La cinci ani de la lansare, Mercedes-Benz Clasa V a primit un facelift cu o serie de îmbunătățiri prin care încearcă să consolideze succesul de care se bucură pe piețele internaționale. Monovolumul s-a comercializat deja în peste 200.000 de unități, iar anul trecut a înregistrat un record de vânzări de 64.000 de unități.
Printre noutăți se numără ușoare modificări de design, introducerea unui nou motor diesel, dar și a unei cutii de viteze automate 9G-Tronic.
Mercedes-Benz Clasa V facelift: date esențiale:
● Din punct de vedere al designului, principalele modificări sunt la partea frontală: grila a fost redesenată, bara de protecție a primit un aspect nou, iar gurile de ventilație au fost de asemenea revizuite. În plus, versiunea AMG Line va avea un aspect și mai sportiv. În ansamblu, Clasa V facelift are o estetică mai dinamică;
● Jantele din aliaj ușor au primit patru noi modele de design, câte unul pentru cele de 15 inch și 19 inch și două pentru jantele de 17 inch;
● Clasa V facelift este disponibil în patru noi culori de caroserie: Graphite Grey Metallic, Selenite Grey Metallic, Steel Blue și Hyacinth Red Metallic;
● La interior, monovolumul a primit un design mai sportiv pentru gurile de ventilație, iar clienții pot alege între 6 tipuri de tapițerie, printre care se numără piele Nappa și piele Lugano;
● Opțional, primul rând de scaune oferă masaj pentru spate;
● Clasa V facelift este echipat cu un nou motor diesel din familia OM 654.
Acesta are 4 cilindri, o capacitate de 2.0 litri și este disponibil în două versiuni: V 250 d cu 190 de cai putere și un cuplu maxim de 440 Nm și V 300 d cu 239 de cai putere și un cuplu maxim de 500 Nm. În cazul versiunii de top, motorul poate furniza suplimentar 30 Nm în faza de accelerație, iar monovolumul ajunge la 100 km/h în 7.9 secunde;● Pentru prima oară, Clasa V va fi disponibil opțional cu o cutie de viteze automată 9G-Tronic, însă șoferul poate selecta modul M pentru a schimba manual treptele de viteze cu ajutorul padelelor de pe volan. De asemenea, șoferul poate alege comportamentul schimbărilor de trepte între modurile Comfort și Sport;
● Toate versiunile sunt echipate în standard cu tracțiune spate, iar sistemul de tracțiune integrală 4Matic este disponibil opțional;
● Clasa V facelift introduce și o serie de sisteme de asistență moderne, printre care Highbeam Assist Plus. În standard, monovolumul este echipat cu sistemul Crosswind Assist, în timp ce pachetul Attention Assist a primit un update pentru sistemul Active Brake Assist.
Cu ocazia prezentării Clasei V facelift, Mercedes-Benz a anunțat că la Salonul Auto de la Geneva de la începutul lunii martie va prezenta conceptul unui monovolum electric numit EQV, care va completa astfel noua gamă de modele electrice reunite sub brandul EQ.
Via Daimler
Arată foarte bine V ul. Excelent.
Aş vrea să văd întro zi una electrică.
O fi electrificarea un lucru bun si de viitor dar nu este un panaceu.
mai ales cu încărcare la 80% în juma de oră,
poţi ajunge ORIUNDE !!
Doar nu trebuie să conduc mia de km fără pauză, că nu sunt şofer de TIR
Noi suntem acum cum erau companiile de ţigări, că nu fac rău la sănătate, aşa şi cu benzina şi motorina...
La 450 km range înseamnă un condus de 4,5 ore, faci pauză juma de oră şi mai faci vreo 3 ore.
Deja dacă conduci cu familia 8 ore, ăla nu mai este concediu, este meserie şofer de TIR sau maxi taxi.