Land Rover Defender va primi un motor diesel Euro5
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La finele săptămânii trecute vă anunţam că oficialii Land Rover vor veni la Salonul Auto de la Frankfurt alături de Defender Concept. Dacă John Edwards spunea că noua generaţie va intra în producţie în 2015, actualul Defender va primi un nou motor diesel care va respecta normele de poluare Euro5.
Noul agregat diesel va avea 2.2 litri şi va înlocui actualul motor de 2.4 litri. În ciuda scăderii cilindreei, noul propulsor de care va beneficia actualul Defender va produce tot 120 de cai putere şi va dezvolta un cuplu motor de 361 Nm. De asemenea, viteza maximă a modelului britanic a crescut de la 132 km/h la 145 km/h.
"Odată cu introducearea noului motor diesel de 2.2 litri şi a două pachete opţionale, Defender oferă clienţilor o posibilitate mai mare de alegere", a declarat John Edwards, directorul constructorului specializat în producţia de modele 4x4.
Via | EgmCarTech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Land Rover in Romania
-
Land Rover Discovery Preţ: 48.790 - 82.200 €
-
Land Rover Discovery Sport Preţ: n/a - 58.310 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Polestar a dezvăluit versiuni unice, pregătite pentru raliuri pe gheață, ale celor 3 modele din gamă, la cursa F.A.T. Ice Race desfășurată la Zell am See, în Austria. (30.01)
-
Un purtător de cuvânt al Grupului Volkswagen a confirmat că au existat discuții cu mai mulți producători chinezi privind vânzarea a două uzine din Germania. Grupul german vrea să închidă aceste uzine ca măsură de reducere a costurilor. (29.01)
-
Cei de la Porsche au realizat un record cu modelul Taycan GTS. Acest Taycan a făcut un drift de 17 kilometri non-stop pe gheață în Finlanda. (29.01)
Daca la DCI-uri se duc in Romania injectoarele, din cauza motorinei proaste, ce sa mai zic in alte zone precum (AFRICA).
ps: pentru Romania, ar fi recomandat un DEFENDER. Ala merge si cu motorina, de la nenea cu TIR-ul :))
Acum stiu ca toti daciotii or sa sara de 10 metrii dar cat dai pe godinu ala atata face. Nu cred ca ne vrea binele francezu'.
Si nu a spus nimeni ca e vba de Duster vs. lumea, ci mai degraba Duster pentru lume... pentru foarte multa lume... lumea care apreciaza fiabilitatea... fiabilitate a gamei Dacia pe care o vezi in toate topurile importante din Europa... adica acolo unde conteaza... sa negi / ignori datele astea inseamna ca esti un cocktail de prostie cu rea-vointa.
PS: din capul locului sustin ca paralela Duster - Defender e exagerata.
Iar cu HTP-urile ce probleme sunt ? Eu stiu ca este un motor cu 3 cilindrii, utilizat in gama VAG, pe modelele de clasa mini sau mica, cu distributia pe lant, consum maricel in oras, si singura problema este variatia acului de la relanti. Care variaza la unele modele.
ps: batranel se referea doar la motorizare, si la performantele ei. Dar in cazul DEFENDER nu conteaza CP.
PS2: De exemplu, 2 dintre tafurile tatalui meu, unul 690P cu motor PERKINS, dezvolta 90cp, iar modelul mai vechi, cu motorizare de Tractor , dezvolta 60cp, insa cu ele poti face ce, alte SUV-uri veritabile cu sute de cai, nu sunt capabile. Sa nu mai zic de LKT 81 TURBO.
Toate masinile au probleme. Nu exista masina fara probleme, asa ca nu stiu de unde atata invidie.
http://www.carbuzz.com/news/2011/8/10/NHTSA-Investigating-VW-Jetta-and-Ford-Mustang-7704223/