Mercedes-Benz A-Klasse - galerie foto oficială
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Primele fotografii cu a treia generație a modelului Mercedes-Benz A-Klasse au ajuns pe internet astăzi, dar constructorul german anunțase deja că va prezenta oficial noul model în această seară.
Putem admira acum un set complet de fotograrii cu un A-Klasse radical diferit de generațiile anterioare. Designerii de la Mercedes au renunțat la silueta de mini-monovolum care era specifică modelului A-Klasse. Avem acum un automobil compact cu un design uimitor. Noua generație A-Klasse intră direct în lupta cu noile Audi A3, BMW Seria 1 și Volvo V40!
Noul model Mercedes nu mai are nici un element comun cu generația anterioară. Tot automobilul a fost regândit de la zero, spune boss-ul Mercedes, Dieter Zetsche. Look-ul adoptat are forme ample, sculpturale și elemente cumva atipice pentru Mercedes. Partea din spate este total nouă în designul Mercedes.
Noua generație a crescut în dimensiuni față de modelul pe care îl înlocuiește. Este mai lungă cu 487 mm și mai lată cu 15 mm.
"Ne așteptăm ca jumătate din vânzările noului A-Klasse să meargă către clienți care nu au mai avut niciodată un Mercedes," a completat Zetsche.Noul Mercedes A-Klasse renunță la soluția tehnică folosită de generația anterioară care avea motorul amplasat sub podea. Inginerii au optat acum pentru soluția clasică, iar sub capota noului model vom găsi motoare cu patru cilindri. Primul propulsor este un 1.6 benzină ce dezvoltă 115 CP. Urmează apoi un motor de doi litri ce este derivat în două variante: 156 CP și 211 CP. Pentru amatori de motorină, Mercedes oferă deja cunoscutul turbodiesel de 1.8 litri în două variante de 109 și 136 CP. Există și un turbodiesel de 2.2 litri ce livrează 170 CP.
Via | Mercedes-Benz
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din GENEVA 2012
-
Editia de anul acesta a Salonului de la Geneva a avut şi vedetele sale. Potrivit unui studiu, Ferrari F12 Berlinetta şi Audi A3 au atras cel mai mult atenţia publicului şi a jurnaliştilor. (23.03)
-
Tunerii de la Hamann au modificat deja noul Range Rover Evoque. Modelul britanic a venit la Geneva cu mai multă putere, un kit estetic şi un set de jante din aliaj. (19.03)
-
Automarket a stat de vorba la Geneva cu Victor Nacif, vicepreședintele biroului de design în cadrul Nissan Europa. Am aflat lucruri interesante despre cum a fost creat Juke, despre gama de crossovere Nissan și despre sursele sale de inspirație. (11.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
felicitari mercedes
si in completare,cea mai frumoasa reclama facuta de cei de la mercedes
http://www.youtube.com/watch?v=ZIGzpi9lCck&fb_source=message
Nu se distinge prin ceva anume, cum o face Seria 1, Lexus CT sau A3.
Probabil in realitate o sa se inteleaga mai bine formele.
BMW seria 1 e bun dar DESIGN-ul LASA DE DORIT.
Dar BMW-ul cu cat e mai discutat la design cu atat e mai cumparat i se atrage mai multa atentie indiferent ca e mai frumos ca concurenta sau e mai urat , toti isi doresc sa aiba un BAVAREZ
Ceea ce imi place cel mai mult este ca au renuntat la super facalet pentru cutie automata, care oricum nu-si avea rostul asa mare. Citroen a introdus un schimbator mai mic, dar tot maneta e. Evoque are cel mai interesant schimbator. Problema mea e ca nu-mi dau seama unde a pus Mercedes comanda pentru cutia de viteze automata. Butonul rotativ din apropierea cotierei pare a fi pentru comenzile sistemului multimedia (sau poate ma insel). Am gasit si buba (tre' sa fie una :))... 2012, model premium si mai bagi cheia in contact? Sistemul "keyless" plus buton start/stop e foarte ieftin de implementat. Asta nu inteleg.
Mama ei de idee ... a pornit ca o masina "diferita" iar acum este o "banalitate" comuna. Difera evident de celelalte .. dar este la fel ... la fel de lunga, la fel de inalta, la fel de mult spatiu interior. Au pierdut ideea de masina de oras ... si au ajuns la o masina de 4,5m lungime si lata cat toate zilele.
"Frumusica" ... dar un pic dezamagitor faptul ca s-au mutat langa restul lumii cu aceasta clasa.
Am vazut maneta, dar cu padele, schimbator si comenzi lumini, stergatoare mi se par cam multe langa volan. Sa nu mai adaug si comenzile de pe volan. De-aia nu prea am luat in calcul varianta.
Dar e posibil.
Ati inventat un motor si ati amestecat datele!
Nu motorul de 2 litri este derivat in doua variante. Motorul de 2 litri este unul singur, deocamdata, de 211 cai.
Ala de 1,6 are 156 de cai si deci, are doua variante de putere.
Ma bucur totusi ca sunteti de acord cu mine. :D