Fiat Chrysler Automobiles și Ford au demarat o campanie de vânzări în Italia gândită să atragă clienții care au în prezent un model fabricat de concernul Volkswagen, titrează Automotive News. Pe respectiva piață au fost vândute aproximativ 650.000 de modele construite de Volkswagen Group care sunt afectate de scandalul Dieselgate, ceea ce înseamnă că oamenii care au decis acordarea de bonificații la achizițiile prin buy-back au în față o bază generoasă de potențiali clienți.
Atât oferta de buy-back de la Ford, cât și cea de la Fiat Chrysler Automobiles au fost anunțate prin notificări interne în rândul celor două companii, obținute pe surse de cei de la Automotive News. Potrivit publicației, dealerii nu consideră că practica de vânzări este una corectă față de rivalii de la Volkswagen Group, dar niciun dealer intervievat nu a dorit să-și asume identitatea odată cu aceste afirmații.
Unul dintre dealerii intervievați de Automotive News a declarat sub protecția anonimatului că nu a avut mai mulți clienți în showroom de când a demarat campania. Acesta a adăugat: "Această campanie nu este competiție uzuală în business, ci atacul unui rival aflat în dificultate".În cazul ofertei celor de la Fiat Chrysler Automobiles, bonificațiile acordate clienților existenți ai modelelor din Grupul Volkswagen variază între 500 și 1.500 de euro. Dealerii Ford le propun potențialilor clienți o bonificație de 750 de euro la achizițiile prin buy-back, cât timp au un model construit de concernul Volkswagen. Atât în cazul celor de la Ford, cât și în cazul italienilor de la FCA, oferta de buy-back cu bonificație este disponibilă indiferent dacă potențialul client are o mașină cu propulsor diesel sau o motorizare alimentată cu benzină. În ambele cazuri, campania este disponibilă până la finalul lunii octombrie.
Potrivit Automotive News, bonificația acordată unui client care are un model produs de Grupul Volkswagen și care vrea să cumpere un Fiat Panda, Fiat Punto, Fiat 500, Lancia Ypsilon sau un Alfa Romeo MiTo este în valoare de 500 de euro.
În cazul în care clientul se gândește la 500L, 500X, Freemont, Alfa Romeo Giulietta, Jeep Renegade, Cherokee sau Wrangler, bonificația propusă crește la 750 de euro. Cea mai mare bonificație din proiectul celor de la FCA este în valoare de 1.500 de euro și este oferită doar celor care dau la schimb un model fabricat de concernul Volkswagen în favoarea achiziției unui Jeep Grand Cherokee.Via Automotive News (înreg.) | Washington Post
eludarea cerintelor oficiale,
FURTUL pana la urma, inteleg ca e o practica concurentiala uzuala....
PS...rivalul aflat in dificultate si-a sapat singur groapa, eu i-as spune latrina...si trebuie folosita in consecinta de catre concurenti
Insa sa fim seriosi, cine a avut VW o viata, nu va trece niciodata la FIAT, chiar si cu reducerile astea de mii de euro.
Atunci cumpără-ți un Ford și vedem. Eu am Mondeo și am avut și alte mărci. Sunt încântat de el. Îmi oferă tot ce am nevoie și nici nu mi-a dat bătăi de cap majore, doar chestii minore ca orice mașină trecută de o vârstă. Singurele bătăi mari de cap ce le-am avut cu el au survenit în urma proprii mele prostii. Am mers și cu Passat la drumuri lungi și nu m-a dat pe spate.
Am un prieten apropiat cu Passat (cu al lui am mers) și îi place mai mult Mondeo. Dar, fiind un antreprenor, mi-a zis că și-a luat Passat doar pentru că își menține valoarea la revânzare și nu vrea să piardă bani.
Așa că să nu exagerăm și să păstrăm proporțiile bunului simț. Până la Ford, am avut Opel și Renault. Nu le-am schimbat că nu erau bune, ci că odată cu fiecare mașină am urcat o clasă mai sus și am acceptat cea mai bună ofertă.
Dacă tu vrei VW toată viața, foarte bine. Treaba ta. Dar măcar adoptă o atitudine mai demnă de respect.
Stau in Germania si mi-am luat masina anu asta in mai la sfarsit ;)
E un fel de Rabla aici in Germania fiecare grup are oferta lor
Mai ''anonimule'' , si i-a zi-ne ''vrajelile'' VW cat de realistice sunt ? :))))
dupa o generatie de prostitii avem iarasi dovezi ca unora le place sa fie mintiti si sa fie tare mandrii de asta. Adica vorba ceea romaneasca.....
Poți să vii cu ce argumente dorești, atât timp cât le vei expune folosind atitudinea pe care o ai, nu te va asculta prea multă lume.
Si Tesla a fost lansata recent si asta nu inseamna ca e o masina proasta. Nu conteaza anul fondarii. Daca nu erau masini bune, dadeau faliment la fel cum au dat altii acum multi ani, iar diferenta de ani oricum nu este foarte mare intre acele marci enumerate de @Andy.
Am observat ca prietenii care au avut prima masina Ford Escort, au ramas si in prezent la Ford (Focus, Mondeo, Galaxy, Kuga) pentru ca le place. La fel si cei cu Audi sau VW.
In concluzie, fiecare marca are fanii ei, ideea este ca tie sa iti placa cand o conduci, cand o vezi in parcare. Iar in prezent diferente intre marci nu mai sunt, deoarece au aceeasi furnizori de piese, preturile incep sa fie asemanatoare si la intretinere, difera doar DESIGNUL si motorul (insa si acela e imprumutat intre multe marci: 1.5dci, 1.6hdi, etc).
