La finalul lunii iulie, oficialii Maserati îşi frecau mâinile de bucurie. Reuşeau să vândă 17.500 de maşini, aproape de trei ori mai multe decât cu un an înainte, în 2012. Şi asta după numai şapte luni ale lui 2013.
Evoluţia bună continuă. După luna septembrie şi cele trei sferturi ale anului, italienii au tras din nou linie. Le-au ieşit la socoteală 22.500 de maşini vândute în doar nouă luni ale anului. E o creştere impresionantă de la numai cele 6300 de maşini vândute în 2012.
În aceste condiţii, Maserati se îndreaptă către un an record în istoria sa. Vechea performanţă în ceea ce priveşte vânzările data din 2008, atunci când Tridentul a expediat 9000 de maşini.
Motivul creşterii a fost explicat simplu de Harald Wester, şeful brandului italian: „Investiţia noastră în lansarea de noi modele a început în sfârşit să dea roade. ”Acelaşi Wester a detaliat comenzile primite anul acesta, până la finele lui septembrie: Maserati a consemnat 9900 de comenzi pentru vârful de gamă Quattroporte, 7900 pentru modelul entry-level Ghibli şi alte 5000 pentru sportivele Gran Turismo şi Gran Cabrio.
Constructorul italian nu se va opri aici, urmând ca în viitorul apropiat să lanseze şi Levante, primul său SUV din istorie şi, totodată, cel mai accesibil existent în gamă. Tot mai multe voci susţin că Levante va deveni, inevitabl, cel mai bine vândut model din gamă.
Comentarii (1)