puţin pentru S-Klasse Coupe. Singura motorizare anunţată la lansare este un V8 biturbo de 4.66 litri.

Urmareste Automarket
Fratele sedan al lui S-Klasse Coupe poate fi comandat şi în versiuni hibride sau chiar diesel cu patru cilindri în linie, dar nu este clar dacă Mercedes-Benz va alege să ofere toate aceste propulsoare şi pentru S-Klasse Coupe. În orice caz, implementarea acestei motorizări în gama S Coupe vine şi cu un sistem de evacuare special, cu supape controlate electronic, care asigură senzaţii deosebite la accelerările puternice, fără a abandona rafinamentul la rularea în condiţii urbane şi la viteze mici, în general.

Via Mercedes-Benz

Comentarii (26)

  • Nu pot sa spun decat :UIMITOR.

    S-klasse coupe se pare ca isi face simtite originile din legendarul model W222. La prima vedere, design-ul lui S coupe capteaza dinamica experientei de condus. Caroseria plata, totodata alungita si partea spate lata adaugand un plus de putere, dinamism si caracter. Iar in acelasi timp, zonele generoase se integreaza perfect in liniile puternice creeand o imbinare eleganta de lumini si umbre.
    Masina asta cred ca va concura cu Conntinental GT, cu toate ca nu are personalitatea, prestanta si puterea sa se bata cu acest model. Din acest punct de vedere voi folosii sintagma '' Mercedes mai are de papat'' .

    Sa auzim numai de bine 1
    25 30
  • PENTRU OAMENII CU MULTI BANI SI FARA MINTE!!!
    19 54
  • sapphire
    faruri cu swarovski ?! Mi-e scârbă. ce urmează ? motor cu ardere pe bază de ulei, în care a fost prăjit somonu' ? wtf
    15 48
  • Arata destul de bine. Mie personal nu-mi place faptul ca modelele Mercedes-Benz devin din ce in ce mai asemanatoare... Cineva care nu e pasionat de masini,si nu cunoaste modelele, nu poate sa diferentieze din fata pe acest S-Class Coupe de un nou C-Class cu pachet AMG Styling. Problema este ca noul C-Class porneste de la cca. 36.000 Eur (cu TVA), si noul S-Class Coupe cu siguranta va avea un pret de pornire de cca. 120.000 Euro (cu TVA) daca actuala CL porneste tot de la 120.000 Eur (cu TVA). Aceste preturi sunt afisate in configuratorul de pe pagina oficiala Mercedes-Benz din Romania.

    Dupa parerea mea Mercedes-Benz a ajuns acolo, de unde Audi vrea sa iasa, adica sa aiba un design foarte asemanator intre modelele lor.

    Ma deranjeaza ca la acest S-Class Coupe camera pentru marsarier este ascuns sub emblema, care functioneaza la fel ca la BMW Seria 6, care este pe piata de aproape 3 ani (din 2011). La o astfel de masina putea sa gaseasca o idee mai originala...
    15 35
  • Dacia Plant
    Fain acest CLA- E-coupe-spate de SLS.
    Din cate stiu designul nu trebuia sa se ,,asorteze" cu restul gamei, ci sa scoata ceva diferit de restul modelelor ca si pana acuma.
    18 17
  • Claudiu
    Bestiala masina ...are un aspect si o eleganta deosebita, printre cele mai frumoase masini exstente la ora actuala pe piata.

    Dar pentru oameni cu dare de mana.
    Chestia ii ca la un moment dat dupa ce ai multi bani, cauti exclusivitate.

    Si acuma sa vedeti romanii atotstiutori in materie de design, motor si altele. :))

    P.S. Strugurii sunt acrii daca nu ajungi la ei.

    Cheers guys!
    30 7
  • @inexo-cuantic....

    tot tu ai scris si textul de la BMW Seria 6 Cabriolet de pe piata auto punct md? ai o memorie foarte buna pentru un coomentariu scris in 2011 :))

    On-topic: spatele mi se pare genial. Ceva retro (re)inceput cu SLS
    10 10
  • Era o vorba care spunea cam asa: ,,In lumea auto exista Mercedes si restu...'' Nu am fost de acord si nu sunt nici acum cu acel cliseu. Dar pot spune asa: In gama de modele Mercedes, exista S class coupe si restu ! E fabulos ! Cand a aparut CL nu as fi crezut ca se poate mai biine in clasa coupe. Se pare ca cei de la Mercedes au dovedit inca o data ca tin mult la varfurile de gama si le fac din ce in ce mai bune, mai performante si mai frumoase.
    @Inexo-cuantic
    Nu stiu ce sa zic...nici nu te contrazic dar nici nu pot fi de acord cu tine. Depinde de gusturi aici....ca tehnologie eu cred ca noul S coupe e superior fata de Conti...GT. Ca design poate ca botul unic si clasic de Bentley castiga in fata lui S coupe. Dar din spate si lateral, e evident ca arata infinit mai bine noul S coupe. E mult mai elegant S-ul fata de GT.
    Nu uita ca Bentley Continental GT e aparut inca din 2003 si facelift-ul e minor...numai daca esti pasionat de masini iti dai seama ca au modificat putin la el. Pt. mine e destul de inbatranit GT-ul. Iar faptul ca au introdus V8-ul pe Conti GT, a devenit mai accesibil si nu mai e asa exclusivist. Oricum daca ar fi sa aleg intre GT si S coupe, as alege S coupe pt. ca imi plac masinile cu un design modern nu clasic. De preferat 65 AMG (care probabil o sa fie 250 de mii de euro) si nu ai ce sa ii ceri mai mult unei masini. Eu cred ca si cel mai pretentios si bogat om din lume, nu ar spune 'NU' unui S coupe in caz ca nu ar avea variante pe categoria coupe.
    18 10
  • @Scorpionul.negru, imi pare bine sa ne ''vorbim'' din nou. Nu contesta nimeni tehnologia si luxul de care dispune S coupe, este o masina care imbina doua lucruri simultan, intr-un stadiu deosebit, este o masina sigura ce exceleaza prin calitatea componentelor., cu un interior confortabil si bine finisat si o imagine puternica pentru durabilitate, pe langa faptul ca acest coupe va garanta o plimbare placuta si sigura. Dar eu zic ca alte vorbe in plus vor fi de prisos. Calitatea acestei masini cel mai probabil se va simti pe sosea nu prin comentarii. Sa auzim numai de bine !
    9 15
  • eu nu inteleg de ce o masina de peste 5 metri lungime are doar 2 usi. in rest, frumos exemplar
    5 23
  • @gogu - pentru ca-i coupe :) .. S, sedanul are 4 usi, asa cum trebuie.

    @șleahta de mai sus - voi aveti o problema la perceptia lumii inconjuratoare .. ce va ia pe voi grija de cat costa, ce face, cat poate, cecumcatunde si dece, cata vreme toate masinile voastre la un loc nu fac cat una d'asta ??
    20 6
  • Superba din toate punctele de vedere,incepand de la design si pana la tehnologie si grija pentru detalii.Fara doar si poate,e cea mai avansata masina de productie din lume. Inca o data,bravo Mercedes!
    20 5
  • Ei, fiecare cu gusturile lui. E inutil sa dam vina unii pr alții de ce ne place/de ce nu.
    8 7
  • S klasse coupe
    Pana si cei care testeaza aceste masini sunt de acord ca merita toti banii daca ii ai. Lasand deoparte toate mofturile unor anonimi ca noi, e dreptul nostru sa ne dam cu parerea,dar daca am conduce asa ceva cu siguranta vom gasi cuvinte bune pentru acest S Coupe. Mie unul imi place sa vad astfel de modele pe strazi,dar in Romania sunt o anumita categorie de oameni care nu merita respectul,chiar daca au o astfel de masina.Prefer sa vad un Lexus IS full al unui olandez ce munceste corect pe un salariu respectabil,decat o astfel de masina al unui roman care se foloseste de cei din jur si ii exploateaza sa aiba el niste absurditati in plus. Occidentul ne da tehnologia dar oamenii impun respectul pana si in cazul unei astfel de masini! Degeaba ai Bentley daca tu intreprinzator, iti ei in ras angajatii,sau mai rau furi ca un ordinar doar pentru a avea in loc de 1 milion de euro 10 milioane. Numai bine!
    11 2
  • BaditzaEx
    Absolut Superba!!!, din pct. meu de vedere face parte din visurile mele intangibile, din masinile WOW, la care ramai cu gandul si le poti numara pe degete ( mai ales datorita aspectului deosebit si autentic al marcii ), din pct de vedere de tehnologic nu cred ca este vb de mai adaugat ceva, este un Benz si unul clasa S ( singura clasa dupa parerea mea care mai poarta ceva din ce insemna Mercedes candva ).

    Nu stiu daca poate fi comparata cu ceva, mi imi pare ceva aparte, f scump dar Aparte. Poate dar adaugata in garajul vreunui miliardar, alaturi de LaFerrari, Range Rover si o Honda NSX
    18 4
  • pentru mine, din spate seamana cu Renault Laguna Coupe - foarte urat.
    4 17
  • buyaka
    Noul S-Klasse Coupe ne prezintă cel mai elegant posterior desenat vreodată


    ce seamana cu Laguna 3.... hmmmm
    10 14
  • Fund de Laguna: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e0/Renault_Laguna_III_Coup%C3%A9_GT_TCe_205_rear_20100731.jpg
    4 14
  • Eram sigur ca o sa vina cineva sa scrie aici ca seamana cu Laguna Coupe :)). Nu putem spune ca nu aduce cu el....dar e total restilizat si redesenat. Refuz sa cred ca cei de la Mercedes s-au inspirat din Laguna Coupe (tinand cont ca e aparuta de cativa ani buni). Repet !! Refuz sa cred. Si sa fie asa....ARATA BINE ? Raspuns: ARATA ! Ce mai vreti ?
    10 6
  • Masina e fara pata. E caleasca perfecta pentru gentlemen care n-au nevoie justificari si de aprobarea/admiratia nimanui cand isi iau deciziile in afaceri sau pe ce-si cheltuie banii.
    Daca pentru @buymaka & comp. spatele seamana cu Renault Laguna, pentru altii e odar inspirat din SLS. Deci toata lumea ar trebui sa fie multumita.
    9 6
  • Superba. Nu sunt un mare fan al masinilor nemtesti(cu exceptiile de rigoare) dar Mercedes arata din ce in ce mai bine in toata gama. Daca o tin asa, vor ajunge din nou referinta in segmental premium.
    16 4
  • Este, fara indoiala, o masina deosebita...
    DAR, pentru ca exista un dar... cred ca cei de la Renault au de ce sa fie mandri si, mai ales, cei de la Alfa Romeo... pentru ca spatele, chiar si profilul, seamana foarte mult cu Renault Laguna si cu Alfa Romeo GT
    5 5
  • N-ar trebui sa ma obosesc, dar pentru cei cu stele pe ochi trebuie precizat ca, in comentariul precedent, ma refeream la Renault Laguna Coupe.
    6 6
  • @chandlerbing
    Alfa Romeo GT ?? tu daca vezi niste stopuri mai dreptunghice la o masina imediat zici ca cei de la MB s-au inspirat de acolo ... nu vad nicio asemanare cu jegul ala de Alfa
    6 4
  • Stopurile alea nu au nicio legatura cu mercedes. In rest e o masina foarte reusita.
    2 2
  • Uitati-va la stopurile gamei SL, incepand cu 300SL Gullwing, apoi W113, R107 si R129. Cam ce forma aveau stopurile? E pur si simplu o reiterare a istoriei, transpusa acum intr-o forma contemporana. Aceleasi stopuri se vor regasi si pe SLC.
    Dar pentru posesorul de Logan, Renault Megane/Clio logica functioneaza altfel. Designerii Mercedes nu aveau suficienta pregatire si inspiratie si au fost nevoiti sa copieze un Renault.
    8 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru