Salonul Auto de la Geneva 2015

Mercedes-Benz G 500 4x4² este fratele mai mic al impresionantului G 63 AMG 6x6

Publicat Sambata, 21.02.2015
de Dragoș Băltățeanu
Comenteaza 6
Mercedes-Benz G 500 4x4² este fratele mai mic al impresionantului G 63 AMG 6x6 - Poza 1
Mercedes-Benz G 500 4x4² este fratele mai mic al impresionantului G 63 AMG 6x6 - Poza 2
Mercedes-Benz G 500 4x4² este fratele mai mic al impresionantului G 63 AMG 6x6 - Poza 3
Mercedes-Benz G 500 4x4² este fratele mai mic al impresionantului G 63 AMG 6x6 - Poza 4
Mercedes-Benz G 500 4x4² este fratele mai mic al impresionantului G 63 AMG 6x6 - Poza 5
Mercedes-Benz G 500 4x4² este fratele mai mic al impresionantului G 63 AMG 6x6 - Poza 6
Mercedes-Benz G 500 4x4² este fratele mai mic al impresionantului G 63 AMG 6x6 - Poza 7
Mercedes-Benz G 500 4x4² este fratele mai mic al impresionantului G 63 AMG 6x6 - Poza 8
Mercedes-Benz G 500 4x4² este fratele mai mic al impresionantului G 63 AMG 6x6 - Poza 9
Mercedes-Benz G 500 4x4² este fratele mai mic al impresionantului G 63 AMG 6x6 - Poza 10
Mercedes-Benz G 500 4x4² este fratele mai mic al impresionantului G 63 AMG 6x6 - Poza 11
Mercedes-Benz G 500 4x4² este fratele mai mic al impresionantului G 63 AMG 6x6 - Poza 12
Mercedes-Benz va aduce la Geneva un concept foarte aproape de producția de serie numit G 500 4x4². Este fratele mai mic al extremului G 63 6x6 și are toate șansele să intre în producția de serie.

Mercedes-Benz G 500 4x4² este surpriza germanilor pentru Salonul Auto de la Geneva. Descris ca un concept foarte apropiat de producția de serie, noul model G extrem calcă pe urmele deja celebrului Mercedes G 63 AMG 6x6. Este la fel de impresionant, doar că a renunțat la una din punțile motoare de pe spate. La nivel de design, Mercedes a păstrat imaginea de dur subliniată de spoilerul față AMG, evazările aripilor din fibră de carbon și rampa de lumini LED amplasată pe plafon.

Pentru protecție, modelul G500 4x4² folosește scuturi de oțel, iar anvelopele pentru teren accidentat sun montate pe jante de 22 inch. Mercedes-Benz nu a publicat imagini cu interiorul noului model extrem, dar a confirmat că va folosi scaune cu piele designo. Pentru a putea mișca acest monstru, inginerii Mercedes au ales motorul V8 twin-turbo de 4.0 litri ce dezvoltă 422 CP, dar nu au dat publicității date despre performanțele pe care noul model pe poate atinge.

Urmareste Automarket
Conceptul Mercedes-Benz G500 4x4² are capacități impresionante în teren accidentat.
Garda la sol este de 450 mm, în timp ce un G 500 standard are o gardă de 210 mm.
Unghiurile de atac și de fugă sunt de 52, respectiv 54 de grade și în plus poate trece fără probleme prin vaduri de apă cu adâncimea de un metru. 

Mercedes-Benz va decide dacă va produce în serie acest model în funcție de reacțiile pe care le va primi în viitorul apropiat. Având în vedere succesul modelului G 63 AMG 6x6, suntem sigur că și noul G 500 4x4² își va găsi câțiva proprietari.

Via Mercedes-Benz


Comentarii (6)

  • Masina adevarata!!
    15 8
  • Oricat de performant ar fi in offroad (incontestabil), oricat de "fitz" ar fi mie unul mi se pare ca Mertz au tras prea mult de acceasta caroserie... Nostalgicii (cu bani) o vor, desigur, si Mertz profita de partea sentimentala din aceasta poveste pentru a umfla exagerat preturile... Practic sunt puse laolalta o caroserie (care si-a scos cu varf si indesat banii in atatia zeci de ani de productie), niste motoare comune cu restul gamei si... aa, 3 diferentiale... dar oare astea sunt suficiente pentru exorbitatile astea de preturi?...
    Range rover a mers pe aceeasi linie clasic-modernizata, dar cum arata un Range Rover fata de strabunicul lui?...
    Oricand as alege un RR in defavoarea unui G! Oricand!...
    10 12
  • Andi, aspectul exterior la un off roader pur sange conteaza doar daca frecventezi Dorobantiul. In rest...nu prea
    10 3
  • Garda la sol este intr-adevar impresionanta. Asteptam si pretul...
    5 2
  • Mercedes vinde caroseria masiv modificata (dar in general la fel) a G-ului de acum, he, he, N ani, la acelasi pret cu Range Rover care are caroserie moderna si tehnologie avansata. Si Land Rover mai vinde Defender putin schimbat fata de acum N ani, intr-o forma oarecum invechita dar la un pret mic.
    Depinde mai ales, de capabilitatile off-road si in principal, de gusturile si nevoile clientului. Pace.
    5 2
  • chibit
    Dupa parerea mea designul acestei masini este din categoria masinilor cu design clasic. Sa il modifici substantial ar insemna sa te indepartezi de modelul arhetipal. Este la fel de adevarat ca este si un exercitiu de marketing, masina beneficiaza de istoria familiei G ... cum a incercat si Hummer H2 sa beneficieze de imaginea fratelui sau. Referitor la comparatia facuta de Andi cu evolutia facuta de Rage Rover... cred ca este fortata. Range Rover de multa vreme s-a orientat spre o imagine de lux rafinat. Este adevarat ca masina poate merge pe teren accidentat...dar mai des o vezi in fata la Opera sau la un spectacol ... sau pe Dorobanti in cazul nostru :), fara a fi ceva rau in asta. Comparatia mai corecta cred ca ar fi cu un Land Rover Defender..care la nivel de stil si el a ramas credincios designului sau devenit clasic, recognoscibil si de la distante mari.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru