VIDEO: McLaren P1 şi întâlnirea cu Iadul Verde - un clip cu emoţie şi adrenalină
Concluzia vine din declaraţia de astăzi a englezilor, care anunţă o viteză medie de peste 111 mile pe oră pe Nordschleife. Spre comparaţie, cei de la Porsche au anunţat şi ei o viteză medie de peste 111 mile pe oră la Nurburgring, deci ne putem aştepta la un rezultat foarte apropiat. Cele 111 mile pe oră echivalează viteza de 180 km/h, remarcabilă pe un circuit cu 150 de viraje şi o diferenţă de 300 de metri în înălţime. În orice caz, timpul celor de la McLaren a fost mai mic de şapte minute.
Englezii se mai mândesc cu o performanţă: atingerea vitezei maxime a lui P1 (limitată electronic la 330 km/h) pe linia dreaptă Döttinger Höhe. Cei de la McLaren l-au ales pe pilotul lor de teste, Chris Goodwin, sa fie în spatele volanului lui P1 pentru tentativa de doborâre a recordului. Pilotul a condus un model P1 cu numele de cod XP2R, vopsit în nuanţa Supernova Silver, cu modul Race cuplat. Asta înseamnă că eleronul spate a fost extins cu 300 milimetri, garda la sol a fost redusă cu 50 de milimetri şi suspensia a fost întărită cu 300%. Telemetria arată că pilotul a schimbat treapta de viteză, în medie, odată la şase secunde, iar DRS-ul a fost folosit de şapte ori pe parcursul turului, totalizând 9% din întregul tur.McLaren Special Operations prezintă un concept de personalizare bazat pe MP4-12C
Divizia specială de personalizare a mărcii din Woking a realizat un concept care să le demonstreze abilităţile şi dăruirea.
El se numeşte MSO 12 C Concept şi prezintă o serie de îmbunătăţiri faţă de un MP4-12C "standard". Divizia înfiinţată în august 2011 i-a montat lui MP4-12C o capotă redesenată, o bară faţă modificată şi un set de fante de aerisire montate în zona eleronului spate. În plus, modelul are propria sa frână aerodinamică, alături de un plafon special care integrează o fantă care ghidează aerul rece înspre motor. Toate elementele noi sunt realizate din fibră de carbon, în timp ce prezoanele roţilor şi capacele de la rezervoarele de carburant, lichid de răcire şi ulei sunt făcute din titaniu, pentru a reduce masa totală a modelului.Via McLaren
Oricum timpii declarati de producatori nu sunt de incredere. Niciuna din publicatiile private nu au reusit sa scoata timpii Nissanului GTR sau a Corvette -ului ZR1 declarati de producatori.
oldnews!