Volkswagen a anunţat introducerea unei noi familii de motoare TSI EA211 care va fi disponibilă pe modelele producătorului începând cu acest an.
Apariţia acesteia a fost dezvaluită încă din luna ianuarie, însă cu ocazia Simpozionului de Motoare de la Viena producătorul a oferit şi primele informaţii concrete cu privire la specificaţiile tehnice.
Primul propulsor al noii familii va fi un TSI cu capacitatea de 1.5 litri care va fi disponibil în două versiuni, de 130 CP şi 150 CP, iar cuplul maxim de 200 Nm va fi disponibil la 1.300 de rotaţii pe minut.
Noul motor va include o tehnologie care va permite dezactivarea temporară a unor cilindri atunci când maşina nu are nevoie de puterea maximă, ceea ce va permite o scădere a consumului de carburant cu circa 1 litru/100 km. Totuşi, Volkswagen atrage atenţia că acest lucru nu va fi vizibil şi în cadrul testelor oficiale de consum impuse de autorităţile naţionale. Practic, noul motor va fi cu circa 10% mai eficient decât actuala unitate de proulsie TSI de 1.4 litri şi 125 CP.Volkswagen nu a oferit şi alte date tehnice specifice noii familii de motoare şi nici nu a dezvăluit care vor fi primele modele care vor primi nouă unitate. Astfel de informaţii urmează să fie făcute publice mai aproape de lansarea oficială.
Via Volkswagen
Eu sunt patit cu al lot 1.2 tsi si modelul pe lant ( la octavia ) si cel nou pe curea ( pe golf 7 )
Am fost prost si masochist sa ma incred in capacitatea lor de a rezolva problema dar am dat din lac in put. Din zornaiala de lant la fiecare 15.000 km in schimb de turbine la fiecare 25.000 km pe golf !
Jenant, ce sa mai zic, nu vreau sa mai aud de mizeriile VW !
eu zic ca la un motor nou se lucreaza cel putin 5 ani de zile.
Categoric aceasta technologie este revolutie.......imi imaginez cum este ca la relanti sau in alte cazuri unde nu e nevoie de putere din 4 pistoane sa lucreze doar 2..sau ceva de genul asta.
nu stiu ce sa zic, mai bine pastrau generatia actuala de 1.4 in 4 cilindri si o imbunatateau, iar daca lumea doreste un 3 cilindri vw , exista f reusitul 1.0 tsi .
Arata facturile ca ai schimbat tu o turbina la motor TSi,
"la Bunicute" ma refeream daca ai un stil de condus foarte lejer sa te tina 1,2 TSi, dar precis esti un cunoscator din aia care isi ia 1,2 TSI si vrea performante de 2.0 L sau mai mult din el,
vizavi de expresia te clar esti un retard a la Versace.....
Toyota e Bravo are o imagine mai fiabila si mai buna ca VW .
VW ar trebui sa faca un pas in urma cu milioanele lor de masini si sa investeasca in calitate si fiabilitate , sa nu investeasca in cantitatea de masini una dupa alta ca la incubator calitate ZERO, ISI pierd IMAGINEA aici in SUA oamenii ii dau in judecata unul dupa altul , DIESELGATE o sa-i ingroape in urmatorii ani , sunt procese de judecata de miliarde de dolari.
Logan 1.6 16V 105CP 0-100 in 10,4 sec
Skoda Octavia 1,2 TSI 105CP 0-100 in 10,8 sec
Sburda, zburda TESEIU nu ?
Mai trolluiesti mult?
@babalaii de sus care nu au detinut niciodata o masina noua dar isi dau cu parerea, sunt la a 3 masina(noua) cu motor tsi si nu am avut nici o problema cu acest motor ever.
nu va mai dati cu parerea la chestii despre care nu stiti
Ce şi-au dat drumul la turnătorie? Şi-au topit tigăile pe care le-au cumpărat înapoi de la clienţii păgubiţi?
PS: consum 1.5 cu extra power mai mic decât 1.4 ? Ăştia ne iau de idioţi în continuare? Sper să intraţi în faliment nenorociţilor! Aţi distrus industria auto.
Nici macar nu ai idee cat de tare iti multumesc. Datorita impotentei tale intelectuale, am mai aruncat inca odata un ochi pe fisa tehnica a celor doua masini. Ce sa vezi ? Logan nu accelereaza in 10,4sec , ci in 10,2 sec la o greutate cu vreo 30 kg mai mare fata de Octavia si la un cuplu cu 30 Nm mai putin decat Octavia . Urat asa-i ? Dar la vale va ''bate'' Loganul , doar daca acesta merge pe plat iar Octavia pe vale inclinata. Vai de capu' tau........ ai spus tu o prostie mai grea decat kilogramele in plus pe care le are Loganul spre deosebire de Octavia .
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=15886
Masa proprie :1.270kg
Si eu sunt la a 8 masina noua a companiei cu motor TSI, anul trecut si-a reinoit flota de 15 masini, acum avem Seat Leon . Primul a fost vechiul 1.4 TSI 140CP . Un motor cu multe probleme mecanice, si fara pic de dinamica. La Predeal pe traseul virajat cu 5 oameni in masina si bagaje abia am putut depasi o caruta nesemnalizata cu triunghi reflectorizant. Nu stiu cum de VAG poate mintii ca masina are un cuplu de la sub 2 mii rpm, asta in cazul in care motorul trebuie destul de turat si tinut in rosu pt plecari mai serioase de pe loc . Vrei un demaraj cfara turbo-lag, pai trebuie sa o tii turata in 3 mii , astfel nu. Un fel de launch.
http://www.autoevolution.com/cars/dacia-logan-mcv-2006.html#aeng_dacia-logan-mcv-2006-16-16v
iar probleme tehnice cred ca se rezolva daca pui un ulei original gen vapsoil si schimbi la maxim 8k km.
din pacate tot nu se vorbeste de respectarea normelor euro 6 (varianta finala pt benzina) in traficul real.
Aia cu depasirea carutei ma faci sa rad , si cu un matiz full o faci.
Vb cu aia de la firma sa-ti ia 2.0tsi daca nu te descurci.
Eu pot doar sa-ti spun sigur ca acel cuplu este sub 2000 , daca nu ma crezi fa-i un tet pe dino si te convingi singur.
Aberezi continuu, comentariile tale ar trebui sterse iar contul blocat.