Divizia sportivă Mercedes-AMG a dezvăluit marți în cadrul Salonului Auto de la Geneva un model dedicat familiștilor și care are în vizor Porsche Panamera. Este și primul model Mercedes care inaugurează apariția unui element inedit în numele oficial: conține numărul de uși pe care îl are.
Astfel, noul Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe devine fratele familist al coupe-ului Mercedes-AMG GT și își propune să atragă clienți care au nevoie de spațiu fără a sacrifica elementul dinamic și rezervele de putere de sub capotă.
Mercedes-AMG GT Coupe: date esențiale:
● Noul Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe păstrează filosofia de design a altor modele AMG GT prin intermediul formelor elegante care trădează însă un puternic caracter sportiv;
● Clienții pot personaliza designul cu diverse pachete precum Night Package, Chrome Package, Two Carbon-Fibre Packages, în timp ce pachetul Aerodynamics oferă un aspect și mai sportiv și reprezintă o premieră în gama AMG;
● La interior, noul Mercedes-AMG GT Coupe beneficiază de două ecrane cu diagonala de 12.3 inch cu 3 stiluri diferite de prezentare: Classic, Sport și, în premieră, Supersport.
Acesta din urmă include, printre altele, și apariția unei notificări pentru schimbarea treptei în modul manual al transmisiei;● Opțional, clienții pot alege pachetul Energizing care oferă programe predefinite pentru aerul condiționat, controlul scaunului, funcții de masaj, încălzirea volanului sau lumina ambientală. Tot opțional, modelul este oferit mpreuna cu un nou parfum special creat pentru acesta;
● Modelul este disponibil în trei versiuni. Mercedes-AMG GT 63 S este echipat cu un motor V8 Biturbo de 4.0 litri care generează 639 de cai putere și un cuplu maxim de 900 Nm. Cu ajutorul acestuia, GT Coupe ajunge la 100 km/h în 3.2 secunde;
● Același motor este disponbil și pentru versiunea Mercedes-AMG GT 63, însă în cazul acesteia puterea este de 585 CP, în timp ce cuplul ajunge la 800 Nm. Prin urmare, și performanțele sunt ceva mai "modeste": 3.4 secunde pentru 0-100 km/h.
● A treia versiune este Mercedes-AMG GT 53, care utilizează un propulsor cu 6 cilindri de 3.0 litri și 435 de cai putere, în timp ce cuplul este de maxim 520 Nm.
Această ultimă versiune include însă și un sistem micro-hibrid EQ Boost care generează 22 de cai putere în plus și un cuplu adițional de 250 Nm. Versiunea are nevoie de 4.5 secunde pentru 0-100 km/h;● Toate cele 3 versiuni sunt echipate cu sistemul de tracțiune integrală 4Matic și au o cutie de viteze automată AMG Speedshift cu 9 trepte; În funcție de motorizare, clienții pot alege între 6 moduri de condus care au primit nume sugestive: Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Race și Individual;
● Pasionații de statistici pot opta și pentru pachetul AMG Track Pace, care oferă date despre 80 de parametri cu privire la timpii realizați pe circuitele de curse.
Via Mercedes
la aceeasi configuratie si cilindree, motorul de top se apropie foarte mult de cifrele lui ferrari 488. sistemul awd de pe e63 amg e un alt plus al acestui model.
si e frumos sa ai o masina , care in versiunea de baza fata suta in 4,5 sec.
e si cls se bazeaza pe aceeasi platforma, si sunt masina facute sa concureze cu sedanuri gen seria 5 si A6. amg gt sedan foloseste platforma lui amg gt - masina sport pursange, facuta sa concureze cu porsche 911 si audi r8.
in rest, cred ca preturile pt AMG GT sedan vor fi ceva mai mari ca la panamera
Mai ales eleronul. Primii care au folosit eleron mobil, au fost cei de la Audi. Iar si din partea laterala seamana destul de mult cu Audi A7.
Cred ca va fi un alt competitor pt noul Audi RS7.
Din cate am inteles, noul RS7 va avea un motor de 4.0 litri biturbo care va dezvolta 650 CP. Probabil vor folosi motorul de pe noul Lamborghini Urus, pt ca pana la urma Lamborghini tot de Audi este detinut.