Propulsia este asigurată de un sistem hibrid, compus dintr-un motor V8 twin-turbo de 3.8 litri, susţinut de un motor electric.
Împreună, cele două motoare furnizează 916 CP şi 900 Nm. Britanicii şi-au echipat supercarul cu sisteme preluate din Formula 1, cum ar fi DRS şi IPAS, ambele fiind comandate prin intermediul butoanelor de pe volan. Sistemul de "boost" dezvoltat de cei de la McLaren, numit IPAS, livrează până la 179 CP la o apăsare de buton. Al doilea buton de pe volan, DRS, reglează eleronul spate pentru a reduce frecarea cu aerul cu 23%. Propulsorul cu ardere internă este montat central şi livrează 737 CP la 7.500 rpm şi 720 Nm de la 4.000 rpm. Motorul electric livrează 179 CP şi asigură un cuplu motor de 260 Nm, încă de la prima rotaţie. Motorul electric este montat deasupra unităţii cu ardere internă, iar cele două îşi unesc forţele prin transmisia cu şapte trepte şi două ambreiaje, care livrează puterea roţilor din spate. Pentru eficienţă maximă, unitatea electrică asigură recuperarea energiei cinetice la decelerare, energie pierdută în mod normal prin frânare.Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
Via McLaren
Comentarii (6)