Cu un look asemănător versiunii standard, modelul electric cântăreşte 1750 de kilograme şi se foloseşte de resursele unui motor electric.
Unitatea generează 177 de cai putere şi un cuplu de 338 Nm. Este suficient pentru o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în 7.9 secunde şi o viteză maximă limitată la 161 de km/h. Ceea ce interesează cel mai mult este însă autonomia, estimată la 200 de kilometri. Este o valoare bună, asigurată de o baterie litiu-ion, furnizată de Tesla Motors. Este chiar mai bună cu 40 de kilometri decât cea a lui BMW i3, care nu se poate lăuda decât cu o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h, mai rapidă cu 0.7 secunde.Deşi producţia a demarat astăzi, primele livrări vor mai dura câteva luni. Primele exempalre vor ajunge în câteva luni pe piaţa din SUA şi abia apoi, spre sfârşitul anului, în Germania şi alte câteva pieţe europene cu apetit pentru vehicule electrice.
Comentarii (4)