Mercedes-Benz CLA şi CLA 45 AMG, primele imagini oficiale

de Sebastian Toma
Marti, 04.12.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz a publicat o galerie foto oficială cu noile CLA şi CLA 45 AMG. Cele două modele sunt acoperite de camuflaj, dar nemţii au prezentat o serie de informaţii despre acestea.

Mercedes-Benz CLA, fratele mai mic al lui CLS, este la mai puţin de două luni distanţă de la debut. Până la lansare, constructorul german a prezentat câteva imagini ale noului său model, camuflat de la un capăt la altul. Nu vorbim despre o practică nouă pentru Mercedes-Benz, care a mai dezvăluit în trecut "imagini spion oficiale", după cum a fost cazul lui A 45 AMG şi al lui SLS AMG. De data aceasta, avem două modele camuflate, respectiv CLA şi CLA 45 AMG. Pe lângă imaginile spion, Mercedes-Benz a publicat şi câteva schiţe tehnice, care explică modul în care funcţionează sistemul de tracţiune integrală 4Matic pentru configuraţia cu motor transversal.

Sistemul de tracţiune integrală 4Matic echipează atât versiunea AMG a lui CLA, cât şi versiunea standard, dar acesta va fi o dotare opţională în această gamă. Mai mult decât atât, noul CLA va avea tracţiune faţă, element preluat de la platforma MFA, preluată la rândul ei de la noile A-Klasse şi B-Klasse.

În comparaţie cu A-Klasse, noul CLA are o platformă mai lungă şi mai lată, dar cele două modele împart mai multe motorizări, componente mecanice şi elemente de interior. Vârful gamei, CLA 45 AMG, este echipat cu un motor turbo de 2.0 litri, care dezvoltă 350 CP şi 450 Nm.

Via Mercedes-BenzPassion

Comentarii (3)

  • Inca o broboada fara pic de gust, si fara personalitate.Dar ce sa le ceri,e mercedes domne' romanii vor cumpara cate 3 ca sa le aiba in garaj,kit ca vor manca ''pine '' cu usturoi.
    4 17
  • BaditzaEx
    usor dezamagit, chiar dk apare camuflat ( si poate ... ), mie unul mi se pare ca si-a pierdut forma aceea aerodinamica din schitele prezentate , aici parand ca arata mai degraba a masina < normala >, prea normala / prea sedan fata de ce ma asteptam, cand am privit schitele ( ceva muuult mai sportiv cu un bot mai ascutit, nu asa Bombata per totala si asa inalta ( ca un ou ) ), probabil asa < trebuie > sa arate in versiunea de serie ca sa poata lua cele 5 stele la testul Euroncap ( unde tre sa asigure si o protectie pietonilor ) Dar Volvo a reusit sa treaca peste acest impdiment in designul masinii ( la V40 ) prin acel airbag capota... Credeam ca va rupe gura targului Benz cu acest model, dar acum am impresia ca cei de la BMW vor scoate cu noua serie 2 sau 4 ceva mai misto, pacat :(
    3 9
  • BaditzaEx
    cu tot tampismul asta de limbaj de design, din ultima vreme a europenilor ( vezi mai toate struto camilele de la Audi, Bmw, Benz dar in schimb moartea ( mai mult sau mai putin ) a unor marci care mai scoteau ceva ALTFEL ( Saab, Lancia si mai mult sau mai putin Citroen, unde de fapt doar gama DS mai este interesanta si actualul C5 ) ) o sa fie de tot RASUL cand o sa ajungem sa ne uitam in curtea celor din ASIA ( vezi China care angajeaza design-eri celebri si incearca a investi in asa ceva, Kia-Hyundai care prin noua Ceed, Optima si I40/Elantra chiar, a cam luat fata celor de la VAG )), Ok am dat niste ex fortate ( avand in vedere ca nu-s marci premium ) dar acele concerne asiatice detin si cateva marci premium ( Jaguar, Volvo ) si poate isi vor dezvolta si propriile sale branduri... Ideea este ca nu prea mai vezi coupe-uri aratoase la preturi rezonabile ( seria 6, CL - arata bine dar sunt peste 50-100k ), in trecut aveai VW Corado, Opel Calibra, ...
    7 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru