Mercedes a publicat primele imagini și detalii referitoare la noua versiunea AMG A35. Cel mai accesibil model AMG de până acum va putea fi admirat de publicul larg în cadrul Salonului Auto de la Paris, eveniment care își deschide porțile la începutul lunii octombrie.
Noul Mercedes-AMG A35 oferă o serie de elemente de design mult mai agresive, setări noi pentru trenul de rulare și un motor capabil să ofere performanțe excelente. Conform reprezentaților germani, listele de pre-comenzi vor fi deschise în luna octombrie.
Mercedes-AMG A35 4Matic: date esențiale
● Noul Mercedes-AMG A35 oferă o serie de elemente de caroserie cu design inspirat de cele din motorsport. Nemții au optat pentru spoilere ceva mai agresive, prize de aer mai mari și o aripă spate generoasă. Tot în zona posterioară observăm cele două terminații ale sistemului de evacuare și noul difuzor. Standard, AMG A35 vine cu jante de 18 inch.
● Pentru interior, nemții au pregătit noul sistem de infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience) care comunică cu pasagerii prin intermediul unui ecran tactil.
De asemenea, producătorul german a optat pentru instrumentarul digital de bord care acum vine cu o temă dedicată acestei versiuni (Supersport).● Tot la interior, AMG A35 va avea și un nou volan sport AMG cu zone tactile. Pentru ieșirile pe circuit, nemții au pregătit (opțional) și sistemul AMG Track Pace.
● Sub capota lui Mercedes-AMG A35 4Matic, nemții au montat un nou motor de 2.0 litri derivat din versiunea M260, propulsor pe care îl întâlnim deja în gama Clasa A. Motorul dezvoltă 306 cai putere între 5.800 rpm și 6.100 rpm și 400 Nm între 3.000 rpm și 4.000 rpm.
● Resursele unității sunt gestionate de transmisia AMG Speedshift cu 7 rapoarte și dublu ambreiaj și de sistemul de tracțiune integrală AMG Performance 4Matic. În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4.7 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.
● Cinci moduri de rulare vor fi disponibile pe noul AMG A35: Slippery, Comfort, Sport, Sport+ și Individual.
Totodată, nemții oferă și sistemul AMG Dynamic Select cu două setări (Basic și Advanced), dar și amortizoare adaptive capabile să reacționeze automat în funcție de modul de rulare ales.● Sistemul de frânare oferit de pe Mercedes-AMG A35 are discuri perforate cu diametrul de 350 de mm pe puntea față, respectiv 330 de mm pe puntea spate. În plus, sunetul sistemului de evacuare diferă și el în funcție de modul de rulare ales de șofer.
Oficialii trec valoarea de 400 Nm între 3.000 și 4.000 rpm.
Am râs la aia cu bondarul :)))
Cat despre plaja cuplului maxim, atata timp cat face suta la ora in 4.5 sec, cred ca are resurse suficiente pentru reprize decente. Oricum, ca pozitionare e in compania lui Golf R, Audi S3, 718 Cayman S si BMW M135iX ceea ce e mai mult deat decent.
Sunt curios A45 cu ce o sa vina.