În luna mai vă anunţam că General Motors renunţă la reclamele sale din cadrul Super Bowl şi la cele de pe reţeaua de socializare Facebook pentru a investi într-un domeniu nou: fotbalul. Americanii anunţau atunci că vor încheia un parteneriat cu cel mai popular club de fotbal din lume, Manchester United, despre care statisticile arată că a cucerit inimile a 659 de milioane de fani din toată lumea.
Manchester United se bucură de o mare popularite la nivel mondial, atât în Europa cât şi în Asia, acolo unde GM vrea să îşi îmbunătăţească imaginea. Astfel că, GM a decis să crească puţin miza şi să profite cât mai mult de pe urma asocierii imaginii sale cu cea a clubului englez.
Potrivit comunicatului emis ieri de Chevrolet, subsidiarul GM îşi va aplica logo-ul pe tricourile echipei de fotbal începând cu sezonul 2014-2015. Este un privilegiu pentru constructorul auto, deoarece este al cincilea sponsor din istoria de 134 de ani a echipei din Manchester, care îşi pune numele pe tricoul englezilor.
Deşi Chevrolet nu a vrut să dezvăluie detalii despre înţelegerea financiară cu oficialii clubului britanic, surse neoficiale vehiculează o sumă de 600 de milioane de dolari.
Comentarii (0)