După exact un an de pauză de la anterioara premieră mondială semnată Dacia la un salon auto major, constructorul român revine în prim-planul presei de specialitate prin prezentarea unor versiuni speciale ale monovolumelor Lodgy şi Dokker. Inspiraţi din succesul versiunii Stepway pe Sandero - mai mult de jumătate dintre clienţii celui mai mic model Dacia aleg versiunea "cross" a acestuia - cei de la Dacia plusează în această toamnă cu Dokker Stepway şi Lodgy Stepway, variante care preiau ideea look-ului cross şi o duc mai departe în zona maşinilor de familie.
Deşi nu vor dispune de tracţiune integrală, noile Dokker Stepway şi Lodgy Stepway se vor baza pe câteva elemente estetice suplimentare care au rolul de a atrage clienţii înspre cele două modele lansate în 2012. Prima dintre acestea este reprezentată de nuanţa albastru Azurite pe care o veţi putea comanda exclusiv pe variantele Stepway ale celor două modele şi care completează oferta de culori disponibilă deja pe Dokker şi Lodgy.
Adăugirile "cross", cum sunt scuturile cromate, protecţiile negre pentru pasajele aripilor, ornamentele pentru luminile de ceaţă şi metalul de culoare închisă regăsit pe barele de plafon şi oglinzi completează imaginea "dură" a celor două versiuni speciale. Apare şi un set nou de jante care devine cel mai atractiv din oferta pentru Dokker şi Lodgy, vin construite din aliaj gri închis. Evident, emblemele Stepway se regăsesc pe caroserie şi "semnează" versiunile speciale ale modelelor Dacia. Interiorul nu a scăpat nici el de modificări. Apar inserţii noi de culoare azurie pe bord, acestea contrastând cu ambianţa pe care dacia o numeşte "Dark Carbon". La fel ca în cazul lui Sandero Stepway, noile Dokker şi Lodgy Stepway vin cu o tapiţerie special concepută pentru această versiune, broderiile Stepway ieşind în evidenţă pe scaune.În cazul lui Lodgy Stepway, motorizările în care clienţii vor putea comanda maşina sunt benzina turbo TCe de 115 CP (consum anunţat: 5.7 litri/100 km, respectiv 5.9 pentru varianta cu 7 locuri) şi dieselul dCi de 110 CP (consum anunţat: 4.4 litri/100 km).
În ceea ce priveşte motoarele disponibile pe Dokker Stepway, vorbim de acelaşi motor pe benzină de 115 CP (consum anunţat: 5.8 litri/100 km) şi de dieselul de 1.5 litri şi 90 CP (4.5 litri/100 km).
singura mea problema ar fi cu siguranta activa si pasiva, mai ales daca ai copilul in masina.
iar acum in varianta asta, arata chiar decent. sa vedem si live.
cand vei tranti plodul prioritatea ta va fi SIGURANTA. SI asa vei mai pune peste o Dacia, 3000-4000Eu, sa poti conduce cu inima impacata. Nu-ti mai ramane de facut decat sa te feresti, apoi, de boii care confunda soselele cu o pista de curse
ma uit unii din amicii mei cand pleaca pe undeva prin tara cu toata familia (1-2 copii). au bagajele pana`n gat in masini sedan/hatchback.
as evita asta cu un break mai mare, sau un van de genul dokker.
uita de dacia. Si la mine a fost cap de lista. Break-ul e o solutie rezonabil financiar. Dar cel mai inteligent este sa-ti dramuiesti volumul bagajelor. Mai bine de 50% dintre ele nu apuca sa fie folosite.
si da...Dacia arata din ce in ce mai bine iar versiunile Stepway sunt chiar ochioase
probabil in versiunea asta stepway va fi minim 15000eur.
nu prea mai poti zice ca e solutia ieftina, in afara de costurile de intretinere.
La un dulap daca ii mai adaugi diverse ,,haine" pe el, nu faci decat sa ii cresti greutatea, il mai inalti putin si pierzi si din aerodinamica aia de dulap, automat creste si consumul + ca mai trebuie sa dai si cateva sute sau peste o mie de euro in plus pentru a avea un consum mai mare si o instabilitate (care nici asa nu era perfecta) tot mai mare.
Dulap = se atribuie oricariui model tip microbus, mpv care sunt ca niste caramizi, deci sa nu credeti ca am ceva cu DACIA.
1. marimea unei roti nu este data de marimei jantei neaparat. a doua masina in familie e un sorento cu roti pe 16 inci, dar marime 245/70. crede-ma, zici ca e de tractor, nu conteaza ca e pe 16 inci
2. nu stiu de toata gama noua dacia, dar la logan 2 iti garantez ca poti pune fara probleme roti de 16, marimea e trecuta pe usa soferului, mi se pare ca 205/55. NU m-ar mira sa fie la fel si in restul gamei noi
de parca v-ati lua maine si sunteti in dilema
cumpara mai Dokker daca iti trebuie
daca e sa mori mori si in tanc, asa ca .........
Din punctul meu de vedere o familie normala, care stie sa-si sa-si organizeze o vacanta corespunzator, care daca pleaca, spre exemplu, in concediu un Grecia, nu cara doua lazi frigorifice pline cu mancare de-acasa si nici un sac de cartofi (nu radeti, am vazut cazuri), sau care, in cazul unei excursii la munte nu tine sa-si ia haine de seara pentru a caror intretinere sa transporte si masa de calcat, nu are nevoie de o asemenea masina.
Nevoia de spatiu suplimentar se poate satisface cu o cutie portbagaj si nu cred ca pentru un concediu pe an merita o masina cu aspect de camion decat in situatiile descrise mai sus sau, de ce nu, daca iti place aspectul spartan al acestui gen de autovehicule (mie, recunosc, imi placeI).
cu sacu' de cartofi n-am intalnit dar cu un cofrag de oua pus pe polita din spate am vazut. Plus branza la borcan, carne la borcan plus alte 20 de conserve de carne si fasole.
astia erau romanii in excursie in bulgaria/grecia/turcia inainte de '89 :)
Eu am intalni mult dupa revolutie, as spune chiar dupa intrarea Romaniei in UE.
Am stat odata cazat undeva in frumoasa Grecie la un resort in care camerele aveau si chicineta. Intr-una din zile din camera vecina a inceput sa vina un miros puternic de ... sarmale... Imbecilii se mai si laudau afara savurand berea la pet pe care o adusesera din tara .. si pe care grecii ingaduitori le permiteau sa o consume pe mesele restaurantului. Si daca asta ar fi singura experienta ar fi bine ...