Logan MCV, facut cabrio in Bulgaria
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Atunci cand Automarket a publicat stiri si noutati legate de realizarile tehnice ale vecinilor nostri, fie ca acestia au fost bulgari sau ucraineni, reactiile cititorilor au fost direct proportionale cu inportanta informatiilor. Ei bine, de aceasta data importanta se amplifica prin simplul fapt ca in centrul peisajului sta un Logan MCV. Si ce MCV!
Fotografiile alaturate au fost realizate in statiunea bulgareasca Sunny Beach iar modelul din imagine este un MCV in versiune tunata. Vorbim de un Logan MCV Cabrio, practic, ungurii reusind astfel sa dea un nou sens denumirii oficiale a breakului Logan: Multi Conviviality Vehicle. Nu este pentru prima data cand pe marginea versiunii MCV este creata o varianta inedita, elvetienii de la Heuliez aparand la Salonul Auto de la Geneva cu Logan Edelweiss, model pe care vi l-am prezentat pe larg la vremea respectiva.
De aceasta data insa, creatia nu ii apartine unei case de tuning recunoscuta pe plan international, ci chiar proprietarului masinii.
Rezultatul este chiar mai spectaculos decat varianta elvetiana, cu atat mai mult cu cat de aceasta data vorbim de o masina care poate fi utilizata - la propriu - doar in zilele insorite de vara. Versiunea tunata ungureasca nu vine cu jante speciale supersportive, in locul acestora stand doua perechi de capace clasice.Asta pentru ca posesorul masinii nu a gandit inca o varianta de acoperire a variantei Cabrio a lui MCV. Filosofia modelului ale carui fotografii au fost publicate in premiera de portalul maghiar totalcar.hu este una simpla: o varianta estivala a lui MCV, cu aceleasi dotari tehnice insa cu o masa mult scazuta datorita elementelor plafonului care au disparut din peisaj. Au ramas, in schimb, partea centrala a acoperisului si stalpii posteriori decupati gros, care retin o buna parte din rigiditatea torsionala a versiunii clasice.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din O lume nebuna
-
Lando Norris, pilotul britanic de Formula 1, a parcurs un tur cu o mașină mai neobișnuită. Mai exact, pilotul McLaren a urcat la volanul unei mașini construite din piese Lego și a mers un tur pe circuitul Silverstone. (13.09)
-
Nissan a lansat oficial un parfum care îmbină mirosul de flori de cireș cu cel de anvelope. Noul parfum a fost creat într-un laborator din Shanghai. (24.05)
-
Citroen a dezvăluit o creație neobișnuită în forma unui car de război. Aspectul trăsurii este inspirat de celebrul Citroen 2CV, iar carul a fost creat special pentru noul film Asterix & Obelix: The Middle Kingdom. (24.02)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Prețuri noul Audi Q5 în România: start de la 55.300 euro
- Suflet iberic
P.S.: Ce inseamna "fara nici un fel de jante"? E o noua tehnologie? Din cate stiu eu capacele nu inlocuiesc jantele. :D
Simplu si ingenios in acelasi timp, felicitari pt idee... si pentru curaj, pt ca isi poate da oricine seama ca de rigiditate torsionala sau de siguranta nu se poate vorbi in cazul acestui "cabrio"
-e bine macar ca se gandesc la estetic cand vesnica problema a daciilor este uleiul care "iese" pe la garnituri
Din pacate n-am vazut nici o varianta de tunare buna pe Loganul calsic, si nu ma refer la schimbare de stopuri sau genti ...
Va intreb ce siguranta ofera cabrioletele clasice?! Sau poate se caroseaza cu putin timp inainte de accident?!
De ce criticati Loganu doar pentru ca e Dacie. A vorbi fara sa cunosti e semn de prostie sau cel mult de invidie?! Si articolul nu e opera de arta asa ca nu criticati greselile si priviti continutul ... apropo oare fontul folosit e ok?!
Ce imbecili!
Ce kretin tre sa fii sa-ti iei logan!!!
P.S. si eu am tot logan : 1.4 MPI Laureate
pai romanii nu sunt cei mai buni la toate? cum indraznesti sa crezi altfel? blasfemie!:))