Si Tesla a fost lansata recent si asta nu inseamna ca e o masina proasta. Nu conteaza anul fondarii. Daca nu erau masini bune, dadeau faliment la fel cum au dat altii acum multi ani, iar diferenta de ani oricum nu este foarte mare intre acele marci enumerate de @Andy.
Am observat ca prietenii care au avut prima masina Ford Escort, au ramas si in prezent la Ford (Focus, Mondeo, Galaxy, Kuga) pentru ca le place. La fel si cei cu Audi sau VW.
In concluzie, fiecare marca are fanii ei, ideea este ca tie sa iti placa cand o conduci, cand o vezi in parcare. Iar in prezent diferente intre marci nu mai sunt, deoarece au aceeasi furnizori de piese, preturile incep sa fie asemanatoare si la intretinere, difera doar DESIGNUL si motorul (insa si acela e imprumutat intre multe marci: 1.5dci, 1.6hdi, etc).
FATA DE CEEA CE A FACUT W MINTIND SI INSELAND MILIOANE DE OAMENI SI ZECI DE GUVERNE CE FAC ACUM FORD FIAT SI POATE SI ALTE FIRME ESTE UN LUCRU CAT SE POATE DE CORECT NU ARE DECAT SI W SA FACA ACEST LUCRU NOI CUMPARATORII AVEM DE CASTIGAT
SI NU MAI ARE ROST SA VORBIM DE W CRED CA TREBUIE SA VORBIM DE ALTE LUCTRURI ADICA MASINI FACUTE DE PRODUCATORII DE AUTOVEHICULEEEEE
opel si ford se strica la gramada, pe cind VW este Masina, restul doar de fatada , nu au fiabilitate
Acest exemplu ar trebui notat iar clientii sa nu le mai cumpere masinile , Ford a fost taiat de pe lista de posibile masini cel putin pentru mine.
La Fiat era de asteptat , asa sef asa angajati.
@Moldovean ziceai ca ai urcat trepte avand Opel si Renault, de acord , acum mai urca una de la Ford la VW. Si passat este premiat in multe tari ;)
Vom vedea cat o sa scada vanzarile VW si cati vor renunta . Daca ati citi forumuri , de exexplu in America ( de unde a pornit dieselgate) veti vedea ca pe Americani ii doar in basca de scandal , spunand ca sunt super multumiti de vw lor iar urmatoarea masina tot vw va fi. Americanii si poluarea baba si espumisanul.
Cele mai aprinse discutii sunt in tarile unde sunt multi hateri si care ii doreau de mult lui VW numai bine , un asa scandal doar le-a dat aceasta ocazie.
Romania este una din acele tari, ceea ce este tipic si spune multe. Acest scandal scoate la inaintare multi hateri frustrati , sunt si pe aici cativa mai multi.
My 2 cents.
NICIODATA NU OS A CUMPAR DECIT AUDI SAU VW
Si la urma urmei nu sunt defecte de fabricatie sa fugim de ele, e un soft pus intentionat de care se poate scapa. Eu unul sunt cu benzina, asa ca problema dieselului nu ma doare.
In clasamentul care spui tu in care toyota a crescut 16% vezi ca si Porsche a crescut 12% iar Audi a crescut cu 5% care sunt marcile cui ?
Razi ca broasca la inundatie degeaba.
Toyota in Europa ? Daca fac masini de gunoi in acel segment pot fi nr 1.
In clasamentul care spui tu in care toyota a crescut 16% vezi ca si Porsche a crescut 12% iar Audi a crescut cu 5% care sunt marcile cui ?
Razi ca broasca la inundatie degeaba.
Volkswagen e cea mai buna masina la pret cat de cat rezonabil.
Vorbesc de cea Made in Germany.
Sunt foarte mulțumit de al meu Ford, mă simt foarte bine în el și am de gând să-l mai țin o bună perioadă. Probabil la fel și cei care iubesc VW.
Prin urmare, argumentăm degeaba - ziseră românii după ce s-au contrazis degeaba ore întregi pe niște chestiuni ce țin de preferințele fiecăruia.
O zi bună!
Zi zau , in 75 cand lansa VW primul hot-hatch golf GTI ceilalti se jucau .. in nisip in acest segment.
Acum toti se dau tari in hatch-uri, si fac pe prostii ca nu inteleg de ce Golf-ul este cel mai bine vandut hatch din intreaga istoria auto ( cum vrei tu, de la inceput pana acum) , avand 30 mil. unitati in 2013.
Sa vorbim si de VW Beetle care din 1938 ( da 38) pana in 2003 a vandut peste 21 mil unitati.
Sau de Passat care din 1974 a vandut peste 16 mil unitati.
Stiu , toti suntem cunoscatori dar vorbim vorbe si atat.
P.S. Hot hatch-urile sunt surogat. Pe vremea cand altii aveau muscle car-uri de sute de cai, a facut si VW o masina low-cost (asta era VW in anii 40-70) care se voia sportiva.
Tipic cand cineva iti da un argument la ce spuneai tu , dai exemplu altei marci nespecificata. Si 15 ani ? Comportamentul asta spune.
Cat despre hot-hatch este exact cum ziceai ceca mai low cost pe care ceilalti porma l-au adoptat si ei, iar golful se vinde si acum mai mult decat bine.
Muscle carurile sunt ceva, golf e altceva. Segmentul hatch gen golf se vinde mult mai mult decat muscle car.
Exemplele tale imi da impresia ca nu aveai argumente si doar vb sa fie.
Mai citeste o data primul tau comentariu la care ti-am raspuns eu si ultimul tau raspuns.