Mazda vrea să lanseze un concurent pentru Volkswagen Up!

de Bogdan Mirică
Luni, 22.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mazda se gândeşte de multă vreme să dezvolte un model de clasă mini. Proiectul se află pe masa conducerii şi aşteaptă undă verde pentru a se putea bate cu Volkswagen Up!.

Mazda se gândeşte să lanseze în următorii ani un model de clasă mini, capabil să crească vânzările constructorului japonez. Botezat cum altfel decât Mazda1, modelul este în prezent subiectul unui studiu de fezabilitate, de rezultatul căruia ar urma să depindă unda verde pentru producţie.

Chiar dacă va fi aprobat de oficialii niponi, modelul ar urma să debuteze pe piaţa auto mondială abia spre sfârşitul acestui deceniu. Declaraţia a fost făcută de însuşi Yasuhiro Aoyama, , în cadrul Salonului Auto de la Sydney, desfăşurat în această perioadă în Australia.

”Ideea de a produce un model poziţionat sub actualul segment B este mereu discutată în cadrul companiei.”

Yasuhiro Aoyama
Managerul departamentului global de vânzări şi marketing Mazda

Aoyama a susţinut că ”ideea de a produce un model poziţionat sub actualul segment B este mereu discutată în cadrul companiei.” Dacă va primi undă verde, proiectul, un rival pentru actualul Volkswagen Up!, ar putea avea nevoie de un partener pentru a se materializa.

Mai multe voci susţin că modelul ar urma să fie produs în Indonezia, însă varianta unui partener este încă neclară.

Ford ar putea să ajute Mazda cu platforma actualului Ka. Şi Fiat ar putea întinde o mână de ajutor dacă parteneriatul pentru un roadster bazat pe MX-5 merge bine. Dacă încercările de găsire a unui partener nu se concretizează însă, Aoyama susţine că Mazda ar putea susţine chiar şi din resurse proprii dezvoltarea unui vehicul mini.

”Mazda are resursele necesare elaborării unui model poziţionat în clasa mini. Dar sunt mai multe elemente ce trebuie luate în considerare înainte ca asta să se întâmple. Aşa că momentan nu avem nimic concret de anunţat.”

Urmareste Automarket
Tot Aoyama a susţinut că divizia europeană Mazda trebuie să fie mult mai profitabilă înainte de a-şi permite să lanseze o nouă linie de vehicule.
Unele segmente nu sunt încă suficient de sustenabile şi nu pot justifica toate costurile de distribuţie şi marketing. 

via goauto

Comentarii (4)

  • si cu design evident nu ca , concurentul sau..
    8 5
  • palermo-torino
    Si cu design,evident nu ca,curentul sau......
    1 6
  • La cat de urat e Up, un concurent e binevenit! :)
    2 6
  • La cat de prost merge Mazda, asta e bomboana de pe coliva!
    1 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru