Mazda3 Sedan, berlina compactă a producătorului japonez, a ajuns la a treia generaţie. La scurtă vreme de la prezentarea oficială a hatchback-ului, berlina a fost dezvelită pe internet. Modelul nu prezintă nicio surpriză din punct de vedere estetic, acesta preluând partea frontală de la fratele său cu cinci uşi, iar posteriorul este preluat "la scară" de la Mazda6. Noua generaţie a lui Mazda3 Sedan prezintă în continuare un aspect atractiv, iar interiorul marchează o schimbare în bine, fiind inspirat puternic din cel al lui Mazda6.
Versiunea hatchback a noului Mazda3 va debuta în România în toamnă. Clienţii vor avea de ales între trei motoare pe benzină (1.5 de 100 CP, 2.0 de 120 şi 2.0 de 165 CP) şi unul diesel: 2.2 de 150 de cai putere. Cei de la Mazda vor lansa mai târziu, în cursul carierei de piaţă a modelului lor, şi un diesel de cilindree redusă. Gama completă de motorizări disponibile la startul carierei celui de-al treilea Mazda3 e disponibilă deja în secţiunea Maşini Noi de pe Automarket. Aşa cum este şi normal, Mazda va oferi toate elementele tehnologice disponibile pe versiunea hatchback şi pentru berlină.
Pe lângă varianta sedan, Mazda plănuieşte să ofere şi o versiune hibridă a compactei sale. Aceasta va dispune de un ansamblu hibrid cu motor pe benzină şi unul electric şi va fi lansată mai întâi pe piaţa din Japonia. Abia apoi va fi adusă şi în Europa. Mazda3 sedan va trebui să rivalizeze cu Volkswagen Jetta, Renault Fluence şi Opel Astra sedan. Bătălia se va da pe pieţele din Europa Centrală şi de Est, dar şi în Rusia, acolo unde astfel de modele sunt la mare căutare.Via Mazda
pacat chiar era pe lista mea , deoarece doresc o masina cu portgaj mai mare .Pt o masina cu lungimea de peste 4.4 m, portbagajul e chiar mic , eu am la astra h 375 l , la o lungime de 4.25 m
nu scrie niciunde in articol de volumul portbagajului! Pe pagina cu date tehnice Automarket specificatiile sunt pentru varianta hatchback, unde valoarea de 350 e in media clasei.
Ganditi si voi un pic inainte sa vorbiti/credeti prostii.
'Ai de capu' nostru.
In ceea ce priveste marimea portbagajului, as indrazni sa spun ca e vorba de mentalitatea romanilor care tin sa care dupa ei toate chestiile mai mult sau mai putin utile. Asa eram si eu cu fost masina (Passat B5). Odata ce m-am vazut cu masina care are cam cel mai mic portbagaj de pe piata (SX4 - 270 litri), am invatat ca n-am nevoie de toate trocele in masina, iar pentru concedii sa-mi fac bagajele mai cu cap - asta in conditiile in primii doi ani de utilizare ai masinii au coincis cu primii doi ani de viata ai piticului familiei (deci bagaje multe + carucior + pat pliant), fara a apela la un portbagaj exterior. De abia anul asta am apelat la un 'cosciug' pe masina cand am facut o iesire cu 4 adulti + copil.
Ca o concluzie, poate ar fi bine sa ne punem cu totii intrebarea daca merita o masina cu portbagaj cat mai mare, pe care sa-l folosim - cumulat - doar o luna-doua pe an (cat plecam d'acasa). Cu toate astea, noi il caram restul de 10-11 luni dupa noi....
recunosc ca poate info care am preluat-o de la cineva cu 350l e gresita, mai ales pt sedan si mie mi s-a parut ciudat de mica
iar pt cei cu comentarii cu peturi de bere, gratare si porc in portbagaj, nu pot sa spun decat ca sunteti niste nesimtiti care comentati ca sa va aflati in treaba
E ca si cum te apuci sa intrebi la audi TT cati litri are portbagajul ptr ca tu ai doi copii si ai nevoie de mult spatiu. wtf!?
In alta ordine de idei daca masina iti pica cu tronc mai conteza cativa litri in portbagaj? Pentru clientii de hatch nu prea cred. Nu mi-a placut un hatch atat de mult de la Brera.