"Producţia noului LaFerrari va rămâne limitată la 499 de exemplare, deşi am primit până acum peste 700 de cereri ferme pentru noul nostru model", a declarat la Geneva Luca di Montezemolo, preşedintele mărcii italiene şi omul care conduce destinele acesteia din 1991 încoace.
Conform acestuia, clienţii vor avea la dispoziţie o singură opţiune de personalizare: culoarea vopselei exterioare, care poate fi roşie, neagră sau galbenă în standard sau orice altă nuanţă dorită contracost. Vă reamintim că preţul unui exemplar LaFerrari a fost fixat la un milion de euro fără taxe.Primul Ferrari desenat 100% in-house
În altă ordine de idei, LaFerrari este primul model din 1951 încoace pe care Ferrari îl dezvoltă independent la nivel de design. Pininfarina a fost partenerul tradiţional al mărcii italiene, singura excepţie fiind Dino 308 GT4, pe care Ferrari l-a construit cu ajutorul carosierilor de la Bertone. "Faptul că LaFerrari este primul model produs in-house în propriul nostru centru de design nu înseamnă că relaţia noastră cu Pininfarina s-a terminat. Ba din contra: avem două modele în dezvoltare care sunt construite cu ajutorul companiei italiene şi pe care aş vrea să le văd pe piaţă foarte repede", a declarat acelaşi carismatic preşedinte al celor de la Ferrari în standul de la Geneva.
Designerul-şef care şi-a pus semnătora pe noul LaFerrari este Flavio Manzoni, un italian pe care marca din Maranello l-a cooptat din rândurile celor de la Volkswagen Group, unde s-a ocupat de biroul de Design Avansat.
Manzoni desenase anterior modele din gama Lancia, Seat şi Fiat.via Automotive News (înreg.)
Comentarii (6)